Het CBR is geprivatiseerd zodat door concurrentie de prijzen omlaag gingen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die (ex)overheidsinstanties moeten gewoon kapot.
Moet je maar geen luie/slome Marokkaan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje mijn topic de grond in stampen, jullie zijn niet eens echte Marokkanen!
Nietus.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:36 schreef Rookert het volgende:
Klopt, als echte Marokkaan had ik je van topic beroofd en in elkaar geslagen
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragenquote:
HAHAHAH! OWNED!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Bel Hart van Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Pas maar op, straks krijg je een scheldkannonade over je heenquote:
Zijn post bestaat niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2, wat bedoeld Bommenlegger met As usual gevormde?
‘Moslims zijn de haatpredikers zat’
Misschien dat je door de retardedness heen kan prikken, want ik begrijp er niks van.
Ah tis al schoongeveegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn post bestaat niet meer.
Nee, hij is dat nooit geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik dacht trouwens dat bommenlegger vroeger altijd een van de linkse FOK!kers was, maar blijkbaar is dat veranderd.
Hmm, dan vergis ik me waarschijnlijk. Maar het begint daar toch wel verschrikkelijk irritant te worden trouwens, al dat geblaat van links tegen rechts tegen de moslims de hele tijd. Het komt echt in élk topic voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij is dat nooit geweest.
Want? Sinds wanneer kunnen vrouwen niet in de stemming zijn om te gaan winkelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mwhoa beetje..was er niet echt voor in de stemming
Excellent choice!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Een Dr. Oetker Pizza Salame.
Ik denk halalvlees zonder harame alcohol en halalsnacksquote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Excellent choice!
Morgen linzensoep bij EgyptAir?
Ze hadden bij ons op de middelbare school eens een halalburger geïntroduceerd (voor die 2 moslims op het VWO en 200 op VMBOquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk halalvlees zonder harame alcohol en halalsnacks.
Whehequote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze hadden bij ons op de middelbare school eens een halalburger geïntroduceerd (voor die 2 moslims op het VWO en 200 op VMBO) en dat was werkelijk niet te vreten
Maar ja, kantinevoedsel in het algemeen
Praat eens Nederlands, allochtoon!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
De lol die CNN-anchors en weervrouwen altijd met elkaar hebben
Zelfs op het internet spelen ze hard to get, zijn er dan écht geen leuke mocromeisjesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom negeert Marokkaanse me.
Tozzzz. Wat een attitude
Mn moeder vindt me te dunquote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Rookert het volgende:
2 uur eten, dat is wel een beetje teveel van het goede
Je bent net in de stad geweest en je gaat alweer online shoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn moeder vindt me te dun![]()
Hehe nee ik was niet 2 uur lang eten..ook telefoneren, online shoppen, msnnen, jwzzzzz
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestquote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn moeder vindt me te dun![]()
Hehe nee ik was niet 2 uur lang eten..ook telefoneren, online shoppen, msnnen, jwzzzzz
Whateverquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent net in de stad geweest en je gaat alweer online shoppen?
Waarom heeft Zara in Nederland nog geen webshop geopend, dat is een van de weinige winkels die ik altijd wel chille kleren vind hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Whatever![]()
't is nu toch maar H&M hehe dat kost geen drol..dan mag het
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestZe is wel 43 kilo en 1.55 ofzo...
Ewa meisje, paas mij ff je msn, dan gaan wij mooie tijden beleven
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestZe is wel 43 kilo en 1.55 ofzo...
Ewa meisje, paas mij ff je msn, dan gaan wij mooie tijden beleven
Ja dat begrijp ik dus ook écht niet he..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heeft Zara in Nederland nog geen webshop geopend, dat is een van de weinige winkels die ik altijd wel chille kleren vind hebben.
vind je het eng om bij hun maat XXXL t-shirts te kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus ook écht niet he..
Ja Zara heeft wel fijne kleding..alleen die maten kloppen echt niet hoor
Niet stoer doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
vind je het eng om bij hun maat XXXL t-shirts te kopen?
Waar zit America Today eigenlijk nu in R'dam? Want hij zit niet meer daar in dat kleine overdekte stukje laat maar zeggen..daar achter bij de BB winkelquote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
Ons Rome-shirt vorig jaar werd gedrukt bij America Today, Large zit strakker dan m'n roeishirt
Die broeken zijn standaard volgens mij 1 of 2 inches groter dan je nederlandse maat, althans, dat vond ik. En ze hebben geen lengtemaat wat wel pauper is.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet stoer doen.
Ik heb t eigenlijk over de broeken..
Wattequote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar zit America Today eigenlijk nu in R'dam? Want hij zit niet meer daar in dat kleine overdekte stukje laat maar zeggen..daar achter bij de BB winkel
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet niet wat je met Mutant doet
Ze dacht ik de weg weet in Rotterdamquote:
Ja dat ze geen lengtemaat hebben is wel kut indd.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die broeken zijn standaard volgens mij 1 of 2 inches groter dan je nederlandse maat, althans, dat vond ik. En ze hebben geen lengtemaat wat wel pauper is.
Haar instructies falen wel hard, zo onduidelijk dat ze zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze dacht ik de weg weet in Rotterdam
Ik weet alleen de Koopgoot en appartement van vriend op Nieuwe Binnenweg te vinden
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdamquote:Op donderdag 10 december 2009 20:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat ze geen lengtemaat hebben is wel kut indd.
En dat t altijd zo een rotzooi is ook haha
In Casablanca is die ook vele malen netter..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdam. In Rotterdam alleen 's ochtends volgens mij
.
Maar vrouwen mogen ook niet winkelen he, koken en kinderen maken zullen zequote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdam. In Rotterdam alleen 's ochtends volgens mij
.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In Casablanca is die ook vele malen netter..![]()
Nederlanders zijn gewoon vies!
Zeker nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, al die bontkraagjes (inclusief jij) gooien alle kleren gewoon altijd overhoop.
Beweer ik dan van nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
En die ''bontkraagjes'' zijn ook gewoon Nederlanders hoor dussu..
Kloonsquote:Op donderdag 10 december 2009 21:05 schreef Bulma het volgende:
Er zitten dus echt serieus Marokkanen op FOK!I
Leek er wel op jaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beweer ik dan van niet? Dat is ook een vrouwelijk kenmerk: dingen achter woorden zoeken die er niet zijn
.
En er zijn echt wel buitenlanders die ook bontkragen dragenquote:
Nee hoor, ik ben allochtoon hierquote:Op donderdag 10 december 2009 21:05 schreef Bulma het volgende:
Er zitten dus echt serieus Marokkanen op FOK!I
buitenlanders? we zijn allemaal Nederlanders!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En er zijn echt wel buitenlanders die ook bontkragen dragen. Niet iedereen op een hoop gooien, he, brutale vlerk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |