Het CBR is geprivatiseerd zodat door concurrentie de prijzen omlaag gingen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die (ex)overheidsinstanties moeten gewoon kapot.
Moet je maar geen luie/slome Marokkaan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje mijn topic de grond in stampen, jullie zijn niet eens echte Marokkanen!
Nietus.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:36 schreef Rookert het volgende:
Klopt, als echte Marokkaan had ik je van topic beroofd en in elkaar geslagen
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragenquote:
HAHAHAH! OWNED!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Bel Hart van Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Pas maar op, straks krijg je een scheldkannonade over je heenquote:
Zijn post bestaat niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2, wat bedoeld Bommenlegger met As usual gevormde?
‘Moslims zijn de haatpredikers zat’
Misschien dat je door de retardedness heen kan prikken, want ik begrijp er niks van.
Ah tis al schoongeveegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn post bestaat niet meer.
Nee, hij is dat nooit geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik dacht trouwens dat bommenlegger vroeger altijd een van de linkse FOK!kers was, maar blijkbaar is dat veranderd.
Hmm, dan vergis ik me waarschijnlijk. Maar het begint daar toch wel verschrikkelijk irritant te worden trouwens, al dat geblaat van links tegen rechts tegen de moslims de hele tijd. Het komt echt in élk topic voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij is dat nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |