raken?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou Chantal wel raken hoor
[ afbeelding ]
als je klaar ben met "raken"(of w/e), ga ik dr is ff helemaal vol pompen met mijn witte sausje..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou Chantal wel raken hoor
[ afbeelding ]
Kijk dan naar goede Nederlandse films, je kunt ze moeilijk allemaal op een hoop gooien omdat er een slechte tussenzit. Of is alles wat Hollywood uitbrengt bagger omdat Transformers 2 verschrikkelijk is?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
Eens. Lelijk, onsmaakvol en gewoonweg walgelijk in beeld. Het is ook totaal niet functioneel. Nummer één reden waarom Nederlandse films me totaal niet aanspreken, naast het slechte acteerwerk.
Ik ken geen enkele Nederlandse goede film. Alleen al de taal is kut om in een film te zien, het komt totaal niet geloofwaardig op mij over.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:45 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Kijk dan naar goede Nederlandse films, je kunt ze moeilijk allemaal op een hoop gooien omdat er een slechte tussenzit. Of is alles wat Hollywood uitbrengt bagger omdat Transformers 2 verschrikkelijk is?
Serieus?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele Nederlandse goede film. Alleen al de taal is kut om in een film te zien, het komt totaal niet geloofwaardig op mij over.
Heb alleen "Van god los" gezien van dit rijtje, maar die was echtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Serieus?
Simon
Karakter
De Noorderlingen
Van God Los
Amnesia
Kan Door Huid Heen
Guernsey
Met Grote Blijdschap
De Aanslag
Zusje
Allemaal al gezien? Als je deze al slecht vond, ligt het toch eerder aan je aversie tegen de Nederlandse taal dan de kwaliteit van de films.
Wilde Mosselsquote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Serieus?
Simon
Karakter
De Noorderlingen
Van God Los
Amnesia
Kan Door Huid Heen
Guernsey
Met Grote Blijdschap
De Aanslag
Zusje
Allemaal al gezien? Als je deze al slecht vond, ligt het toch eerder aan je aversie tegen de Nederlandse taal dan de kwaliteit van de films.
Want dat kan een ander geen kwaliteit vinden? Ga toch wegquote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Serieus?
Simon
Karakter
De Noorderlingen
Van God Los
Amnesia
Kan Door Huid Heen
Guernsey
Met Grote Blijdschap
De Aanslag
Zusje
Je begint al dat je de Nederlandse taal kut vindt om te horen, dus dan ligt het inderdaad aan jou. De films zelf zijn goed. Je mag er misschien niets aan vinden, maar met de kwaliteit is niets mis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Want dat kan een ander geen kwaliteit vinden? Ga toch weg
Dat van de taal ben ik met je eens, ik kijk ook liever geen NL gesproken films.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele Nederlandse goede film. Alleen al de taal is kut om in een film te zien, het komt totaal niet geloofwaardig op mij over.
Ja hoor, overdreven seksverslaafde die je d'r bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Klagen over naakt...mag ik daar even over klagen?
Jouw brein is door het constante denken aan seks en het niet toe in staat zijn van het uitvoeren hiervan vrijwel compleet verdwenen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
een seksverslaving is altijd wat overdreven volgens mij...ik verklaar je commentaar waardeloos!
Nee, ik begin over de acteerkwaliteiten. De taal is bijkomend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je begint al dat je de Nederlandse taal kut vindt om te horen, dus dan ligt het inderdaad aan jou. De films zelf zijn goed. Je mag er misschien niets aan vinden, maar met de kwaliteit is niets mis.
Maar, hoeveel van dat lijstje heb je gezien?
Ik ben van mening, dat ij geen enkele inschatting kan maken van mijn uitvoeringsfrequentie. En dus is je commentaar wederom waardeloos. Ik blijf erbij, klagen dat in een Nederlandse film tieten zitten...Fail.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jouw brein is door het constante denken aan seks en het niet toe in staat zijn van het uitvoeren hiervan vrijwel compleet verdwenen.
Je hebt geen mening.
Blijkbaar niet, aangezien een groot deel van de (goede) acteurs uit de toneelwereld komen en zeker niet slecht zijn. Maar als je alleen Volle Maan gebruikt als voorbeeld, kom je daar nooit achter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik begin over de acteerkwaliteiten. De taal is bijkomend.
En genoeg om te kunnen oordelen.
Wit Lichtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Serieus?
Simon
Karakter
De Noorderlingen
Van God Los
Amnesia
Kan Door Huid Heen
Guernsey
Met Grote Blijdschap
De Aanslag
Zusje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |