Het CBR is geprivatiseerd zodat door concurrentie de prijzen omlaag gingen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die (ex)overheidsinstanties moeten gewoon kapot.
Moet je maar geen luie/slome Marokkaan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje mijn topic de grond in stampen, jullie zijn niet eens echte Marokkanen!
Nietus.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:36 schreef Rookert het volgende:
Klopt, als echte Marokkaan had ik je van topic beroofd en in elkaar geslagen
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragenquote:
HAHAHAH! OWNED!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Bel Hart van Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik was zo boos omdat je blijkbaar 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voordat je een rijbewijs mag aanvragen. Ik moet nu dus nog 6 weken wachten.
Pas maar op, straks krijg je een scheldkannonade over je heenquote:
Zijn post bestaat niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2, wat bedoeld Bommenlegger met As usual gevormde?
‘Moslims zijn de haatpredikers zat’
Misschien dat je door de retardedness heen kan prikken, want ik begrijp er niks van.
Ah tis al schoongeveegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn post bestaat niet meer.
Nee, hij is dat nooit geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik dacht trouwens dat bommenlegger vroeger altijd een van de linkse FOK!kers was, maar blijkbaar is dat veranderd.
Hmm, dan vergis ik me waarschijnlijk. Maar het begint daar toch wel verschrikkelijk irritant te worden trouwens, al dat geblaat van links tegen rechts tegen de moslims de hele tijd. Het komt echt in élk topic voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij is dat nooit geweest.
Want? Sinds wanneer kunnen vrouwen niet in de stemming zijn om te gaan winkelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mwhoa beetje..was er niet echt voor in de stemming
Excellent choice!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Een Dr. Oetker Pizza Salame.
Ik denk halalvlees zonder harame alcohol en halalsnacksquote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Excellent choice!
Morgen linzensoep bij EgyptAir?
Ze hadden bij ons op de middelbare school eens een halalburger geïntroduceerd (voor die 2 moslims op het VWO en 200 op VMBOquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk halalvlees zonder harame alcohol en halalsnacks.
Whehequote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze hadden bij ons op de middelbare school eens een halalburger geïntroduceerd (voor die 2 moslims op het VWO en 200 op VMBO) en dat was werkelijk niet te vreten
Maar ja, kantinevoedsel in het algemeen
Praat eens Nederlands, allochtoon!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
De lol die CNN-anchors en weervrouwen altijd met elkaar hebben
Zelfs op het internet spelen ze hard to get, zijn er dan écht geen leuke mocromeisjesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom negeert Marokkaanse me.
Tozzzz. Wat een attitude
Mn moeder vindt me te dunquote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Rookert het volgende:
2 uur eten, dat is wel een beetje teveel van het goede
Je bent net in de stad geweest en je gaat alweer online shoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn moeder vindt me te dun![]()
Hehe nee ik was niet 2 uur lang eten..ook telefoneren, online shoppen, msnnen, jwzzzzz
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestquote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn moeder vindt me te dun![]()
Hehe nee ik was niet 2 uur lang eten..ook telefoneren, online shoppen, msnnen, jwzzzzz
Whateverquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent net in de stad geweest en je gaat alweer online shoppen?
Waarom heeft Zara in Nederland nog geen webshop geopend, dat is een van de weinige winkels die ik altijd wel chille kleren vind hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Whatever![]()
't is nu toch maar H&M hehe dat kost geen drol..dan mag het
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestZe is wel 43 kilo en 1.55 ofzo...
Ewa meisje, paas mij ff je msn, dan gaan wij mooie tijden beleven
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas hoorde dat ook, ging toen pindakaas eten uit protestZe is wel 43 kilo en 1.55 ofzo...
Ewa meisje, paas mij ff je msn, dan gaan wij mooie tijden beleven
Ja dat begrijp ik dus ook écht niet he..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heeft Zara in Nederland nog geen webshop geopend, dat is een van de weinige winkels die ik altijd wel chille kleren vind hebben.
vind je het eng om bij hun maat XXXL t-shirts te kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus ook écht niet he..
Ja Zara heeft wel fijne kleding..alleen die maten kloppen echt niet hoor
Niet stoer doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
vind je het eng om bij hun maat XXXL t-shirts te kopen?
Waar zit America Today eigenlijk nu in R'dam? Want hij zit niet meer daar in dat kleine overdekte stukje laat maar zeggen..daar achter bij de BB winkelquote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
Ons Rome-shirt vorig jaar werd gedrukt bij America Today, Large zit strakker dan m'n roeishirt
Die broeken zijn standaard volgens mij 1 of 2 inches groter dan je nederlandse maat, althans, dat vond ik. En ze hebben geen lengtemaat wat wel pauper is.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet stoer doen.
Ik heb t eigenlijk over de broeken..
Wattequote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar zit America Today eigenlijk nu in R'dam? Want hij zit niet meer daar in dat kleine overdekte stukje laat maar zeggen..daar achter bij de BB winkel
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet niet wat je met Mutant doet
Ze dacht ik de weg weet in Rotterdamquote:
Ja dat ze geen lengtemaat hebben is wel kut indd.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die broeken zijn standaard volgens mij 1 of 2 inches groter dan je nederlandse maat, althans, dat vond ik. En ze hebben geen lengtemaat wat wel pauper is.
Haar instructies falen wel hard, zo onduidelijk dat ze zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze dacht ik de weg weet in Rotterdam
Ik weet alleen de Koopgoot en appartement van vriend op Nieuwe Binnenweg te vinden
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdamquote:Op donderdag 10 december 2009 20:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat ze geen lengtemaat hebben is wel kut indd.
En dat t altijd zo een rotzooi is ook haha
In Casablanca is die ook vele malen netter..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdam. In Rotterdam alleen 's ochtends volgens mij
.
Maar vrouwen mogen ook niet winkelen he, koken en kinderen maken zullen zequote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman was de winkel altijd supernetjes en was de herenafdeling 3x zo groot als in Rotterdam. In Rotterdam alleen 's ochtends volgens mij
.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In Casablanca is die ook vele malen netter..![]()
Nederlanders zijn gewoon vies!
Zeker nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, al die bontkraagjes (inclusief jij) gooien alle kleren gewoon altijd overhoop.
Beweer ik dan van nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
En die ''bontkraagjes'' zijn ook gewoon Nederlanders hoor dussu..
Kloonsquote:Op donderdag 10 december 2009 21:05 schreef Bulma het volgende:
Er zitten dus echt serieus Marokkanen op FOK!I
Leek er wel op jaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beweer ik dan van niet? Dat is ook een vrouwelijk kenmerk: dingen achter woorden zoeken die er niet zijn
.
En er zijn echt wel buitenlanders die ook bontkragen dragenquote:
Nee hoor, ik ben allochtoon hierquote:Op donderdag 10 december 2009 21:05 schreef Bulma het volgende:
Er zitten dus echt serieus Marokkanen op FOK!I
buitenlanders? we zijn allemaal Nederlanders!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En er zijn echt wel buitenlanders die ook bontkragen dragen. Niet iedereen op een hoop gooien, he, brutale vlerk
.
H&M?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Paar dagen terug nog gedaan.
Allochtonen danquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben allochtoon hier
Ja hmquote:Op donderdag 10 december 2009 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
H&M?
Ik moet trouwens écht een CC hebben..zoveel onlineshops die alleen CC accepteren
O, hoe noem jij een bontkraag dragende Amerikaan die in Nederland winkelt dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
buitenlanders? we zijn allemaal Nederlanders!
een vetzakquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, hoe noem jij een bontkraag dragende Amerikaan die in Nederland winkelt dan?
Daarmee bedoel ik dat ik 100% Nederlander benquote:
Jij begon!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh wacht..wel als je zo gaat doen
Oja? Wanneer? Stomme hater !quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij begon!
Maareh, vertel eens wat interessants.
Aj, das minder. Ik wens haar beterschap.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja? Wanneer? Stomme hater !
Nou, niks interessants maaruhm wel iets vervelends.
Mama
wordt volgende week geopereerd
Dankje !quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aj, das minder. Ik wens haar beterschap.
Nah, behalve dat ik al bijna een week ziek ben. Koorts.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankje !
En wil jij nog wat delen met je internetvriendjes?
Vervelend! Beterschapjes..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, behalve dat ik al bijna een week ziek ben. Koorts.
En er is niemand om mij een kusje op mijn voorhoofd te geven.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nog vervelender hehe! Virtueel kusje voor Mutant01![]()
Ah joh, dat is gewoon een spelletje. Hij doet alsof hij "hard to get is".quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka2 vindt mij nog geen eens aardig..kijk hoe stoer die altijd doet tegen me
Om het even nog een keer te herhalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah joh, dat is gewoon een spelletje. Hij doet alsof hij "hard to get is".
Ewww koud, nat, glad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Om het even nog een keer te herhalen
Volgende week gaat het sneeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben ik de enige die dat echt heel leuk vindt
Alleen als je binnen zit wel ja. Dan is het leuk en knus, lekker naar buiten kijken naar de sneeuwvlokjes met een warme kop thee in je handen.quote:
Jaa..maar als ik zie dat het er té mooi uitziet dan moet ik er altijd doorheen lopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen als je binnen zit wel ja. Dan is het leuk en knus, lekker naar buiten kijken naar de sneeuwvlokjes met een warme kop thee in je handen.
Heb je nog meer rare neigingen die ik moet kennen, alvorens verder te gaan met playen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa..maar als ik zie dat het er té mooi uitziet dan moet ik er altijd doorheen lopen![]()
Anders kan ik niet slapen
Jij weet écht niet hoe je moet playen haquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je nog meer rare neigingen die ik moet weten, alvorens verder te gaan met playen?
Pfff leer mij het dan eens, dat playen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij weet écht niet hoe je moet playen ha.
Uuuuuhm..vast wel maar daar kom ik nu even niet op
Vraag aan Sjaakz.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pfff leer mij het dan eens, dat playen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse18 wordt van mij afgepaktMutant01, ik weet waar jouw telefoon ringring doet
![]()
Lekker weertje buiten trouwens. mooi zonnetje enzoVolgende week ook nog vriezen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Nou hier heeft geen zonnetje geschenen hoor
Gezelligquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
inderdaad
Nou hier wel hoor. Ik had het nutteloze idee om met een vriend die in Delft studeert en een andere vriend die ook vrij was vandaag even in Haarlem friet te gaan halen en beetje chillen en praten enzo, dus ben met trein naar Leiden gegaan, daar vriend uit Delft opgehaald en toen naar Haarlem geweest en friet gegeten en op de 7e verdieping van V&D gezeten, relaxed uitzicht![]()
En toen weer terug, leve OV-kaart en vrijheid![]()
Wat is er met je zusje btw/
Ja, was zeker chill, gewoon beetje relaxed in trein, lachen om mensen enzo, altijd primaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik besef me opeens dat ik nog nooit in Haarlem ben geweest..![]()
Egoistisch kutkind.
Hhahaha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, was zeker chill, gewoon beetje relaxed in trein, lachen om mensen enzo, altijd prima![]()
Je mist niet zo idioot veel aan Haarlem, behalve het meeste deprimerende winkelcentrum van heel Nederland: BrinkmannJe weet niet wat je ziet, zo verlaten en leeg, alleen een bioscoop. Op de reclameborden adverteert het winkelcentrum zelf omdat er geen winkels voor zijn
![]()
Vertel me eens wat nieuws over kleinere broertjes/zusjes
Volgens mij hang je hier zelf de bitch uit of wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhahaha.
En echt geweldig..ze belt hele tijd naar huis omdat ze iets moet doorgeven aan mamalief maar ik hang elke keer op![]()
![]()
Nee, even serieus..ik ben altijd veel te lief voor haar. En zij doet maar wat dr uitkomtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij hang je hier zelf de bitch uit of wat?![]()
Wat is de rechtvaardigingsgrond?
Ah, klinkt als een zeikwijf idd. Maar jij bent toch haar voorbeeld of wat, jij was vroeger altijd braaf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, even serieus..ik ben altijd veel te lief voor haar. En zij doet maar wat dr uitkomt.
Zij zou boodschappen doen trouwens..(doet ze ook es een keertje wat) belt ze en zegt ze ''nahh..ik kan geen boodschappen doen want ik MOET naar de film''.
Ze moét naar de film!? 1. De film begint pas om 10 uur 2. Ze is nu bij een vriendin aan het niksen 3. Ik walg even van dr
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dorst. En geen zin om naar beneden te lopen..
Hoe was de vlucht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Tozzzzzzzzzzz het is hier niet normaal zo luxe en fantastisch, gek. WTF, niet normaal geweun.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nouen, hier is het lekker..lekker fris weer!?
Ik heb hier Egyptisch bier, uit halve liter flessenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe was de vlucht?
Ik heb hier Grolsch!
Het gaat om de kwaliteitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb hier Egyptisch bier, uit halve liter flessen. Dat kunnen ze hier tenminste wel goed.
JAquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe was de reis? Zat je nog naast vervelende personen?
Ja het boeit inderdaad niet..maar het is jouw stoel. Sorry, dat had ik niet gepikt. Jij staat gewoon in je recht hoor..dan kan dat tokkiewijf hoog of laag springen ..je moet gewoon niet toegevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
JA! een stom Nederlands wijf. Ik had een stoel bij het gangpad, maar toen ik daar aankwam bleek er een of andere trut op te zitten, en ze had er al een stewardess bijgehaald. Ik zei dus dat dat toch echt mijn stoel was, en toen zij ze drie keer zonder mij maar aan te kijken 'i want to sit here'. En toen zij de stewardess maar dat ik dan toch maar bij het raampje moest gaan ztiten. Nou ja, eigenlijk boeide het mij niet zoveel, maar ik vond het zo vreemd dat dat wijf het niet even aan mij had gevraagd, in plaats van emteen mijn stoel te claimen
.
Ik heb écht geen zin in dat soort gezeik, ik wil gewoon achterover gaan liggen en mijn muziek/film aanzettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja het boeit inderdaad niet..maar het is jouw stoel. Sorry, dat had ik niet gepikt. Jij staat gewoon in je recht hoor..dan kan dat tokkiewijf hoog of laag springen ..je moet gewoon niet toegeven.
Ja, dat was wel chill. Voor 6 euro binnen 25 minuten op Schiphol zijn is echt super relaxed!quote:
Ik mijd dat eigenlijk ook meestal en laat het er maar bij zitten maaruu..dat is eigenlijk bullshitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb écht geen zin in dat soort gezeik, ik wil gewoon achterover gaan liggen en mijn muziek/film aanzetten. Verder was het maar een vlucht van 4,5 uur. Voor straf ben ik vaker dan nodig een wandeling door het gangpad gaan maken, zodat ik haar elke keer wakker maakte als ik erlangs wou
.
Ja, in principe had ik er wel recht op, maar aan de andere kant wil ik mijn reis niet verpesten door zo'n zeikwijf. Dat soort mensen kun je gewoon het beste negerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik mijd dat eigenlijk ook meestal en laat het er maar bij zitten maaruu..dat is eigenlijk bullshit.
En ook vreemd dat die stewardess de vrouw niet verzocht om op haar eigen stoel plaats te nemen?![]()
Ik heb een vriendin en die pikt echt niks..en op dat moment denk je wel een beetje van '''' moet dit nou echt..maarja eigenlijk wel stoer van dr dat ze het niet pikt
Toch niet zo'n 'rustig rustig rustigquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik mijd dat eigenlijk ook meestal en laat het er maar bij zitten maaruu..dat is eigenlijk bullshit.
En ook vreemd dat die stewardess de vrouw niet verzocht om op haar eigen stoel plaats te nemen?![]()
Ik heb een vriendin en die pikt echt niks..en op dat moment denk je wel een beetje van '''' moet dit nou echt..maarja eigenlijk wel stoer van dr dat ze het niet pikt
HOUD ME TEGEN HOUD ME TEGEN IK GA GEEEEEK WORDUHHHH111!!!11quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch niet zo'n 'rustig rustig rustig' viswijf?
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, in principe had ik er wel recht op, maar aan de andere kant wil ik mijn reis niet verpesten door zo'n zeikwijf. Dat soort mensen kun je gewoon het beste negeren. En een grote mond kan soms best handig zijn, maar soms kan het wel vervelend worden hoor.
Met die advocaat of niet? Ik word zo moe van die ventquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god, ik heb zonet al mijn haren verloren door te kijken naar P&W.
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch niet zo'n 'rustig rustig rustig' viswijf?
Hoezo? Ik heb het niet gezien..ik kijk herhalingen van ''Heerlijk, Eerlijk, Heertje''quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god, ik heb zonet al mijn haren verloren door te kijken naar P&W.
Ja, zowel hij als Pauw leken een stel kleuters.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met die advocaat of niet? Ik word zo moe van die vent
Beter kijk je niet naar P&W of de herhaling daarvan, bloeddruk steeg enorm net. Die Mohamed Enait zat weer onzin te lullen en Jeroen Pauw zat weer domme vragen te stellen. Toen werd die Mohamed boos en gingen ze elkeer in de haren vliegen - en nu is Mohamed Enait weggelopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het niet gezien..ik kijk herhalingen van ''Heerlijk, Eerlijk, Heertje''
Kloptquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zowel hij als Pauw leken een stel kleuters.
Herhaling komt dalijk toch gelijk? Ja die wil ik zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beter kijk je niet naar P&W of de herhaling daarvan, bloeddruk steeg enorm net. Die Mohamed Enait zat weer onzin te lullen en Jeroen Pauw zat weer domme vragen te stellen. Toen werd die Mohamed boos en gingen ze elkeer in de haren vliegen - en nu is Mohamed Enait weggelopen.
Mohamed Enait zat weleens voor mij tijdens de examens. En soms zie ik hem rondrijden in z'n gare Hyundai Accent. Mintgroen.quote:
Haha, werkelijk? Grappig ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mohamed Enait zat weleens voor mij tijdens de examens.
Jep, grote kerel trouwens. En hij droeg altijd dat zwarte jurkje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha, werkelijk? Grappig ofzo
Als hij zich daar prettig in voelt moet die dat vooral doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, grote kerel trouwens. En hij droeg altijd dat zwarte jurkje.
Heb je hem weleens horen praten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben jij nou pro of anti Enait, mutant?
Ohh, was hij diegene die zo'n absurde master/bachelorscriptie had geschreven?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je hem weleens horen praten?
Je moet goed gek zijn wil je pro Enait zijn.
Ja. Ik heb gepoogd om de titel te ontcijferen, maar dat is mij niet gelukt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ohh, was hij diegene die zo'n absurde master/bachelorscriptie had geschreven?
"Terrornoia: how the propa-ugandists used the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society", wat een mongool.
Dat is de 'grap' van hem waarschijnlijk dan ook, het zou me niks verbazen als hij bepaalde woorden gewoon verzonnen heeft of iets dergelijks. Of hij heeft héél lang moeten zoeken voor hij ze tegenkwam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gepoogd om de titel te ontcijferen, maar dat is mij niet gelukt.
Dan heeft ie alleen al een 2 maanden lang de titel zitten te bedenken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is de 'grap' van hem waarschijnlijk dan ook, het zou me niks verbazen als hij bepaalde woorden gewoon verzonnen heeft of iets dergelijks. Of hij heeft héél lang moeten zoeken voor hij ze tegenkwam.
hij heeft woorden samen zitten voegen om ze 'moeilijk' te laten klinken. Terrornoia bijvoorbeeld, terror en paranoiaquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen al een 2 maanden lang de titel zitten te bedenken.
Ik heb medelijden met de leraar die de scriptie heeft moeten lezen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij heeft woorden samen zitten voegen om ze 'moeilijk' te laten klinken. Terrornoia bijvoorbeeld, terror en paranoia. Stoer en slim van hem hoor, dat wel.
Tis kwart over twaalf, ga slapen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik denk dat ik ''gewoon'' een boterham ga smeren
En, afgaande op wat ik op wikiquote heb gelezen, kan hij ook amper fatsoenlijk Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de leraar die de scriptie heeft moeten lezen.
Ik kan niet slapen met een knorrende maagquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis kwart over twaalf, ga slapen!
Je mag niet dik worden!
Fatsoenlijk ABN inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En, afgaande op wat ik op wikiquote heb gelezen, kan hij ook amper fatsoenlijk Nederlands spreken.
Ik tot een paar weken geleden 10 maanden niet, niet zeikenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb al een half jaar geen pepernoten meer gehad.
Stom he!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse, je flikt t altijd om me honger te laten krijgen op onmogelijke tijdstippen
Ja, en heb al tanden gepoetst etc dus kan ook nu niet meer eten zonder morgenochtend ontieglijk uit m'n mond te meurenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stom he!?
Ik eet nu een boterham met kaas (zonder boter omdat ik te lui ben om te smeren en alles er omheen) en een jodenkoek
Ik niet iigquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, welke gek doet er boter op zijn boterham met kaas,![]()
![]()
!!!!
En dat ook trouwens, moet je alleen doen bij een tosti en dan de boter aan buitenkant en kaas aan binnenkantquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
!!!!
* Mutant01 raises hand slowly.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
!!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, en heb al tanden gepoetst etc dus kan ook nu niet meer eten zonder morgenochtend ontieglijk uit m'n mond te meuren![]()
De combinatie is apart![]()
Jodenkoeken
Ja, maar daar heb ik dus geen zin inquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je kan daarna toch weer je tandjes poetsen:D?
Ik heb meer trek in een gevulde koek..
*Rookert grijnst omdat Mutant01 hem vergeet en slaat z'n slagquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga weer mijn nest in duiken.
* Mutant01 knuffelt Marokkaanse18 en gooit een ei richting Wikwakka2.
Je maakt toch geen kans, daarom vergeet ik je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
*Rookert grijnst omdat Mutant01 hem vergeet en slaat z'n slag*
De nacht is nog jongquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans, daarom vergeet ik je.![]()
![]()
![]()
Dat daar nog geen topic over is geopend.quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
De Islamisering van FOK! is begonnen!
Niet zo sarcastischquote:Op zondag 13 december 2009 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat daar nog geen topic over is geopend.
Ja ik weet het..quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef Rookert het volgende:
Pff... Zou je er wel aan houden, straks heb je een overdosis en lig je de hele vakantie plat
Ik ben nu aan het werk op faculteit, ook niet alles, maar beter dan ziekte..
Lig je in je bedje?
Haha, meteen het kindje uithangenquote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik weet het..![]()
Veeel beter. Ja ik lig in bed..ben een gaar kinderprogramma aan het kijken op zapp ofzo
Ik moet toch wat..er is verder niks op tvquote:Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, meteen het kindje uithangen
Maar wat heb je dan? Barstende koppijn? Koorts? Schoolziek?
Tell Sell?quote:Op maandag 14 december 2009 12:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat..er is verder niks op tv.
Hoofdpijn+buikpijn. Nee geen koorts gelukkig..en vandaag hoef ik niet naar de uni dussu nee
Je hebt grootse plannen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Het grootste winkelcentrum van Noord-Afrika. Tot nu toe.
Oke jaloersquote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb ik je al verteld over de en-suite slaapkamers met eigen badkamers en inloopkasten? En de lagere prijzen dan in Nederland? Het grootste winkelcentrum van Noord Afrika?
Kunnen wij binnenkort het Mutant Shopping Center Rabat 01 verwachten?quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Het grootste winkelcentrum van Noord-Afrika. Tot nu toe.
Nee, wel Morocco Mall in Casablanca. Under construction as we speak.quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kunnen wij binnenkort het Mutant Shopping Center Rabat 01 verwachten?
Wordt die de grootste dan? Geef eens wat details, want de enige info die ik vond was een franse wikipedia pagina.quote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wel Morocco Mall in Casablanca. Under construction as we speak.
Gewoon in het Engels ook hoor: http://www.moroccomall.netquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt die de grootste dan? Geef eens wat details, want de enige info die ik vond was een franse wikipedia pagina.
Je kan toch wel een beetje Frans lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt die de grootste dan? Geef eens wat details, want de enige info die ik vond was een franse wikipedia pagina.
Soms wel ja, soms niet. Ik kan niet zodanig generaliseren moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat me wel opvalt hier in Egypte is dat de 'rijken' de armen echt als oud vuil behandelen, het doet me sterk denken aan Indiërs. Is dat in Marokko ook zo?
Hmm, ok, hier schijnt het echt heel normaal te zijn. Ik vind dat toch wel zo walgelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms niet. Ik kan niet zodanig generaliseren moet ik zeggen.
Hhahaha flapdrol.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
O, wacht, diegene die de foto's postte woont in Zweden.
Maar toch is het kut om dat heerlijke koude weer te missenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhahaha flapdrol.
Hoe is het in Egypte?
Wat is dit voor nepislamisering! Je kan er niet eens islamitisch bankieren... Daarbij weigeren de racistische pinautomaten van deze bank stelselmatig mijn rabopasje te accepteren.quote:Marokkaanse bank betreedt Nederlandse markt
AMSTERDAM - De Marokkaanse bankengroep Banque Populaire du Maroc Groep (GPB) start woensdag officieel op de Nederlandse markt. De bank is marktleider in Marokko, waar het 750 vestigingen telt en ruim 3 miljoen klanten. De Nederlandse uitbreiding weerspiegelt GPB's groeiplannen om veertig Europese filialen te openen.
Voor de zomer werd het eerste filiaal in Rotterdam al geopend onder de naam Banque Chaabi du Maroc. Vervolgens volgden Utrecht, Den Haag en Amsterdam. De bank richt zich niet alleen op Nederlands-Marokkaanse klanten, maar ook op Nederlandse particulieren en bedrijven die in Marokko zaken willen doen.
''Islamitisch bankieren zit niet in de portefeuille van de Nederlandse vestigingen van de bank'', aldus een woordvoerder. Islamitisch bankieren is bankieren volgens de principes van de sharia, de islamitische wetgeving. De sharia verbiedt onder meer het berekenen van rente of riba. (ANP)
De Banque Populaire? Ik pin altijd bij de Attajariwafa of de BMCE met mijn ING-pasje. Nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is dit voor nepislamisering! Je kan er niet eens islamitisch bankieren... Daarbij weigeren de racistische pinautomaten van deze bank stelselmatig mijn rabopasje te accepteren.
Ze moeten toch wel een beetje kunnen concurrerenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is dit voor nepislamisering! Je kan er niet eens islamitisch bankieren... Daarbij weigeren de racistische pinautomaten van deze bank stelselmatig mijn rabopasje te accepteren.
Daar heb ik ook nooit problemen. Dat is tenminste een bank.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:02 schreef o.us het volgende:
[..]
De Banque Populaire? Ik pin altijd bij de Attajariwafa of de BMCE met mijn ING-pasje. Nooit problemen gehad.
Nee, nepislamisering zei ik.quote:Islamisering?
Dat kan toch juist door extra diensten aan te bieden? Jezelf onderscheiden van de bestaande spelers.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten toch wel een beetje kunnen concurreren.
Ik heb geen islamitische bankrekening, maar rente is inderdaad een no-no. In plaats daarvan bestaat er een vorm van winstdeling met de klanten geloof ik.quote:Je krijgt bij een islamitische bank toch geen rente over je spaargeld uitbetaald?
Nou whoop whoop hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nu iets interessants![]()
Op het schoolgala van mn zusje komt Sjaak vanavond![]()
![]()
![]()
Ik wil Sjaak ook aanrakenEn oja negativ komt ook
![]()
Misschien kwam Dio ook..kweet niet meer preciesquote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou whoop whoop hoor![]()
Negativ boeit me next to nothing![]()
![]()
Dio is tenminste een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |