O, dat vind ik ook wel goed hoor maar ik hou gewoon minder van die dubstep beats.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Muziekdiscussies! Maar, vooruit:
DEZE SHIT IS BETER NIGGUH!1!1!!1!!11 RAUWWWWWWWWW.
Sirens was ook goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Muziekdiscussies! Maar, vooruit:
DEZE SHIT IS BETER NIGGUH!1!1!!1!!11 RAUWWWWWWWWW.
uh ja, zo gaat dat hier tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet toegeven, ik had niet verwacht dat dit topic ook echt over muziek zou gaan.!
Jij had verwacht dat het om jouw zusje zou gaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet toegeven, ik had niet verwacht dat dit topic ook echt over muziek zou gaan.!
eensquote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
Zonder make-up is ze wel de tering zelve.
*noteert "intense aanheid" in notitieboekje met leuke woorden*quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw avatar vertegenwoordigt intense aanheid.
''50 Cent, or should I say Fiddy?''.
Dat weet ik allemaal niet meer zo goed, volgensmij kwam je er gewoon zelf ergens mee en heb ik vervolgens een download link ergens opgevist ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, volgens mij postte jij ooit eens iets van Twisted System, en dat staat momenteel op heavy rotation! Alleen in die MUZ-topics gebeurt dat niet, pure eigengeilerij.
Ik zie je dansend, opzich ook wel handig om te weten elke artiest die je op je last.fm-profiel speelt (scrobbelt) komt in een speciale event list, en last.fm houdt netjes bij of jouw artiesten dus langskomen, ook wel de recommended list genoemd, zodat je altijd goed op de hoogte bentquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben nu ook een last.fm aan het aanmaken.
als in? je krijgt concerten van overal of gewoon artiesten die je prut vind?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef fs180 het volgende:
Die recommened list is meestal echt bagger bij mij. Pauper last fm.
Prut. Artiesten die ik ken geven geen concerten meer \quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als in? je krijgt concerten van overal of gewoon artiesten die je prut vind?
Dat eerste -> http://www.last.fm/events change location
en dat laatste kun je gewoon oplossen met een simpele reset, zover ik weet pakt last. enkel artiesten die in je library staan
Klopt. Lekker nummer is dat!!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
Goeie muziek, je zusje heeft smaakMiley
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klopt. Lekker nummer is dat!!
Dude, check de song. Lekker gitaartje, goeie beat, goeie stem. Niks mis mee.quote:
precies, metal suckt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dude, check de song. Lekker gitaartje, goeie beat, goeie stem. Niks mis mee.
Luister je liever Coldplay ofzoOf metal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |