Seriemoordenaar:quote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef jaspah het volgende:
wat is de uitleg van seriemoordenaar? mag je dan 1 keer iemand killen? of vaker of huh?
Ja, en ik moet vooral veel dorp zien te killen ook, en daardoor was ik ook bijna gelynched hè! En steeds de balans tussen dorp en mafia zien te vinden, en dat verandert dankzij de mafia ook steeds weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:40 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Daarom zeg ik.. "Als BM" ... zonder BM was het idd vrij lastig geworden, want dan kon je 's nachts dood.
Met BM, kon je nooit dood.. tenzij de maffia je bg's hadden gekillt en daarna jou, maar dat was echt lastig.
quote:
Ik deed het met pijn in mijn hart!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, dit is al de 2de keer dat je me gigahard backstabbed
Maar met de Seriemoordenaar had ik geen rekening gehouden. Dacht eerder aan een rol met een enkele moordpoging
En toen kwam ikquote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op het laatste had ik een evil masterplan, maar daar zaten teveel haken en ogen aan, dat had nog verkeerd af kunnen lopen.
Nouja, alleen dag 1 was gevaarlijk voor je.. maar je had wel echt de ideale situatie voor jezelf.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en ik moet vooral veel dorp zien te killen ook, en daardoor was ik ook bijna gelynched hè! En steeds de balans tussen dorp en mafia zien te vinden, en dat verandert dankzij de mafia ook steeds weer.
Op het laatste had ik een evil masterplan, maar daar zaten teveel haken en ogen aan, dat had nog verkeerd af kunnen lopen.
Ik zou naar Smuts gaan dat ik dacht dat Ez mafia was, en dat deed ik ook. Smuts trapte erin, en zoals verwacht ging ze tussen neus en lippen door achter mijn bodyguard aan. Ik laat 'per ongeluk' de term hij vallen, waardoor zij gaat denken dat Calex mijn bodyguard is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En toen kwam ik![]()
Maar wat was jou MasterPlan?
En de ideale omstandigheden waren ook per toeval natuurlijk. Ze werd per toeval gekozen voor BM, en ze kwam er per toeval achter dat MarijkeZwolle op haar gestemd had. Ze heeft enorm goed gespeeld, en daarom heeft ze gewonnen. Nu niet meer huilen okay?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nouja, alleen dag 1 was gevaarlijk voor je.. maar je had wel echt de ideale situatie voor jezelf.
Al bij al toch goed gespeeld, al werd je wel erg geholpen..
Ik was jou gaan killen en had je bodyguard geblokt.. was er alleen nog niet uit wie je bodyguard was.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou naar Smuts gaan dat ik dacht dat Ez mafia was, en dat deed ik ook. Smuts trapte erin, en zoals verwacht ging ze tussen neus en lippen door achter mijn bodyguard aan. Ik laat 'per ongeluk' de term hij vallen, waardoor zij gaat denken dat Calex mijn bodyguard is.
We lynchen Ez, Smuts vermoordt s nachts Calex -:> dubbele stem dorp weg, ik vermoord die nacht Smuts
Ach, rot op man. Ik krijg al nooit credits voor mijn hintskills, maar ik ga jou dit echt niet laten verpesten. De ideale situatie komt door dingen die ik zelf gecreëerd heb, behalve dat MarijkeZwolle op mij gestemd heeft. Boo fucking hoo, ga je planten water geven of zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nouja, alleen dag 1 was gevaarlijk voor je.. maar je had wel echt de ideale situatie voor jezelf.
Al bij al toch goed gespeeld, al werd je wel erg geholpen..
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou naar Smuts gaan dat ik dacht dat Ez mafia was, en dat deed ik ook. Smuts trapte erin, en zoals verwacht ging ze tussen neus en lippen door achter mijn bodyguard aan. Ik laat 'per ongeluk' de term hij vallen, waardoor zij gaat denken dat Calex mijn bodyguard is.
We lynchen Ez, Smuts vermoordt s nachts Calex -:> dubbele stem dorp weg, ik vermoord die nacht Smuts
Dat weet ik niet. Dat is aan iemand andersquote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef jaspah het volgende:
Wel een leuke rol opzich.. je kan overdag mensen wegstemmen en dus hints zoeken wat wel leuk is.. en je kan ook nog snachts iemand killen..
wanneer beginnen we weer?
Die BM, tsja.. dat moest wel als seriemoordenaar zijnde. En Marijkezwolle, enige wat ik geniaal zou vinden is als ze MarijkeZwolle express op haar heeft laten stemmen.. maaar dat weet k dus niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de ideale omstandigheden waren ook per toeval natuurlijk. Ze werd per toeval gekozen voor BM, en ze kwam er per toeval achter dat MarijkeZwolle op haar gestemd had. Ze heeft enorm goed gespeeld, en daarom heeft ze gewonnen. Nu niet meer huilen okay?
Maar hing van teveel factoren af waar ik geen grip op heb, en toen kwam jij daar ineens inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]had waarschijnlijk ook gewerkt omdat ik Ez meer verdacht dan Muts
Blah blah blah.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Die BM, tsja.. dat moest wel als seriemoordenaar zijnde. En Marijkezwolle, enige wat ik geniaal zou vinden is als ze MarijkeZwolle express op haar heeft laten stemmen.. maaar dat weet k dus niet.
En ik zeg nergens dat ze slecht heeft gespeelt of niet goed.. maar ik vind ook wel dat ze geluk heeft gehad qua hoe het gelopen is. Zeker als het gaat omdat haar rol niet bekend was.
DUs nu jullie ook niet meer huilen. sjonge jonge zeg.
Dat zeggen vrouwen wel vakerquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hing van teveel factoren af waar ik geen grip op heb, en toen kwam jij daar ineens inderdaadMijn geschenk uit de hemel.
Ik had haar ook al complimenten gegeven ja, gebeurt niet vaak dat een mafia zo weinig in de spotlights komt. Gelukkig kan ik dat wel toegeven,quote:Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef CaLeX het volgende:
Ow enHara
enVoor Mutz, ook goed gespeeld.
Jammer dat we geen dorp meer kunnen maken dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |