Pas je op, straks ga je me nog aardig vinden!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het doet pijn dit te zeggen, maar jij kan iig goede hints maken.
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Pas je op, straks ga je me nog aardig vinden!
Nou!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Ow en ik wil geen vrouw als BM, die doen me alleen maar pijn
Je kan als maffia best lief zijn nog hoor,.. of vond je mij ook gemeen?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou!. Daarom wil ik ook nooit mafia zijn, ik vind mezelf dan zo gemeen
Bij de laatste hints wist ik het pas zeker, daarvoor was het gewoon gut feeling maar dat heeft ons deze ronde niet ver gebrachtquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Je kan als maffia best lief zijn nog hoor,.. of vond je mij ook gemeen?
Hoe wist je trouwens zo zeker dat ik maffia was? Viel het zo op dan voor je?
Maar er zaten geen hints naar mij in de verhaaltjes, al kon ik dr zo wel een aantal naar mij uithalen dat dan weer wel, ze hoorden er niet te zijn (quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de laatste hints wist ik het pas zeker, daarvoor was het gewoon gut feeling maar dat heeft ons deze ronde niet ver gebracht
Oh, echt?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar er zaten geen hints naar mij in de verhaaltjes, al kon ik dr zo wel een aantal naar mij uithalen dat dan weer wel, ze hoorden er niet te zijn ()...
Show mequote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, echt?Ik vond mijn hintlijstje naar jou wel mooi
Smutzkiquote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Show me
Maar er waren er eigelijk geen, want ik heb niemand gekillt officieel. Daarom snapte ik eigelijk ook totaal niet hoe je zo zeker wist dat ik maffia wasWas wel jammer.
Oja, haha. Die had ik zelf ookquote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Smutzki
Budget Next Top Model #6 - programma met broodmagere snollen die graag hun lichaam willen verkopen
Rijden op Blessed: Jippi ya jeey
en
Geboortedatum 01-07-1988 <- -01-07, 17 van Isdatzo.
PS wilde ook. Dat moet je maar met haar opnemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik SL wel een ronde, indien SL gezocht.
Je mag op mij stemmen volgende ronde.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Ow en ik wil geen vrouw als BM, die doen me alleen maar pijn
Ja, dat niemand die hint heeft opgepiktquote:Op donderdag 10 december 2009 15:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oja, haha. Die had ik zelf ook
Alleen Borizs had ook zo'n snollenprogramma, haha.![]()
En rijden op blessed, jippi ya jeey!WHAHAHA, dat vond ik zo grappig.
![]()
Wat gebeurd in het leger? Dat ze op elkaars rug rijden? Of waar heb je het over?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat niemand die hint heeft opgepiktDat gebeurt natuurlijk in het leger, en borisz heeft een legermannetje in z'n UI.
Amerikaanse leger in Irakquote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat gebeurd in het leger? Dat ze op elkaars rug rijden? Of waar heb je het over?![]()
![]()
Misschien had ik duidelijker moeten zijn dat ik een kerel als BM wildequote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag op mij stemmen volgende ronde.
Ik ga de volgende ronde niet voor BM hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien had ik duidelijker moeten zijn dat ik een kerel als BM wilde
Jaaaa in de films!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat gebeurd in het leger? Dat ze op elkaars rug rijden? Of waar heb je het over?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jaaaa in de films!Dan moet je je opdrukken en gaan ze op je rug zitten en roepen: YOU CAN'T DO IT! YOU LOWLIFE BASTARD!! YOU CAN'T DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier zitten enkel een stel oude wijven (niet persoonlijk bedoeld, JB)quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien had ik duidelijker moeten zijn dat ik een kerel als BM wilde
En. Bedankt.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zitten enkel een stel oude wijven (niet persoonlijk bedoeld, JB)
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
En. Bedankt.
(Of begrijp ik het fout.)
Neejoh..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]Voel je je daar door aangesproken?
gefeliciteerd, je hebt verlorenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef krioro het volgende:
Goed resultaat.
checkquote:Op donderdag 10 december 2009 13:57 schreef Clesar03 het volgende:
Niet zo snel, ik zei misschien
zal er eens over nadenken, zit toch drie uur in de trein zodadelijk
Ik, tenzij PS heel graag wilquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie is nu eigenlijk SL?
Ok, weet ik dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik, tenzij PS heel graag wil
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom heeft niemand mij in dat lijstje gezet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
1) Timmmmm
2) Hara
3) jaspah
4) CaLeX
5) SMutzskii
6) Clesar03
7) Borisz
8) Etcetera
9) Trevland
10) krio
11) JaniesBrownie
12) Isdatzo
Hint hintquote:Op donderdag 10 december 2009 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom heeft niemand mij in dat lijstje gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |