Fiorentina zit gewoon in de volgende ronde in de CL,heeft een groter Kapitaal dan Ajax,betere ploeg,en doet het beter in Europa.Als je van een ploeg wint die op zon vlakken beter presteert dan Ajax,heb je gestunt..quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was toch niet stunten? Ajax ging gewoon terecht door. Bovendien vond ik Fiorentina nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een Italiaanse grootmacht à la Milan, Inter of Juve.
Al terug gekomen op je uitspraak?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren.
Ik vind Juventus veel mooier om te lotenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Joel-Smeets het volgende:
Het is ook onboeiend dat er is verloren,maar met zon cijfers is gewoon schandalig....
En het feit dat we Juventus loten ipv Athletic de Bilbao
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Joel-Smeets het volgende:
Het is ook onboeiend dat er is verloren,maar met zon cijfers is gewoon schandalig....
En het feit dat we Juventus loten ipv Athletic de Bilbao
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.
De triple bedoel je toch?quote:
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.
1-2 en 4-1quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.
En op een paar jaar terug, zowel thuis als uit 1-0 verloren in de groepsfase van de CLquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.
In die tijd gebruikten de Juve spelers dan ook meer steroiden dan een kogelstootser uit het Oostblok.quote:
Kan het nog meer dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
In die tijd gebruikten de Juve spelers dan ook meer steroiden dan een kogelstootser uit het Oostblok.
Als hij er dan nog isquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef Santello het volgende:
We weten allemaal dat Ajax 10x beter speelt als het om europa gaat en om top tegenstanders.
Hopen dat we dit keer wel de kansen benutten maar daar ben ik dan niet bang voor met suarez en de zeeuw!
Laat die tijden verdomme terugkeren goden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Barca het volgende:
Ajax was leuk in 1994/1995. En in 1995/1996 was het ook nog wel aardig. Voor 1994 was het met Jonk & Bergkamp ook niet verkeerd. Of met Stefan Petterson. Heimwee!!!
Jol over de loting: http://www.sportweek.nl/v(...)e_goede_krachtmeting
Zelfs dat valt nog te bezien, want tegen amateurs wil Ajax nog wel eens minder spelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Mij gaat het om het winnen van prijzen. Enige prijs waar ik Ajax dit seizoen kans voor geef is de nationale beker.
2 Jaar terug,die verlengingquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zelfs dat valt nog te bezien, want tegen amateurs wil Ajax nog wel eens minder spelen.
Tegen welke ploeg was dat ook al weer? Kozakken boys of toch Harkemaase boys?quote:
Jeps, maar Dordrecht uit was minimaal zo erg.quote:
Triest dat je meer kijkt naar een andere club dan naar je eigen cluppie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk om te zien dat Ajax zonder de Zeeuw en suarez 3X niks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |