vanachtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Ascendancy het volgende:
Ik had dus vanacht zo een hele geile droom, waarin 3 chicks zaten die wel door mij verwend wilden wordenDus ik ging ze zo lekker betasten enzo.
Maar toen zat ik aan eentje haar kont, en toen kreeg ik opeens een keiharde bitchslap.
Dus mijn droom-ik zo van. whut![]()
![]()
Zegt die chick, ja je mag ons neuken, maar niet aan onze kont zitten, want dat vinden de FOK!-admins onzedelijk.
Klacht: FOK!admins die mijn dromen verstoren
aaaaaaaaaaaaaaahahahahahhha ;pquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Matty___ het volgende:
en morgen nacht gaat danny jouw gat eens verkennen
herkenbaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaahahahahahhha ;p
stufiquote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, welke vorm van uitkering geniet je?
Stufi? Krijg je dat tegenwoordig ook al op de kleuterschool dan?quote:
L neequote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef L.no het volgende:
Admins zijn overal.. zelfs in jouw dromen.
Maar geen vrouwtjes meer voor TS!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef zovty het volgende:
Ik heb even overlegd; de Fok!kabal vind het toch goed.
Vanacht lekker kletsen op de reten!
Zeer strak, goede tieten, mooie hoofden, gewoon mooie vrouwen.quote:
Geilquote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeer strak, goede tieten, mooie hoofden, gewoon mooie vrouwen.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef MASD het volgende:
Één plek hebben waar meisjes je überhaupt aan willen kijken en zelfs daar nog falen.
Tijdens het dromen verwerk je de gebeurtenissen van de afgelopen dag(en), dus het is zeer waarschijnlijk dat ook jij over FOK! droomt. De meeste dromen onthoud je echter niet, dus met deze post heb je jezelf gepwndquote:
Ik droom nooit over FOK!, alleen over dat ik een succesvol zakenman ben en dat ik bijna alles kan doen en laten wat ik wilquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
[..]
Tijdens het dromen verwerk je de gebeurtenissen van de afgelopen dag(en), dus het is zeer waarschijnlijk dat ook jij over FOK! droomt.
En dan word je wakker en ga je naar Fok!.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik droom nooit over FOK!, alleen over dat ik een succesvol zakenman ben en dat ik bijna alles kan doen en laten wat ik wil
Droom je iedere nacht hetzelfde?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik droom nooit over FOK!, alleen over dat ik een succesvol zakenman ben en dat ik bijna alles kan doen en laten wat ik wil
Nee, dan ga ik naar school om mijn droom na te jagenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan word je wakker en ga je naar Fok!.
Ja en nee, in mijn dromen speel ik altijd een personage en deze woont in een villa en heeft verschillende bedrijven. Hij laat echter andere mensen werkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Droom je iedere nacht hetzelfde?
Daarnaast weet, zoals al is gezegd, je het grootste deel van je dromen niet meer als je wakker wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |