De zoete woordjes die ik in je oor fluister zijn al bedwelmend genoeg, baby.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als dat geen toeval is. Laat je de GHB wel thuis? De strijd moet wel eerlijk blijven.
Ik accepteer bij deze de uitdaging, maar nu moet ik me toch echt klaar gaan maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De zoete woordjes die ik in je oor fluister zijn al bedwelmend genoeg, baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 5 lagen plamuur ja:quote:
ook al gezien dat die felblauwe kleur in d'r ogen er later in is getoucheerd? ze hebben het zo aan willen dikken dat je ergens d'r halve kop blauw ziet wordenquote:
al heeft ze in die clip wel errug veel make-up opquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef fs180 het volgende:
Ik zou die chick uit die video zó hard nemen..
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik accepteer bij deze de uitdaging, maar nu moet ik me toch echt klaar gaan maken.Het was fijn schatje, wil je nooit meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het was niet verkeerd nee. Volgende keer zelfde tijd zelfde plek?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was fijn schatje, wil je nooit meer kwijt [ afbeelding ]!
Dat hoeft niet per se, ik weet nog wel wat spannende plekjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het was niet verkeerd nee. Volgende keer zelfde tijd zelfde plek?
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, ik weet nog wel wat spannende plekjes!
Justin Bieberquote:Op donderdag 10 december 2009 17:45 schreef Quir het volgende:
Mijn zusje wou een poster van Justin Bieber.
Ik weet het, ik vroeg hetzelfde.
Aight, goed idee, ik ga straks even een paar albums op dr computer zetten.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
fantastisch, een lelijk gekunstelde stem + een nietzeggende beat.![]()
maar je bent niet voor niets haar broer om haar degelijke muzieksmaak bij te brengen, hup wat hip hop en techno/ trance dernaartoe werpen
Paar goede hiphop albums kunnen geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, goed idee, ik ga straks even een paar albums op dr computer zetten.
Alle mensen die geen hiphop/rap kennen zeggen dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Paar goede hiphop albums kunnen geen kwaad.
Mijn zus zegt altijd dat ik neger muziek luister.
Nu niks, ik laat mijn muzieksmaak niet door anderen bepalen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle mensen die geen hiphop/rap kennen zeggen dat.
En nu?
Je punt is dat het niet zo is?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle mensen die geen hiphop/rap kennen zeggen dat.
En nu?
Ik anders wel, ik luister altijd precies naar wat anderen luisteren en dan imiteer ik ze in de hoop dat ze me stoer en gelijkwaardig vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu niks, ik laat mijn muzieksmaak niet door anderen bepalen.
M'n zusje heeft nooit iets gezegd over mijn muzieksmaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Paar goede hiphop albums kunnen geen kwaad.
Mijn zus zegt altijd dat ik neger muziek luister.
Ik vind je wel stoer hoor. Maar gelijkwaardig zul je nooit worden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik anders wel, ik luister altijd precies naar wat anderen luisteren en dan imiteer ik ze in de hoop dat ze me stoer en gelijkwaardig vinden.
Het is haar enige kans op een leven als echte bazin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n zusje heeft nooit iets gezegd over mijn muzieksmaak eigenlijk.Dus ik neem aan dat ze open staat voor wat bazenmuziek.
Jij hebt een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik anders wel, ik luister altijd precies naar wat anderen luisteren en dan imiteer ik ze in de hoop dat ze me stoer en gelijkwaardig vinden.
Beterrr, beter. Ja. En ik ben het al.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind je wel stoer hoor. Maar gelijkwaardig zul je nooit worden.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beterrr, beter. Ja. En ik ben het al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |