Ja volgens Jol ook,maar dat heet niet het vertrouwen verliezen in de ploegquote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Volgens Rik is de kans nog levensgroot
Europa leaguequote:Op donderdag 10 december 2009 18:25 schreef dennis00 het volgende:
Kut, het heet nu Europa League he!
Ik spring wel een gat in de lucht als wij de EL zouden winnen...quote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Europa league
Nog ff en we moeten de Champions-legaue Kampioenen Competitie gaan noemen
Ja,al is de klans nihil met ploegen als Juventus,liverpool,Shaktar...quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef dennis00 het volgende:
Tuurlijk, zou geweldig zijn.![]()
Dan zou Europa eindelijk weer eens wat van Ajax horen.
Sinds Feyenoord hebben de winnaars hebben na de winst altijd goed verder ontwikkeld.
Een kans is er altijdquote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,al is de klans nihil met ploegen als Juventus,liverpool,Shaktar...
Toch staat PSV A1 al wat punten voor op Ajax. Is de A1 van PSV magistraal? Feyenoord A1 staat dacht ik gelijk met Ajax A1. Dus dat zal wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Lebawski het volgende:
Barca, Barca, Barca toch, wat blijft het lachen met jou zeg...
Ze Eduardo is geen meerwaarde, geldverspilling en speelt nooit ? Nee gek he, die jongen was pas een paar dagen 18 toen hij bij Ajax kwam deze zomer en is enkel gehuurd. Ze Eduardo speelt zijn wedstrijden in de A1 van Ajax, de leeftijdscategorie waar hij thuishoort. Zoals de echte Ajacieden weten, is hij een van de sterkhouders van dit team, en team dat uitstekend presteert en het beste voetbal van de laatste jaren speelt. Kerlon heeft Ajax geen cent gekost, hij werd 'gratis' gehuurd van Inter om hem ervaring op te laten doen, heeft helaas niet mogen baten. Niks verloren.
Atouba was toch geblesseerd? Niet zo gek dus dat hij hem passeert.quote:Weet je wat een miskoop is ? Atouba. Die man lijkt wel 45 jaar en uitgeblust, en heeft niet de juiste capaciteiten (laat staan kwáliteiten) om de linksback plaats van Ajax in te vullen. Hij heeft een duur, 2-jarig contract, en is een doorn in het oog. Jol laat zich trouwens niet kennen, en is zeer kritisch en passeert hem gewoon voor de jonge Anita, een middenvelder nota bene !
Of Castillion Ajax 1 gaat halen is nog maar de vraag. Tot nu toe heeft hij nog geen minuut gespeeld dus val er weinig over te zeggen. Iedereen was ook helemaal gek van Bodul. Die zou het ook helemaal gaan maken. Hij heeft alleen nog niet kunnen overtuigen bij Sparta.quote:Dan Pantelic... Ik ken hem uit de Bundesliga, een veelscorende spits. Heel ervaren, heel leep, steunpilaar van Hertha Berlin; een subtopper in een van Europa's sterkste competities. Alleen vond ik dit totaal geen Ajax spits. Hij liep in Hertha veel randje buitenspel, was een echte afmaker, was gemeen en had gedragsproblemen. Bij Ajax echter fungeert hij perfect als aanspeelpunt. Het is juist het gemis van goede spelers om hem heen wat Ajax minder maakt, Pantelic zou Ajax beter kunnen maken. Hij doet het gewoon goed, en niet zijn rol alleen is goed, zijn rendement is ook voldoende. Als tussenoplossing om het gat te overbruggen dit seizoen totdat Castillion klaar is voor Ajax 1, of Ajax met een gescout talent op de proppen komt is gewoon de juiste keuze geweest. Als je dit niet ziet, dan heb je gewoon totaal geen verstand van wat een 433 systeem is.
PSV staat nog 4 punten voor, Ajax won van dat zelfde PSV met 7-3. Feyenoord staat 7 punten achter op PSV. De A1 heeft een hoop blessures gehad en was hofleverancier van -17. Daardoor hebben ze wat punten misgelopen. Als je vervolgens de koploper op zij kan zetten met geweldig spel, dan ben je gewoon erg goed en ga je ook gewoon kampioen worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch staat PSV A1 al wat punten voor op Ajax. Is de A1 van PSV magistraal? Feyenoord A1 staat dacht ik gelijk met Ajax A1. Dus dat zal wel meevallen allemaal.
Inmiddels al weer weken lang fit en niet eens bij de selectie. Dat heeft passeren inderdaad.quote:Atouba was toch geblesseerd? Niet zo gek dus dat hij hem passeert.
Castillion haalt op zeker het 1e, of hij goed genoeg is moet nog blijken. Dat er weinig over te zeggen valt geldt vooral voor de mensen die alleen Ajax 1 kijken. Bodul speelt juist harstikke goed bij Sparta, alleen scoort hij niet. Dat komt ook omdat hij niet vanuit de punt speelt. Hij heeft wel al een stuk of 6 assists op zijn naam staan. Bij een club in het rechterrijtje is dat veel.quote:Of Castillion Ajax 1 gaat halen is nog maar de vraag. Tot nu toe heeft hij nog geen minuut gespeeld dus val er weinig over te zeggen. Iedereen was ook helemaal gek van Bodul. Die zou het ook helemaal gaan maken. Hij heeft alleen nog niet kunnen overtuigen bij Sparta.
Ach gossie, dan blijf je toch lekker weg uit dit topic ? Valt je niet op dat mijn "denigrerende gelul' slechts op 2 personen gericht is ?quote:Waarom moet jij altijd zeggen dat iemand er geen verstand van heeft? Dat denigrerende gelul van je komt hier de strot uit.
Feyenoord heeft ook 1 wedstrijd minder gespeeld dan PSV en Ajax. Dus virtueel klopt het wat ik zeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef Lebawski het volgende:
[quote]PSV staat nog 4 punten voor, Ajax won van dat zelfde PSV met 7-3. Feyenoord staat 7 punten achter op PSV. De A1 heeft een hoop blessures gehad en was hofleverancier van -17. Daardoor hebben ze wat punten misgelopen. Als je vervolgens de koploper op zij kan zetten met geweldig spel, dan ben je gewoon erg goed en ga je ook gewoon kampioen worden uiteindelijk.
Ja hij zal vast wel wel minuten gaan maken ja. Maar jij hebt het erover dat er een team om hem heen gebouwd moet worden. Beetje voorbarig voordat hij ook maar 1 minuut in het eerste heeft gemaakt.quote:Castillion haalt op zeker het 1e, of hij goed genoeg is moet nog blijken. Dat er weinig over te zeggen valt geldt vooral voor de mensen die alleen Ajax 1 kijken. Bodul speelt juist harstikke goed bij Sparta, alleen scoort hij niet. Dat komt ook omdat hij niet vanuit de punt speelt. Hij heeft wel al een stuk of 6 assists op zijn naam staan. Bij een club in het rechterrijtje is dat veel.
Ik doelde dan ook met name op de blessures.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[quote]
Feyenoord heeft ook 1 wedstrijd minder gespeeld dan PSV en Ajax. Dus virtueel klopt het wat ik zeg.
Ajax is idd hofleverancier met 7 spelers. Feyenoord volgt met 6 dus zo'n groot verschil is dat niet.
Waar the fuck haal je dat in godsnaam vandaan ?!?quote:Ja hij zal vast wel wel minuten gaan maken ja. Maar jij hebt het erover dat er een team om hem heen gebouwd moet worden.
Tja, ik weet niet wat jouw bron is (VI denk ik) maar ik oordeel alleen over wat ik zie, niet wat ik lees. Dat Bodul dan waarschijnlijk minder assists heeft gegeven dan ik dacht, dat kan, aangezien ze bij VI redeneren in wie het laatste tikje geeft totdat de bal erin gaat. Bodul staat gewoon aan het begin van een hele hoop aanvallen van Sparta, en dat levert hun doelpunten op. Kijk eens naar de goals van Falkenburg en de rol van Bodul daarin. Heel belangrijk. Technisch sterk, balvast, goed inzicht.quote:Beetje voorbarig voordat hij ook maar 1 minuut in het eerste heeft gemaakt.
Ik weet niet hoe jij bij die cijfers van Bodul komt. Ik heb hier de statistieken van assist hier voor me (lijst gaat tot de 25 spelers met de meeste assists) maar Bodul komt er niet in voor. Dat wil zeggen dat hij maximaal 2 assists heeft gegeven dit seizoen want de nummer 25 heeft er 3.
Daarnaast staat Sparta 9de en dat is het linker rijtje.
Best veel fouten voor iemand die voor doet komen alsof hij héél veel verstand van voetbal heeft
Ik ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik spring wel een gat in de lucht als wij de EL zouden winnen...
quote:Vader en zoon gaan een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Vader komt bij de kassa en legt honderd gulden neer, waarop de mevrouw achter de kassa vraagt: "Wilt u een kaartje of een speler?"
quote:Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: "Lafhartige...Ajax-hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
quote:Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje in Amsterdam en op een gegeven moment lopen ze door de steegjes op de Wallen. Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen, vraagt: "Mamma, wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?"
De moeder wil die ellende haar dochtertje nog even besparen en antwoordt: "O niets schat, die staan te wachten tot hun man ze komt ophalen!"
Een feyenoord-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat en wil de moeder eens lekker in verlegenheid brengen: "Nee hoor meissie, is niet waar wat je moeder zegt, dat zijn HOEREN die NEUKEN voor geld!" "Net als Silvie Meis!"
Het jonge meisje kijkt verschrikt en vraagt: "Mamma, krijgen hoeren ook kinderen?"
Waarop de moeder zegt: "Tuurlijk schat, waar denk je anders dat Feyenoord-supporters vandaan komen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |