Okayquote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef SMutzskii het volgende:
Die 17 spaken sloeg dat trouwens op "Winnaaar wielerprono" van Borizs?
Valt wel mee...quote:Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wist trouwens dat je een trut was hara
Jepquote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef SMutzskii het volgende:
Die 17 spaken sloeg dat trouwens op "Winnaaar wielerprono" van Borizs?
You'd nevah!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gooi je mn msn maar uit geloof ik.
Ben ik dan je nieuwe beste fokvriendje?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was je toch al toen Isdatzo me dumpte voor PS.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik dan je nieuwe beste fokvriendje?
O, dan heb je plaats voor mijquote:Op donderdag 10 december 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarna gooi ik je er net zo hard weer uit na die laatste post van je!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan heb je plaats voor mij
Heeeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 10 december 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was je toch al toen Isdatzo me dumpte voor PS.
Dat ging over het spel, niet over de echte Haraquote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarna gooi ik je er net zo hard weer uit na die laatste post van je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nopequote:
Je past wel mooi bij Trevland.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik slijm. Dat weet ik.
Nu ga ik koken
Maar in die gequote post zaten geen spelfoutenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je past wel mooi bij Trevland.
Wat een manhoerrr !quote:Op donderdag 10 december 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was je toch al toen Isdatzo me dumpte voor PS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |