Oe, keep that dirty talk going!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de veel grotere geestelijke vrijheid die ouderdom met zich meebrengt. Niet meer, of minder geplaagd worden door een pukkeltje of dogma, je vrij voelen, dat maakt één en ander wel een stuk aangenamer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, keep that dirty talk going!
Sorry, ik ruik de spruitjes.
Nee. De geestelijke vrijheid die ouderdom met zich mee blablaatquote:Op donderdag 10 december 2009 12:18 schreef Toverheks het volgende:
hhhha vind ik humor, dus jij assosieerd ervaring met spruitjes
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef Noek het volgende:
Ik heb niks met jonger spul eigenlijk. Nooit gehad ook. Ze zijn wel aardig om naar te kijken maar het doet me niet zoveel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, keep that dirty talk going!
Sorry, ik ruik de spruitjes.
Hierboven spreekt gebrek aan inzicht en ervaring hardopquote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je Plato aan 't lezen of zo, wat een crap
.
Ik snap dat wel.... het is op die leeftijd ook heerlijk als een of ander broekkie van 24 je probeert te versieren, een groter compliment kun je simpelweg niet krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...
Mijn grootste crush was op 18e jarige leeftijd op een 40+ er.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...
Nee, jij daarentegen welquote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig maak je je er niet druk om, Teun!
Dat is het misschien wel deels, maar over het algemeen voel ik me meer aangetrokken/verbonden met jongeren. Mijn 'oudere' vrienden zijn stuk voor stuk ook van die eeuwige jonkies.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat wel.... het is op die leeftijd ook heerlijk als een of ander broekkie van 24 je probeert te versieren, een groter compliment kun je simpelweg niet krijgen.
Enorm!quote:
Maar het grappige is dat (oudere) mannen ook het liefst een jong ding hebben, want dat streelt hun ego net zo hard.... daarom hebben ze zelfs allerlei excuses bedacht waarom een oudere man leuker is, zoals het feit dat ie zich geen zorgen maakt over een puistje.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
De felheid in de reacties doet mij bijna denken dat het een schot in de roos was
Het zal idd wel meespelen, maar ook vrouwen die wel verantwoordelijkheden als kinderen hebben vallen nog wel eens voor zo'n jong ding, misschien wel gewoon omdat het kan (en het je ego enorm streelt natuurlijk)quote:Op donderdag 10 december 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel deels, maar over het algemeen voel ik me meer aangetrokken/verbonden met jongeren. Mijn 'oudere' vrienden zijn stuk voor stuk ook van die eeuwige jonkies.
Ik heb ook niet zoveel met verantwoordelijkheden en shit, dus misschien dat dat ook wel meespeelt.
Toch is het zo. Al geldt dat niet perse voor iedere oudere. Maar gemiddeld genomen maken ouderen zich minder druk om dingen die er absoluut niet toe doen. Dat in tegenstelling tot veel jongeren. Maar wacht rustig af, 't komt vanzelf naar je toequote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De geestelijke vrijheid die ouderdom met zich mee blablaat.
Dat is inderdaad ook zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef Leandra het volgende:
Het zal idd wel meespelen, maar ook vrouwen die wel verantwoordelijkheden als kinderen hebben vallen nog wel eens voor zo'n jong ding, misschien wel gewoon omdat het kan (en het je ego enorm streelt natuurlijk)
Ik zit daar helemaal niet op te wachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is het zo. Al geldt dat niet perse voor iedere oudere. Maar gemiddeld genomen maken ouderen zich minder druk om dingen die er absoluut niet toe doen. Dat in tegenstelling tot veel jongeren. Maar wacht rustig af, 't komt vanzelf naar je toe
Ho stop! Dat is een fase bij sommige mannen en er zijn sommige mannen die daarin blijven hangen. Vrouwen trouwens ook! Maar dat geldt echt niet voor de meestenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het grappige is dat (oudere) mannen ook het liefst een jong ding hebben, want dat streelt hun ego net zo hard.... daarom hebben ze zelfs allerlei excuses bedacht waarom een oudere man leuker is, zoals het feit dat ie zich geen zorgen maakt over een puistje.
Shitquote:Op donderdag 10 december 2009 06:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat moet jij toch met die Mera, die chick is inmiddels Paleis Soestdijk gewend, die gaat heus niet in een Duits concentratiekamp zitten met jou
Ik gok dat er maar weinig vrijgezelle mannen van 50 zijn die een vrouw van 30 afwijzen omdat ze te jong is.....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ho stop! Dat is een fase bij sommige mannen en er zijn sommige mannen die daarin blijven hangen. Vrouwen trouwens ook! Maar dat geldt echt niet voor de meesten
Ik ben bang dat ik wel weet wat ze bedoeltquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
Eeuwige jonkies? Kun je dit specificeren met een pic.?
Hun moeders daarentegen....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ondervind dat mannen jonger dan mij totaal geen problemen hebben met een iets oudere vriendin....dat heeft me wel verbaasd het afgelopen jaar...maar toen dacht ik
Het ligt er, denk ik, een beetje aan wat je drijfveren zijn? Bovendien is de één bij 37 "los" en de ander nog niet bij 55. Ik zei ook "gemiddeld gesproken"quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat er maar weinig vrijgezelle mannen van 50 zijn die een vrouw van 30 afwijzen omdat ze te jong is.....
Het kan zijn dat de relatie wegens het leeftijdsverschil niet blijkt te werken, maar in eerste instantie zullen ze zeker niet op voorhand "nee" zeggen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ondervind dat mannen jonger dan IK totaal geen problemen hebben met een iets oudere vriendin....dat heeft me wel verbaasd het afgelopen jaar...maar toen dacht ik
Kun jij het dan specificeren voor me? Aaaaw..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik wel weet wat ze bedoelt
Nou ja, ik heb vrienden die op hun 30e al zijn getrouwd en nu elke dag twee koters naar school moeten brengen. En ik heb ze die nog helemaal niet gesettled zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Kun jij het dan specificeren voor me? Aaaaw..
Als je doel is "jongere mannen scoren", dan is het iddquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ondervind dat mannen jonger dan mij totaal geen problemen hebben met een iets oudere vriendin....dat heeft me wel verbaasd het afgelopen jaar...maar toen dacht ik
ik heb geen doel daarin...het overkomt me.....tot op heden ben ik niet op'' zoek '' naar een vaste relatie....ben nog even aan het bekomen van mn verleden. Maar dat wil niet zeggen dat mocht ik een leuke man tegenkomen waar het goed mee klikt op alle vlakken dat ik dr dan wel wat mee doe...en of ze dan jonger of ouder zijn , zoveel maakt dat dan gewoon niet uit....al heb ik wel wat met de leeftijd 28...en daar doe ik niets voor...dat gebeurtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je doel is "jongere mannen scoren", dan is het idd![]()
![]()
Maar als je iets anders voor ogen hebt, dan zouden jongere mannen maar zokunnen zijn.
Tjuusssquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Effe naar Weeze op en neer, broer ophalen
Laat maar lullen hoor, dat beslis ik zelf wel.quote:
Waarschuwing! Het volgende bericht is verre van objectief en erg zwart-wit.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
Eeuwige jonkies? Kun je dit specificeren met een pic.?
Er bloeit echt een romance op? We waren weer toe aan een nieuwe Fok romancequote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat maar lullen hoor, dat beslis ik zelf wel.
Er bestaan ook geen wetten voor. Maar doen wat goed voelt, je daarin vrij weten en voelen, is iets dat je vaak laat als je jong bent en gemakkelijker is als je ouder wordt. Voorgaande, gecombineerd met ervaring kan alles een extra dimensie geven. Dat was eigenlijk de boodschap.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen doel daarin...het overkomt me.....tot op heden ben ik niet op'' zoek '' naar een vaste relatie....ben nog even aan het bekomen van mn verleden. Maar dat wil niet zeggen dat mocht ik een leuke man tegenkomen waar het goed mee klikt op alle vlakken dat ik dr dan wel wat mee doe...en of ze dan jonger of ouder zijn , zoveel maakt dat dan gewoon niet uit....al heb ik wel wat met de leeftijd 28...en daar doe ik niets voor...dat gebeurt
Nee. Dat is een wannabe met een midlife crisis.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef Noek het volgende:
Ik ken een eeuwige jonkie (man) en die doet aan Zumba. Jullie kennen het type denk ik wel. Net iets te lang haar voor de resterende massa, laarzen en leren jas. Mooie auto en het loopt alsof zijn ballen 2 meter zijn, per stuk. Ik word daar niet vrolijk van.
Die doet zijn best om eeuwig jong te zijn, die zijn niet leuk..... je moet degenen hebben die het van nature zijn, niet degene die zich krampachtig aan die jeugd vastklampen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef Noek het volgende:
Ik ken een eeuwige jonkie (man) en die doet aan Zumba. Jullie kennen het type denk ik wel. Net iets te lang haar voor de resterende massa, laarzen en leren jas. Mooie auto en het loopt alsof zijn ballen 2 meter zijn, per stuk. Ik word daar niet vrolijk van.
Hoor je vaker,,,heb het eens aan die jongeren gevraagd,,,waaromquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef Laysa het volgende:
klopt, Ouder bent, of jong met heel veel levenservaringquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen wetten voor. Maar doen wat goed voelt, je daarin vrij weten en voelen, is iets dat je vaak laat als je jong bent en gemakkelijker is als je ouder wordt. Voorgaande, gecombineerd met ervaring kan alles een extra dimensie geven. Dat was eigenlijk de boodschap.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef D. het volgende:
Niet overal in/mee, maar dat heeft niemand
Hè hè, we zijn er!. Die midlife komt komt ergens vandaan hoor, die kom je niet voor niets tegen. Het is, als het goed is, een fase waarin je de essentie van veel gaat oppikken en het niet relevante achter je gaat laten.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Dat is een wannabe met een midlife crisis.
Zit wel wat in natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoor je vaker,,,heb het eens aan die jongeren gevraagd,,,waarom
Antwoord was,,,ze zijn minder zeurderig
ze zijn minder aanhankelijk
ze zijn verzorgder..bedoel uiterlijk
de seks in beter...
Ik loop al 2 wken langs de oliebollenkraamquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
de seks in beter...
Dus voor de duidelijkheid,,dit is niet mijn mening, maar van die gasten...
Nu ga ik oliebollen halen, voor Spanje
Ja, die van jou klinkt ook leuker.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Dat is een wannabe met een midlife crisis.
Wees blij, want als je overal ervaring mee hebt, dan hoef je niets meer te leren en ben je klaar, en als je klaar bent ga je dood.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef D. het volgende:
Niet overal in/mee, maar dat heeft niemand
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja...maar...in een helboel wel hoor?
En je mag ze nog van alles leren enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan vooral die oprechte blije verbazing dan op die snoetjes
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je mag ze nog van alles leren enzo
* bewust deze opmerking negeertquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er bloeit echt een romance op? We waren weer toe aan een nieuwe Fok romance
Ik roep midlife crisis en we zijn er?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè hè, we zijn er!. Die midlife komt komt ergens vandaan hoor, die kom je niet voor niets tegen. Het is, als het goed is, een fase waarin je de essentie van veel gaat oppikken en het niet relevante achter je gaat laten.
Het is dan weer niet zo dat je kunt stellen dat er ergens een eind komt aan het nadenken, want dat blijft wel gewoon doorgaan.
"waaauw.... pfff.... .....waauw.... ofja eigenlijk... waaauw."quote:Op donderdag 10 december 2009 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dat ze dan na afloop helemaal lopen te glunderen
Ja... zo kunnen we nog even, discriminatie op huwelijkse status is ook discriminatie zeker??quote:Op donderdag 10 december 2009 12:56 schreef D. het volgende:
Enne, leeftijdsdiscriminatie is ook discriminatie, dus daar doen 'we' niet aan mee
Vrije geesten die zich niet in een hokje laten plaatsen, got to love 'emquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschuwing! Het volgende bericht is verre van objectief en erg zwart-wit.
Mannen die ondanks hun grijze haren nog erg jeugdig zijn. In gedrag, kleding en interesses.
Vriend van me is het perfect example, maar ik denk niet dat hij het waardeert als ik zijn foto plaats.
43 en zo blij als een kind als ie op zijn skateboard staat, gevraagd wordt of ie ergens kan draaien, weer een nieuwe fiets zonder remmen aan zijn collectie heeft toegevoegd of weer een nieuwe artiest heeft ontdekt.
Jochies van veertig plus, zeg maar. Het is ook een bepaalde manier van in het leven staan die ik erg aantrekkelijk vind. Beetje moeilijk uit te leggen zonder als bla over te komen, geloof ik.
het was een serieuse vraagquote:Op donderdag 10 december 2009 12:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
* bewust deze opmerking negeert
Discrimineer jij getrouwde mensen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... zo kunnen we nog even, discriminatie op huwelijkse status is ook discriminatie zeker??
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, maar wel zo handig om aan die boodschap voorbij te gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik roep midlife crisis en we zijn er?
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"waaauw.... pfff.... .....waauw.... ofja eigenlijk... waaauw."![]()
De verlichte boodschap dat de midlife crisis er niet voor niets is? Ik sta paf!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, maar wel zo handig om aan die boodschap voorbij te gaan
Da's niet discrimineren, maar afpoeierenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wel als ze me proberen te versieren.
Patriciaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij doet leeftijd er gewoon niet toe, je kan of op een ouwe of jong iemand verliefd worden, en verliefd worden hou je niet tegen dat is een gevoel.
Het gaat niet alleen over keurslijf en maatschappelijk juk, zo simpel ben je toch niet? Feit is dat bijna iedereen een moment in z'n leven heeft waarbij hij na gaat denken en probeert het roer om te gooien. Gewoon omdat datgene wat nagejaagd is niet hét geluk bleek te brengen. Een soort van "back on track" moment, met alle consequenties die dat heeft of kan hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verlichte boodschap dat de midlife crisis er niet voor niets is? Ik sta paf!
Midlifecrisis is volgens mij vooral iets waar mannen tegenaan lopen die hun leven in een maatschappelijk keurslijf leven en opeens de noodzaak voelen daaruit te breken.
Heb je geen last van een maatschappelijk juk, heb je ook geen last van een crisis.
ja daarom, je kan je aangetrokken voelen tot een ouder iemand of een jong iemand, en alleen omdat degene iets uitstraald dus eigenlijk doet leeftijd er niet toe, oke je hebt o je voorkeuren maar verliefdheid komt op net als poepen, en hou dat maar eens tegen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Patricia![]()
Alle gekheid op een stokje, ik denk dat je gelijk hebt heksje, "ik kan alleen verliefd worden op die en die leeftijd" is een kwestie van een een ego opgesloten in een maatschappelijk keurslijf"
ik kan dat beamen.....je hebt pas alles te verliezen als je niet meer voor jezelf wilt vechtenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over keurslijf en maatschappelijk juk, zo simpel ben je toch niet? Feit is dat bijna iedereen een moment in z'n leven heeft waarbij hij na gaat denken en probeert het roer om te gooien. Gewoon omdat datgene wat nagejaagd is niet hét geluk bleek te brengen. Een soort van "back on track" moment, met alle consequenties die dat heeft of kan hebben.
En dat is uiteindelijk alleen maar mooi, niets om weg te schuiven of om paf te gaan staan.![]()
BQ wordt daar vermoedelijk nu knalhard geconfronteerd en ook zij komt er, als het goed is, weer meer gerijpt en mooier uit.
Dat kan wel zo zijn, maar als je er middenin zit dan voelt dat niet zo.....quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
BQ wordt daar vermoedelijk nu knalhard geconfronteerd en ook zij komt er, als het goed is, weer meer gerijpt en mooier uit.
weet wel zeker dat BQ hier gerijpt en mooier uit komt, want inderdaad, je leert van zulke dingen, hoe hard en gemeen het ook op zo moment is, er is altijd zonneschijn achter de wolken, en het klinkt misschien kinderachtig, maar neem van mij aan dat het zo is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over keurslijf en maatschappelijk juk, zo simpel ben je toch niet? Feit is dat bijna iedereen een moment in z'n leven heeft waarbij hij na gaat denken en probeert het roer om te gooien. Gewoon omdat datgene wat nagejaagd is niet hét geluk bleek te brengen. Een soort van "back on track" moment, met alle consequenties die dat heeft of kan hebben.
En dat is uiteindelijk alleen maar mooi, niets om weg te schuiven of om paf te gaan staan.![]()
Nee, dat is goed waardeloos. Voor hem vermoedelijk ook denk ik? Het is voor niemand leuk, maar het getuigd wel van moed als je durft te kiezen en niet blijft hangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als je er middenin zit dan voelt dat niet zo.....
Er is niets gemeens aan Heksje. Wel hard, maar het kan nooit gemeen zijn als iemand voor zichzelf gaat kiezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet wel zeker dat BQ hier gerijpt en mooier uit komt, want inderdaad, je leert van zulke dingen, hoe hard en gemeen het ook op zo moment is, er is altijd zonneschijn achter de wolken, en het klinkt misschien kinderachtig, maar neem van mij aan dat het zo is.
nee, maar achteraf zeg maar, dan heb je zoiets van ppfftt wat heb ik mezelf aangedaan om te blijven treuren, ik heb jaren zeg maar gejankt om iemand, nou kan nu zeggen dat ik god op me blote knieen dankbaar ben dat ik heerlijk vrijgezellig ben en nooit zal iemand mij ooit weer zo een pijn doen, zeg maar een pantser om me heen gebouwd maar ik voel me er wel erg goed bij.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als je er middenin zit dan voelt dat niet zo.....
Dat vind ik altijd zo'n gelul "voor hem is het waarschijnlijk ook moeilijk"quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is goed waardeloos. Voor hem vermoedelijk ook denk ik? Het is voor niemand leuk, maar het getuigd wel van moed als je durft te kiezen en niet blijft hangen.
Wijze vrouw, jij bent vast en zeker al heuuuul oudquote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Zo zie ik het wel. Als je wel tevreden bent met het leven dat je leidt, als je de dingen doet die je wilt doen zonder tegengehouden te worden door maatschappelijke issues als je 9 to 5 job, je kinderen, je gevecht met de buren om wie nu de grootste auto heeft, kortom: het leven leidt dat jij wil leiden en niet vice versa, dan ben ik er heilig van overtuigd dat die midlife crisis geen grond heeft.
Uiteraard heeft iedereen zo'n moment, we evolueren immers ook in het leven, maar die midlife crisis staat niet één op één synoniem voor dat moment. Dat wordt niet voor niets een crisis genoemd.
En ik vind het verder nogal goedkoop om hier even Beequeen aan te verbinden, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik vind het nogal goedkoop om mij goedkoop in de schoenen te schuiven. Maar als het goed voelt om dat tikkie uit te delen, dan moet je dat doenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
En ik vind het verder nogal goedkoop om hier even Beequeen aan te verbinden, maar dat zal wel aan mij liggen.
En dan is het niet moeilijk of zo, want hij denkt verder niet meer naquote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gelul "voor hem is het waarschijnlijk ook moeilijk"
Ja, vermoedelijk omdat hij het moeilijk vond om er over te spreken denk ik dan. Vermoedelijk al tijden lang mee rond gelopen en op slot gezeten. Niet fijn hoorquote:Vooralsnog weten we niet beter dan dat ze als donderslag bij heldere hemel geconfronteerd is met zijn vertrek.... kom dan niet bij mij aan met "voor hem is het ook moeilijk" want dan heeft hij dus heel lang zitten denken om er over weg te gaan zonder dat hij er over gepraat heeft, en dan is het al lang zo moeilijk niet meer als het besluit genomen is.
Dan komt z'n tijd vanzelfquote:Of er was niets aan de hand en hij is ineens z'n lul achterna gelopen omdat er een 35-jarig blond ding aan lag te lebberen, in dat geval heeft hij misschien wat last van schuldgevoel maar ondertussen neukt ie zich zo suf met een blond ding dat hij weinig tijd heeft om echt last te hebben van het schuldgevoel.
En dan kom je met Melissa Etheridge aanzetten ... Nee dat is een prachtig example van een mooie, vrouwelijke pot. Het is dan wel geen kermisklant, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Jian het volgende:
Voor Pearlbitch en de hele lesbische natie en om het vertrouwen van Cc. in sexy lesbiennes te herstellen;
Volume open![]()
Ik heb het over het nummer Cc. wijze vrouw, over het nummer, dat is sexy, herstel dat is pure sexquote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kom je met Melissa Etheridge aanzetten ... Nee dat is een prachtig example van een mooie, vrouwelijke pot. Het is dan wel geen kermisklant, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
we vinden elkaar welquote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt niet gepast om hier een beetje te gaan lopen iffen over het hoe en waarom van de breuk. Terwijl je weet dat Beequeen meeleest.
Ik denk dat we één stap at the time moeten nemen, in onze prille relatie. Dat nummer pure seks noemen, is nu nog too much voor mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef Jian het volgende:
Ik heb het over het nummer Cc. wijze vrouw, over het nummer, dat is sexy, herstel dat is pure sex
Het was ook niet mijn intentie om het uit te gaan diepen, ik noemde het als voorbeeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt niet gepast om hier een beetje te gaan lopen iffen over het hoe en waarom van de breuk. Terwijl je weet dat Beequeen meeleest.
Stap voor stap .. voorzichtig gedoequote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat we één stap at the time moeten nemen, in onze prille relatie. Dat nummer pure seks noemen, is nu nog too much voor mij.
Gebrek aan inlevend vermogen constateer ik. Juist mensen die uit het niets vertrekken hebben het er vermoedelijk het moeilijkst mee. Juist omdat ze het niet bespreekbaar konden maken, op slot zitten, etc.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Leandra het volgende:
Ik denk er veel te makkelijk over?? Pardon?!
Omdat ik het niet gepast vind dat iemand zomaar uit het niets vertrekt, dus niet met zijn partner bespreekt wat hem dwars zit of waardoor hij niet langer gelukkig is in de relatie?? Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op.
Rij voorzichtig Teun, ... ouwe zeurquote:Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn intentie om het uit te gaan diepen, ik noemde het als voorbeeld.![]()
Bovendien, ze meldt het hier zelf, dus als het wel uitgediept wordt, dan is dat niet netjes, maar ook weer niet ongebruikelijk .
Hoe dan ook, ik ben weg naar Deventer, want daar had ik vandaag dus wel een afspraak
Ja fijn, ga mij even gebrek aan inlevend vermogen verwijten, dat kan ik nu heel goed gebruikenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebrek aan inlevend vermogen constateer ik. Juist mensen die uit het niets vertrekken hebben het er vermoedelijk het moeilijkst mee. Juist omdat ze het niet bespreekbaar konden maken, op slot zitten, etc.
En dat niet bespreekbaar maken heeft ook altijd twee kanten. Je kunt wel iets willen bespreken, maar de ander moet daar dan ook nog de ruimte voor willen geven.
Het is niet zwart wit
Bestaat er uberhaupt een reden om iets niet bespreekbaar te kunnen maken?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gebrek aan inlevend vermogen constateer ik. Juist mensen die uit het niets vertrekken hebben het er vermoedelijk het moeilijkst mee. Juist omdat ze het niet bespreekbaar konden maken, op slot zitten, etc.
En dat niet bespreekbaar maken heeft ook altijd twee kanten. Je kunt wel iets willen bespreken, maar de ander moet daar dan ook nog de ruimte voor willen geven.
Het is niet zwart wit
uiteraardquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bestaat er uberhaupt een reden om iets niet bespreekbaar te kunnen maken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
Ja fijn, ga mij even gebrek aan inlevend vermogen verwijten, dat kan ik nu heel goed gebruiken
Deel 'm dan meteen ff.quote:
Als je nog eens wat toe te voegen hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Da's per situatie en persoon natuurlijk verschillend
Dat had je zelf ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je nog eens wat toe te voegen hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die van jou klinkt ook leuker.
Mijn eeuwige jonkie vindt mij arrogant en toen kregen we ruzie op straat. En nu zie ik hem altijd Zumba-en, de lul.
Fatal Error krijg ik, als ik daar op klikquote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
De foto's:
http://prutsfm.punt.nl/?id=497742&r=1&tbl_archief=&
Ik vind dat ze goed blijft plakken.
Da's niet de bedoeling!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Fatal Error krijg ik, als ik daar op klik
Ja en het is geen midlife bij hem als je enkel een midlife kunt hebben als je in een maatschappelijk keurslijf zit want daar doet hij niet aan.quote:
Maar als je het vergelijkt met de oude foto's http://prutsfm.punt.nl/index.php?r=1&id=495158 dan snap ik niet hoe ze het in haar hoofd haalt dat ze volhoudt dat er nooit iets aan haar lichaam gedaan is.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
De foto's:
Ja, ik zie ze allemaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
http://www.funzine.nl/2009/12/10/fotos-patricia-paay-in-playboy/
Doen die het wel bij jullie?
Dat produkt willen we dan allemaal welquote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je het vergelijkt met de oude foto's http://prutsfm.punt.nl/index.php?r=1&id=495158 dan snap ik niet hoe ze het in haar hoofd haalt dat ze volhoudt dat er nooit iets aan haar lichaam gedaan is.
Dat je na een zwangerschap en een periode van borstvoeding een cupje groter kunt hebben weet ik, maar geen 3 cups groter en zeker niet zo stevig op je 60ste.
En zo wel: dan moet ze direct spokesperson worden voor het product waarmee ze dat voor elkaar gekregen heeft.
Elke foto is precies zo genomen dat alles er goed uitkomt, logisch wel maar je zou de mislukte foto's eigenlijk moeten zien voor een reëel beeldquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
en die kin zo iedere keer in de lucht is om haar 60 jarige kalkoen-kin strak te trekken zeker.
Het is Playboy make believe, geen National Geographic 'reality'.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elke foto is precies zo genomen dat alles er goed uitkomt, logisch wel maar je zou de mislukte foto's eigenlijk moeten zien voor een reëel beeld.
Aggos, heb je geen hokje?!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en het is geen midlife bij hem als je enkel een midlife kunt hebben als je in een maatschappelijk keurslijf zit want daar doet hij niet aan.
Hier moet nog een hokje voor worden bedacht, door de niet hokjesdenkers denk ik.
God, wat vermoeiend toch ook.En ik kan niet op iedereen verliefd worden want het is niet zoals poepen.
Bij mij niet iig. Ik wil een hokje. Met een kerstboom!
Dat wordt ook niet betwist (hier tenminste niet, we heten geen Theo Maassen) maar ik snap dat gelieg niet zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
Of de foto's nu wel al dan niet geretoucheerd zijn...of zij zelf al dan niet verbouwd is....ze ziet er gewoon goed uit voor haar leeftijd.....ik had het niet persé hoeven zien hoor....maar slecht ziet ze dr niet uit
en dan te bedenken dat ze je oma had kunnen zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Elke foto is precies zo genomen dat alles er goed uitkomt, logisch wel maar je zou de mislukte foto's eigenlijk moeten zien voor een reëel beeld.
ik zeg ook niet dat ik haar geloof als ze zegt dat ze niets heeft laten doen.....quote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet betwist (hier tenminste niet, we heten geen Theo Maassen) maar ik snap dat gelieg niet zo.
Ze is 60 jaar, daar kon ze niet onderuit, want ze zit al 100 jaar in het vak, maar waarom dan dat gelieg dat het allemaal echt zou zijn?? Natuurlijk is het niet allemaal echt, er is waarschijnlijk weinig echts meer over, en dat geeft ook niet, maar ga dan niet doen alsof het wel echt en au naturel is, want zo ziet een 60-jarige er simpelweg niet uit, dus als je dan gaat zitten liegen dat jij helemaal echt bent dan zeg je dus in feite dat iedereen die op haar 60ste niet zo strak in d'r au naturelle vel zit niet goed genoeg voor zichzelf zorgt, terwijl de meeste 40-jarigen al niet meer van zulke borsten hebben....
Ik denk dat Adam al die jaren 's nachts haar borsten vastgehouden heeft zodat ze niet wegzakten.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil haar anti-zwaartekracht tips.Of zou ze vleermuis-like slapen?
Ik verwacht ook niet dat jij het gelooft, maar ik vind dat gelieg zo triest.... dat heeft ze niet nodig.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik haar geloof als ze zegt dat ze niets heeft laten doen.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Adam al die jaren 's nachts haar borsten vastgehouden heeft zodat ze niet wegzakten.
Maar dat geeft niet want dankzij Micky ziet hij kleuren en zweeft hij.... en als je zweeft dan heb je geen last van je tennisarmen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft nu twee tennisarmen
Ja, hij moet wat doen om er voor te zorgen dat zij zijn haren weer föhnt.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Adam al die jaren 's nachts haar borsten vastgehouden heeft zodat ze niet wegzakten.
Lekker geslapen?quote:
Ze is ook wel mooi. Het zijn niet alleen de foto's. Ze is natuurlijk ook geen model want anders stond ze wel hier: Ja ik ben dus model... #4quote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar iedereen gaat er zo in mee dat ze "oh zo mooi is". De foto's zijn mooi gepoetst.
Die reeks heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Een vers deel, eindelijk eens tijd voor een tvp.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ze is natuurlijk ook geen model want anders stond ze wel hier: Ja ik ben dus model... #4
Goeie reeks jaquote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ze is ook wel mooi. Het zijn niet alleen de foto's. Ze is natuurlijk ook geen model want anders stond ze wel hier: Ja ik ben dus model... #4
tis net een wijfquote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, hij moet wat doen om er voor te zorgen dat zij zijn haren weer föhnt.
Ja!quote:
Eèèèèèh, dat is snelquote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
De foto's:
Die was mijn TVP excuus.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat maar eens in een hokje te duwen dan. Hokje op slot en nooit meer open!
De levensvreugde spat er af hèquote:Op donderdag 10 december 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat maar eens in een hokje te duwen dan. Hokje op slot en nooit meer open!
Dat heb je in die bladen nu eenmaal nooit, hoeveel foto's denk je dat ze nemen van een griet van 25 en hoeveel denk je dat daar aan geretoucheerd wordt en hoeveel siliconen en botox daar nog in zit op die leeftijd. Los daarvan, wel eens een topmodel zonder make up en gewoon net uit bed gezien ....... This is showbizzquote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik moest nog effe teruglezen kijken waar de TT op sloeg,quote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
de seks in beter...
Zoals ik hem nu bekijk zou ik zelf mijn boom niet eens gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Godsamme.
Kom, ik wil zien of ik je boom zou geven.
Zo denk ik dat iedereen zijn of haar eigen beweegredenen heeft in de keuzes die men maakt. Als ik bijvoorbeeld iemand constant verbaal de baas kan zijn, dan ben ik heel snel uitgekeken. Het moet wel een beetje spannend en in evenwicht zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef FANN het volgende:
affijn na een avondje bomen en veel wijn was haar EIGEN conclusie dat ze altijd voor
jongere mannen koos omdat ze die ''de baas kon'' ze keken tegen haar op zeg maar.
De enige verkering die ik heb gehad die beduidend jonger was (7 jaar) ontstond omdat we elkaar zaten uit te dagen.... en omdat we allebei dachten dat de ander een andere leeftijd had dan hij/zij werkelijk had...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo denk ik dat iedereen zijn of haar eigen beweegredenen heeft in de keuzes die men maakt. Als ik bijvoorbeeld iemand constant verbaal de baas kan zijn, dan ben ik heel snel uitgekeken. Het moet wel een beetje spannend en in evenwicht zijn.
tja, was haar conclusie ik kan er zelf niet over meepraten, moet er eerlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo denk ik dat iedereen zijn of haar eigen beweegredenen heeft in de keuzes die men maakt. Als ik bijvoorbeeld iemand constant verbaal de baas kan zijn, dan ben ik heel snel uitgekeken. Het moet wel een beetje spannend en in evenwicht zijn.
Die poppetjes zijn echt de shitquote:
Ja want ik wil hem in mijn tuin planten in het voorjaar, moet alleen nog even uitvinden hoe ik hem in leven houd tot danquote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef Leandra het volgende:
Maar het is wel een echte met kluit zo te zien
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn echt de shit![]()
![]()
!
... "kan net" ??? "schrikken als je 21 en 28 blijkt te zijn" hoezo maatschappelijk hokje ??quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige verkering die ik heb gehad die beduidend jonger was (7 jaar) ontstond omdat we elkaar zaten uit te dagen.... en omdat we allebei dachten dat de ander een andere leeftijd had dan hij/zij werkelijk had...
Ik dacht dat hij 25 was en dacht "kan net" hij dacht dat ik 25 was en dacht ook "kan net", en dan is het wel even schrikken als je 21 en 28 blijkt te zijn maar daar doe je weinig meer tegen als de vonken zo erg rondvliegen dat een gemiddeld vuurwerk met oud en nieuw er niets bij is.
Indigo?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ontopic: leeftijd boeit mij helemaal niet, kan op jonger vallen, maar ook op ouder.
Ik val eigenlijk op humor, hoe stom dat ook klinkt, als iemand mij zo aan het lachen kan maken dat de tranen over mijn wangen lopen. Blije mensen![]()
En blauw natuurlijk, ook heel belangrijk!![]()
Herkenbaar dit...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige verkering die ik heb gehad die beduidend jonger was (7 jaar) ontstond omdat we elkaar zaten uit te dagen.... en omdat we allebei dachten dat de ander een andere leeftijd had dan hij/zij werkelijk had...
Ik dacht dat hij 25 was en dacht "kan net" hij dacht dat ik 25 was en dacht ook "kan net", en dan is het wel even schrikken als je 21 en 28 blijkt te zijn maar daar doe je weinig meer tegen als de vonken zo erg rondvliegen dat een gemiddeld vuurwerk met oud en nieuw er niets bij is.
Ach Annie 't had m'n moeder kunnen zijn, maar ze ziet er toch gewoon goed uit en ze is zestig, so what, veel vrouwen van 40 zouden willen dat ze er nog zo uit zouden zien. En er is wel het één en ander aangepast, maar het is wel goed gedaan tenminste.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Herkenbaar dit...![]()
Jian jouw dag kan zeker niet meer stuk, t is alom Paay wat de klok slaat...
Eens..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach Annie 't had m'n moeder kunnen zijn, maar ze ziet er toch gewoon goed uit en ze is zestig, so what, veel vrouwen van 40 zouden willen dat ze er nog zo uit zouden zien. En er is wel het één en ander aangepast, maar het is wel goed gedaan tenminste.
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik heb net het brandalarm hier geactiveerd. Met één sterretje-stokje. Per ongeluk. Een beetje.
Gelukkig is de helft van het bedrijf vandaag elders, kon ik de brandweer op tijd afbellen en kregen we het alarm na een kwartier stil.
En dat allemaal omdat ik op zoek was naar iets te snoepen en stuitte op sterretjes.
Jouw vader heet het met Paay gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach Annie 't had m'n moeder kunnen zijn, ...
Dan werkt t alarm in ieder geval goed...quote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik heb net het brandalarm hier geactiveerd. Met één sterretje-stokje. Per ongeluk. Een beetje.
Gelukkig is de helft van het bedrijf vandaag elders, kon ik de brandweer op tijd afbellen en kregen we het alarm na een kwartier stil.
En dat allemaal omdat ik op zoek was naar iets te snoepen en stuitte op sterretjes.
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:![]()
Blijkbaar niet. Gelukkig. Want dan vonden min collega's het waarschijnlijk minder leuk. Met hun Mac's.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
En ze hebben waar jij werkt niet van die automatische sprinkler dingen?
En hoe kwam je daar achter dan? door het na te meten met een lineaal? of was het eerste wat je pakte een lineaal?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef D. het volgende:
Ik had om iets af te meten iets nodig wat 7,5cm is, is het eerste wat ik oppak 7,5cm
Dat moet gevierd worden![]()
ff nagemeten uiteraardquote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En hoe kwam je daar achter dan? door het na te meten met een lineaal? of was het peerste wat je pakte een lineaal?
ik hoop 't voor 'mquote:Op donderdag 10 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw vader heet het met Paay gedaan?
Nee, te makkelijk ........quote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef D. het volgende:
Ik had om iets af te meten iets nodig wat 7,5cm is, is het eerste wat ik oppak 7,5cm
Dat moet gevierd worden![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
als jij iets beters weet mag je het zeggen hoor
Op het brandmatje.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, we zouden er vandaag een leuk dagje van maken, vanwege weinig collega´s in het pand. Ik heb mijn sterretje bijgedragen. En dat doe ik dus nooit meer.
Ik hoop niet dat ik morgen ergens op een matje word geroepen ...
Als ik je baas was zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, we zouden er vandaag een leuk dagje van maken, vanwege weinig collega´s in het pand. Ik heb mijn sterretje bijgedragen. En dat doe ik dus nooit meer.
Ik hoop niet dat ik morgen ergens op een matje word geroepen ...
Eerst verzamelen en dan verkopen, dealers noemen ze datquote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef D. het volgende:
Weer wat geleerd; er bestaan XTC verzamelaars
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst verzamelen en dan verkopen, dealers noemen ze dat
Zo. Ik ben van de schrik en de adrenaline bekomen. Toch eens kijken of ik ergens snoep kan vindenquote:“Ik hou ervan om het lot te tarten, ik hou ervan om het lot te tarten!”
De volgende keer dat je dat zegt prop ik je meteen terug in je dwangbuis! ;-)
Hai Gert.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag.![]()
Gewoon op de heen én terugweg een ongeluk op de snelweg waar ik langs moest!
Dus bij Gouda maar even op de parallelweg gereden, vlak langs het nieuwe huis van Pietje. De buurt is nú al opgeknapt!![]()
Ik spaar opioiden.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef D. het volgende:
Weer wat geleerd; er bestaan XTC verzamelaars
Hoi Liesjequote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag.![]()
Gewoon op de heen én terugweg een ongeluk op de snelweg waar ik langs moest!
Dus bij Gouda maar even op de parallelweg gereden, vlak langs het nieuwe huis van Pietje. De buurt is nú al opgeknapt!![]()
Nee nog niks binnen. En dan nog mag het pas open op de 23e.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
Buuf! Heb je eigenlijk al een kadootje gehad van dat lootjestrektopic?
Wat kreeg je?
Neh, vanavond teamvergaderingquote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi Liesje
Al lekker in weekendsferen?
Kadootjes bij de post! Leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee nog niks binnen. En dan nog mag het pas open op de 23e.
Wel iets van de postpiet.Waarvan we niet weten van wie het is.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Dan mag ik wel opschieten om mij daar op tijd op in te stellen.
Codeïne, tramadol, buprenorfine heb ik momenteel in huis! Welke heb jij?quote:
ik ren ff naar bovenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Codeïne, tramadol, buprenorfine heb ik momenteel in huis! Welke heb jij?
Heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomen. Ik ga denk ik een dagje (en nachtje) naar Brussel.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, vanavond teamvergadering
Maar ondanks dat voel ik mij goed.
Nog maar 2 weekjes werken en dan heb ik een week vrij
Heb jij ook vakantie binnenkort?
Je weet nooit, ik heb net voorstukjes van die nieuwe film gezien, de winter van 1963quote:
Ja! Het "bladeren op de rails"-seizoen gaat plaats maken voor het "bevroren wissels"-seizoen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], volgende week sneeuw
. Dan ligt ook de trein ongetwijfeld weer plat
.
En voor je het weet zit je weer in het, de "railsen zetten uit"-seizoenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Het "bladeren op de rails"-seizoen gaat plaats maken voor het "bevroren wissels"-seizoen.
ik schrok.....oooooooooo ik schrokquote:Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Codeïne, tramadol, buprenorfine heb ik momenteel in huis! Welke heb jij?
En daar was hij het mee eens?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef hondjes het volgende:
Wat was het geval,,,een klant wilde niet betalen, dus we stelden voor, om dan maar eens te gaan
shoppen in zijn wiinkel..
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet nooit, ik heb net voorstukjes van die nieuwe film gezien, de winter van 1963
brrrr![]()
Is appie blij meequote:
Dat huwelijk van jou is volgens mij meer hel dan hemel geweest, niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef Laysa het volgende:
ik dacht dat ik na mijn scheiding alle onnodige pijnmeuk weg had gegooid in kader van dat hoef niet meer mee.....
dat kan heul niet, die zijn niet zwartquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Laysa het volgende:
En ik vond mn zwarte dokterstas weer terug.....
Ik ga wel naar de C1000, ik wil die Disney kerstballenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is appie blij mee![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hidi, ik zie alleen maar wit bij jouw ava, is dat de bedoeling?
Ik zie ook een wit vlak.quote:
mwah neu er was ook een mooie tijd...die medietroep had meer met mn lichamelijk gesteldheid te makenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat huwelijk van jou is volgens mij meer hel dan hemel geweest, niet?
Gij junkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik schrok.....oooooooooo ik schrok....ik dacht dat ik na mijn scheiding alle onnodige pijnmeuk weg had gegooid in kader van dat hoef niet meer mee.....Maar ik heb gewoon nog voor een jaar tramadol en oxinorm....zelfs die morfine pleisters nog.......
Oh, 'gelukkig' maar. Ik dacht even dat je die pijnbestrijding nodig had voor het resultaat van losse handjes oid.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Laysa het volgende:
mwah neu er was ook een mooie tijd...die medietroep had meer met mn lichamelijk gesteldheid te maken...en ik dacht dat ik die naar de apotheek had terug gebracht tijdens mn overhuizing
'' gelukkig'' nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, 'gelukkig' maar. Ik dacht even dat je die pijnbestrijding nodig had voor het resultaat van losse handjes oid.
Waarom? Ik krijg ze voor niets van het ziekenfonds?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Ik krijg ze voor niets van het ziekenfonds?
Yep, en da's dan de lente nog maar. Als het écht heet wordt dan gaan de bovenleidingen weer smelten.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je weer in het, de "railsen zetten uit"-seizoen
Zo, sneeuw weer terugquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sneeeeeeeeeeeeeeuw...het sneeuwt al bij jou![]()
Zaterdag Lies, maar ik schiet maar niet op,,,eigenlijk moet ik nog beginnenquote:
Ja? Maak jij daar schema's voor?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zaterdag Lies, maar ik schiet maar niet op,,,eigenlijk moet ik nog beginnen
iedere dag is er wat anders...
Dat schema wat ik maakte kan ik wel weggooien...
Maar goed, onder druk gaat het wel sneller,,in mijn geval..
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Gelukkig. Want dan vonden min collega's het waarschijnlijk minder leuk. Met hun Mac's.
Het was weer eens een beetje een onbezonnen actie. Die met een sisser afliep ...
De medewerkers van een ander bedrijfje dat hier intern zit, stonden en masse buiten.
Bad Cc, bad Cc.
Ik denk dat ik morgen op mijn kop ga krijgen. Dat dit toch geen gedrag is voor een volwassen vrouw, die zelfs oud genoeg is voor de bejaardendisco.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:20 schreef Juud79 het volgende:
Hilarisch, Cc zorgt voor het dagelijkse portie entertainment....
Je hebt nog even de tijd voor een goede smoesquote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen op mijn kop ga krijgen.
Lucifers in een enveloppe.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen op mijn kop ga krijgen. Dat dit toch geen gedrag is voor een volwassen vrouw, die zelfs oud genoeg is voor de bejaardendisco.
Oh en ik ga morgen als ik mijn laatste schrijfklusje af heb lucifers in enveloppen steken. Deel van het duffe kerstpakket. Als dat maar goed gaat ...
Band lek?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd voor een goede smoes
kan je gelijk het pakket in de hens stekenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lucifers in een enveloppe.Leuk, voor je kerstpakket.
En het brandalarm af laten gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je gelijk het pakket in de hens steken
En waar bestaat de rest van het kerstpakket uit?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen op mijn kop ga krijgen. Dat dit toch geen gedrag is voor een volwassen vrouw, die zelfs oud genoeg is voor de bejaardendisco.
Oh en ik ga morgen als ik mijn laatste schrijfklusje af heb lucifers in enveloppen steken. Deel van het duffe kerstpakket. Als dat maar goed gaat ...
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
in dit geval denk ik dat ze beter wat anders kan verzinnen.......
Misschien krijgen ze dit jaar wel een reisje van 2 weken naar de Maledive als Kerstpakket,quote:Op donderdag 10 december 2009 17:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En waar bestaat de rest van het kerstpakket uit?
Ik weet nog dat ik in het onderwijs werkte, het eerste jaar dat ik er werkte kreeg ik met kerst een mega badlaken, heel mooi, maar wel met logo van de overkoepelende organisatie er groot op.
Het tweede jaar was het een mooie paraplu en welja, weer met zo'n logo. Mensen die dat bedenken...
Het jaar daarna was ik er weg.
Ja dusquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Zit ik weer in mijn eentje te ouwehoeren hier???
Het lijkt eropquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Zit ik weer in mijn eentje te ouwehoeren hier???
of iedereen houd zich schuil, die denkt heb je haar weer met der kerstbomenquote:
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 10 december 2009 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of iedereen houd zich schuil, die denkt heb je haar weer met der kerstbomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |