quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef S.Seagal het volgende:
Eckt lekkere boys die hebben geen zusje maar pakken zusjes van anderen.
Echte bazen gangbangen hun zusje met al hun matties.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Allereckte bazen regelen zusjes van matties terwijl die matties het zelf niet weten.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Echte bazen gangbangen hun zusje met al hun matties.
Is het Taylorquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
ZusjesIk heb een respect van een zusje van een FOK'er hier.
Geeneens een reactie? Dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mag ik jou (R&R) geven (op Hyves)? Tenminste, ik neem aan dat een echte bazin als jij in het bezit is van een Hyvesaccount.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geeneens een reactie? Dat gaat niks worden.
Whehe, respect terug bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef KoekjesTwister het volgende:
Je zusje kijkt die clip om de mooie vrouw.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geeneens een reactie? Dat gaat niks worden.
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik jou (R&R) geven (op Hyves)? Tenminste, ik neem aan dat een echte bazin als jij in het bezit is van een Hyvesaccount.
Vroeger hadden ze idolen. Tegenwoordig rolemodels.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Adelante het volgende:
Vroeger hielden meisjes van boybands of als ze emo waren van tokyo hotel, waarom nu van meisjes???
Ik ga toevalligerwijs op dezelfde plek uit als jij, kunnen we mooi ter plaatse deze façade opheffen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet iets spelen zo voor het uitgaan.
Als dat geen toeval is. Laat je de GHB wel thuis? De strijd moet wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga toevalligerwijs op dezelfde plek uit als jij, kunnen we mooi ter plaatse deze façade opheffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |