Waren misschien de mooiste 2 maanden van haar dochter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:22 schreef Pixie. het volgende:
lekker normaal om je dochter 2 maanden in een gastgezin te zetten
En zelf met je kut in frankrijk gaan zitten
t´is vast wel een weloverwogen keuze geweest. Al zou ik mijn kind eerder aan opa & oma geven..quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:41 schreef Pixie. het volgende:
hahaha ja misschien wel
maar als moeder zijnde zou ik zoiets noooooit doen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:41 schreef Pixie. het volgende:
hahaha ja misschien wel
maar als moeder zijnde zou ik zoiets noooooit doen
ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
t´is vast wel een weloverwogen keuze geweest. Al zou ik mijn kind eerder aan opa & oma geven..
zal morgen of wat later wel op uitzendinggemist.nl komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:49 schreef Judeljuud het volgende:
Heb helaas alleen het einde gezien. Weet iemand waar ik het terug kan zien? Want ik kan het niet vinden...
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal morgen of wat later wel op uitzendinggemist.nl komen
thanks.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik had vanmorgen al naar Holland Doc. gemaild, en kreeg vanmiddag een mail terug dat de docu inmiddels online staat. Fijn!
Hierrrr de uitzending!
De vrouw die open was gesneden met haar jukbeen op de kin en 40 keer platische chirurgie heb je dan gemist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooi docu! Zapte er toevallig langs en bleef hangen.
Die moeder die was rijp voor het gekkenhuis, manisch depressief had het veel van weg (misschien was het dat ook wel). Helemaal gek
Die Dieuwke was heel aandoenlijk om te zien, wat moet dat vermoeiend zijn. Jesus. Want 1 hand en 2x knijpen is 3 met 2 ogen maakt 5 en dat is goed ofzo. Ik zou gillend gek worden.
De enige waar ik de angst met gemak van kon begrijpen was die homosexuele man die in elkaar geslagen was om niets. Dat is tastbaar een reden van de angst, de anderen zaten allemaal in het koppie.
Iets met douchenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:49 schreef Maanvis het volgende:
Tijd voor een Dieuwke Dwangneurose fanclub
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |