HARA! lees nou eens goed en doe niet zo boos...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had haar ook al complimenten gegeven ja, gebeurt niet vaak dat een mafia zo weinig in de spotlights komt. Gelukkig kan ik dat wel toegeven,.
Prima hoor. Geen probleem hier.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
HARA! lees nou eens goed en doe niet zo boos...
Ik zeg nergens dat je slecht speelde en alleen maar geluk hebt gehad..![]()
Waarom schieten jullie zo erg in de aanval? Gaat echt helemaal nergens over..![]()
EN! Ik heb je hintsskilss juist erg gewaardeerd, je bent / was (in dit spel) mijn voorbeeld! Dat anderen dat niet doen..
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
Deelnemerslijst:
1) Timmmmm
2) jaspah
3) CaLeX
4) Clesar03
5) SMutzskii
6) Harajuku.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Nachtpost 1:
57-15 schoenmaat boris. Wat een ei IJmuiden. Boris.Achterdochtig. Foto in fobo van Boris. Aluhoedje.
Nachtpost 2:
Grote enge aggresieveling Boris hools.
Langzaam weer serieus worden. Boris postte in Langzaam richting SR, of zoiets.
Snijden, krassen, at boris
Kwaataardige onploffing. Trevland. Duh.
Kwaataardige ontploffing, granaat van kirby in fobo.
regelmatig geroffel. in de maat. Josh Ter Maat.
Slijmspoor. Die walgelijke foto in Trevs fobo
Nachtpost 3:
GodVerdeIngewanden--> een of andere GVI in trevlands fobo of profiel
En die kirbyhint.
Ik hoop dat de volgende TS deze trend wat doorzet. Niet enorm duidelijke hints, waar je toch wel gedachtesprongetjes bij moet maken.
Hara heeft neits te willen, want als ze het niet meedoet, ga ik heel hard huilen.quote:
Hara had de tweede nacht hetzelfde slachtoffer als jullie. Als je haar dus niet geblockt had, had je neit eens hints tegen je gekregenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef SMutzskii het volgende:
Hoe ging lynda trouwens dood? Door de busdriver of door Hara?
Nu ik zo nadenk zal het wel Hara zijn..(Tijdens het spel dachten we door busdriver)
Oh en Hara, wie was je slachtoffer nacht 2 geweest?![]()
Tsja, dat weet je vantevoren niet he..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara had de tweede nacht hetzelfde slachtoffer als jullie. Als je haar dus niet geblockt had, had je neit eens hints tegen je gekregen
ik was busdriver en ik zei nog zo dat ik nog geen pm gestuurd had.. niemand geloofde mij..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef SMutzskii het volgende:
Hoe ging lynda trouwens dood? Door de busdriver of door Hara?
Nu ik zo nadenk zal het wel Hara zijn..(Tijdens het spel dachten we door busdriver)
Oh en Hara, wie was je slachtoffer nacht 2 geweest?![]()
Trek het je niet aan, ze zijn altijd een beetje lichtgeraaktquote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
HARA! lees nou eens goed en doe niet zo boos...
Ik zeg nergens dat je slecht speelde en alleen maar geluk hebt gehad..![]()
Waarom schieten jullie zo erg in de aanval? Gaat echt helemaal nergens over..![]()
EN! Ik heb je hintsskilss juist erg gewaardeerd, je bent / was (in dit spel) mijn voorbeeld! Dat anderen dat niet doen..
Godgloeiendequote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ze zijn altijd een beetje lichtgeraakt
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik SL wel een ronde, indien SL gezocht.
Het doet pijn dit te zeggen, maar jij kan iig goede hints maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik SL wel een ronde, indien SL gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |