Nee, dat is in mijn geval zeker niet zoquote:Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef Jos_ het volgende:
Het uitstellen van je afstuderen komt je motivatie niet echt ten goede is mijn mening. Tenzij je een hele goede reden hebt, zou ik gewoon even doorzetten en z.s.m. beginnen met afstuderen.
Ah, je wilt eerst een half jaar chillen daar en dan pas beginnen met afstuderen in hetzelfde land? Had ik ff niet begrepen. Maargoed, waarom niet gewoon een half jaartje afstuderen op Curacao en vervolgens een half jaar ergens gaan chillen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Nee, dat is in mijn geval zeker niet zoHet uitvoeren van de opdracht vind ik juist heel leuk
En ik heb alles al geregeld: retourticket, huisvesting enzoEn dat is al betaald! Dus ik ga er sowieso heen
in het laatste geval heb e een gat in je CV tussen afstuderen en solliciteren n dat ropet vragen op. Als je eerst gaat chillen heb je gewoon een half jaartje langer over je studie gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ah, je wilt eerst een half jaar chillen daar en dan pas beginnen met afstuderen in hetzelfde land? Had ik ff niet begrepen. Maargoed, waarom niet gewoon een half jaartje afstuderen op Curacao en vervolgens een half jaar ergens gaan chillen?
ja wat is erger, half jaar langer over je studie of n ''gat'' tussen afstuderen en werkenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
in het laatste geval heb e een gat in je CV tussen afstuderen en solliciteren n dat ropet vragen op. Als je eerst gaat chillen heb je gewoon een half jaartje langer over je studie gedaan.
En ook, een flinke reis als 'gat' hoeft helemaal niet nadelig te werken hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja wat is erger, half jaar langer over je studie of n ''gat'' tussen afstuderen en werken?
ik snap er geen fuck van, waarom maken p&o lui zich daar zo druk over
Zie mijn eerste post.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoor geen nadelenHeeft het gevolgen voor de studiefinanciering? Op dit moment kan ik niets vinden op de site van de ib- groep.
flikker toch op gat in je cv, maakt geen drol uitquote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
in het laatste geval heb e een gat in je CV tussen afstuderen en solliciteren n dat ropet vragen op. Als je eerst gaat chillen heb je gewoon een half jaartje langer over je studie gedaan.
In mijn tijd (en dat is 7 jaar geleden) was dat geen probleem en ik heb zelfs een onderbreking van een jaar gehad. Ik weet niet hoe de stufi regeling er nu uitziet, maar ik heb gewoon de 4 jaar stufi opgemaakt en in het laatste jaar heb ik mijn stufi stopgezet, dat moest ook wel omdat ik in het laatste jaar boven de inkomensgrens zat. Ik heb wel gewoon mijn collegegeld betaald voor het jaar dat ik er niet was.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef Heider00sje het volgende:
Dag Fokmensen,
Een kort en bondige vraag, waarbij een antwoord mij veel geruststelling geeft.
Ik volg een HBO opleiding, en ik wil een half jaar naar het buitenland (curaçao) gaan voordat ik ga afstuderen.
Levert dit problemen op? Wie heeft hier misschien ervaring mee? Krijg ik dan nog wel stufi?
Een half jaar langer over de studie doen staat imo nog slechter op een cv dan wanneer je dat half jaar vermeld als "half jaar gereisd/in buitenland verbleven".quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Integendeelquote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ook, een flinke reis als 'gat' hoeft helemaal niet nadelig te werken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |