Oe, keep that dirty talk going!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de veel grotere geestelijke vrijheid die ouderdom met zich meebrengt. Niet meer, of minder geplaagd worden door een pukkeltje of dogma, je vrij voelen, dat maakt één en ander wel een stuk aangenamer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, keep that dirty talk going!
Sorry, ik ruik de spruitjes.
Nee. De geestelijke vrijheid die ouderdom met zich mee blablaatquote:Op donderdag 10 december 2009 12:18 schreef Toverheks het volgende:
hhhha vind ik humor, dus jij assosieerd ervaring met spruitjes
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef Noek het volgende:
Ik heb niks met jonger spul eigenlijk. Nooit gehad ook. Ze zijn wel aardig om naar te kijken maar het doet me niet zoveel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, keep that dirty talk going!
Sorry, ik ruik de spruitjes.
Hierboven spreekt gebrek aan inzicht en ervaring hardopquote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je Plato aan 't lezen of zo, wat een crap
.
Ik snap dat wel.... het is op die leeftijd ook heerlijk als een of ander broekkie van 24 je probeert te versieren, een groter compliment kun je simpelweg niet krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...
Mijn grootste crush was op 18e jarige leeftijd op een 40+ er.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begon die affectie ook pas na mijn 35ste te ontwikkelen ...
Nee, jij daarentegen welquote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig maak je je er niet druk om, Teun!
Dat is het misschien wel deels, maar over het algemeen voel ik me meer aangetrokken/verbonden met jongeren. Mijn 'oudere' vrienden zijn stuk voor stuk ook van die eeuwige jonkies.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat wel.... het is op die leeftijd ook heerlijk als een of ander broekkie van 24 je probeert te versieren, een groter compliment kun je simpelweg niet krijgen.
Enorm!quote:
Maar het grappige is dat (oudere) mannen ook het liefst een jong ding hebben, want dat streelt hun ego net zo hard.... daarom hebben ze zelfs allerlei excuses bedacht waarom een oudere man leuker is, zoals het feit dat ie zich geen zorgen maakt over een puistje.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
De felheid in de reacties doet mij bijna denken dat het een schot in de roos was
Het zal idd wel meespelen, maar ook vrouwen die wel verantwoordelijkheden als kinderen hebben vallen nog wel eens voor zo'n jong ding, misschien wel gewoon omdat het kan (en het je ego enorm streelt natuurlijk)quote:Op donderdag 10 december 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel deels, maar over het algemeen voel ik me meer aangetrokken/verbonden met jongeren. Mijn 'oudere' vrienden zijn stuk voor stuk ook van die eeuwige jonkies.
Ik heb ook niet zoveel met verantwoordelijkheden en shit, dus misschien dat dat ook wel meespeelt.
Toch is het zo. Al geldt dat niet perse voor iedere oudere. Maar gemiddeld genomen maken ouderen zich minder druk om dingen die er absoluut niet toe doen. Dat in tegenstelling tot veel jongeren. Maar wacht rustig af, 't komt vanzelf naar je toequote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De geestelijke vrijheid die ouderdom met zich mee blablaat.
Dat is inderdaad ook zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef Leandra het volgende:
Het zal idd wel meespelen, maar ook vrouwen die wel verantwoordelijkheden als kinderen hebben vallen nog wel eens voor zo'n jong ding, misschien wel gewoon omdat het kan (en het je ego enorm streelt natuurlijk)
Ik zit daar helemaal niet op te wachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is het zo. Al geldt dat niet perse voor iedere oudere. Maar gemiddeld genomen maken ouderen zich minder druk om dingen die er absoluut niet toe doen. Dat in tegenstelling tot veel jongeren. Maar wacht rustig af, 't komt vanzelf naar je toe
Ho stop! Dat is een fase bij sommige mannen en er zijn sommige mannen die daarin blijven hangen. Vrouwen trouwens ook! Maar dat geldt echt niet voor de meestenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het grappige is dat (oudere) mannen ook het liefst een jong ding hebben, want dat streelt hun ego net zo hard.... daarom hebben ze zelfs allerlei excuses bedacht waarom een oudere man leuker is, zoals het feit dat ie zich geen zorgen maakt over een puistje.
Shitquote:Op donderdag 10 december 2009 06:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat moet jij toch met die Mera, die chick is inmiddels Paleis Soestdijk gewend, die gaat heus niet in een Duits concentratiekamp zitten met jou
Ik gok dat er maar weinig vrijgezelle mannen van 50 zijn die een vrouw van 30 afwijzen omdat ze te jong is.....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ho stop! Dat is een fase bij sommige mannen en er zijn sommige mannen die daarin blijven hangen. Vrouwen trouwens ook! Maar dat geldt echt niet voor de meesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |