waarom moet je dat posten, zo laat in de avondquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Geqxon het volgende:
Speciaal voor fs180. Een slank Amerikaans tienermeisje.
[ afbeelding ]
Fix up, Look sharp was het eerste nummer dat ik van hem hoorde. Ik was meteen om.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Muziekdiscussies! Maar, vooruit:
DEZE SHIT IS BETER NIGGUH!1!1!!1!!11 RAUWWWWWWWWW.
Omgedraaid gebeurde mijquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
Boh, ik ben zo mijn Dizzee Rascal collectie aan het beluisteren en hoor opeens the Artic Monkeys voorbij komen
[..]
Ze staat zo raar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is je zusje inderdaad onderdeel van het klootjesvolk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:39 schreef Lakitu het volgende:
Je boy Lakitu hier, vandaag geen bazentopic geen, hosseltopic nikss. Aangezien ik naast trendsetter ook trendvolger ben, en ik begrepen heb dat er behoefte is aan 'normale' en 'serieuze' klachten ([ afbeelding ]) komt hier zoeen topic dus. Dus.
Dus ik zo echt elke keer de laatste tijd als ik langs m'n zusje dr kamer loop hoor ik zoeen kutnummer dus ik haar net zo vragen wat het was. LET OP:
MILEY CYRUS
We kunnen altijd op je rekenenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Evolutie heet dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:57 schreef PietPossum het volgende:
aaahdacht toen ik t opende wat een kuttopic: miley cyrus en justin bieber.. en dan kom je een paar paginas verder en is het dizzee al over the place, w00p! Gaat met sprongen vooruit hier
Slank noemt hij dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is Miley Cirus geen rock.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:43 schreef R4ven het volgende:
[..]
En waarom zeur je precies?
Rock FTW
topicredderquote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen is Miley Cirus geen rock.
Dit is rock:
Ik eis meerdere van deze kwaliteitsinjecties.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |