Er is bij ons altijd maar één BM.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef jaspah het volgende:
[..]
als de huidige bm dood word gemaakt.. en de bodyguard word nu weggestemt.. dan moet de bm de rol toch aan iemand anders geven? degene die de rol krijgt.. wint dan?
Hara zou het me nooit vergeven als ik niet op haar wacht. Daarbij zou ze het me ook lang, heel lang laten horenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef SMutzskii het volgende:
Op hara zou je wel wachten he, maar op mij niet..
Kom maar op! Ik ben echt benieuwd:*
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en voor in het vervolg, de eerste die dat aantal heeft gekregen sterft.
Vandaar ook mijn edit op de eerste postquote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En anders was het: de eerste die 6 stemmen had
Gelukkig zijn we er allemaal..quote:Op donderdag 10 december 2009 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara zou het me nooit vergeven als ik niet op haar wacht. Daarbij zou ze het me ook lang, heel lang laten horen
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar was dit wel zo´n slim plannetje? Of zat er meer achter?
Da's pas aan het eindquote:Op donderdag 10 december 2009 13:35 schreef SMutzskii het volgende:
Muhahahahaa..![]()
![]()
Het was leuk!![]()
![]()
Heb je nu nog de hints?![]()
En de rollen enzo..
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben bang voor die bijzondere rol
Het was anders alles behalve makkelijk. Zonder BM had ik helemaal geen kans gehad.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef SMutzskii het volgende:
!
Wat een kutrol.. (:P ) en ze moest wel winnen als seriemoordenaar met BM. Beter kun je het niet krijgen, hoe moesten we daar in godsnaam achterkomen als we niet eens weten welke rol het is![]()
Boo fucking hoo. Ik was ooit een keer serial killer, toen was ik ook BM, maar heb ik jammerlijk verlorenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef SMutzskii het volgende:!
Wat een kutrol.. (:P ) en ze moest wel winnen als seriemoordenaar met BM. Beter kun je het niet krijgen, hoe moesten we daar in godsnaam achterkomen als we niet eens weten welke rol het is![]()
Alle stukken met boefje was ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef jaspah het volgende:
wat is de uitleg van seriemoordenaar? mag je dan 1 keer iemand killen? of vaker of huh?
Daarom zeg ik.. "Als BM" ... zonder BM was het idd vrij lastig geworden, want dan kon je 's nachts dood.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het was anders alles behalve makkelijk. Zonder BM had ik helemaal geen kans gehad.
Dátquote:
maarje mocht dus elke nacht 1 iemand vermoorden?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alle stukken met boefje was ik.
Ja, maar jij..quote:Op donderdag 10 december 2009 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boo fucking hoo. Ik was ooit een keer serial killer, toen was ik ook BM, maar heb ik jammerlijk verloren
Ja, dit is al de 2de keer dat je me gigahard backstabbedquote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel me zo gemeen tegenover Calex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |