Jep, met flink veel hormonen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef Scarface2004 het volgende:
tering, jij bent echt heel erg mager..
meer kip eten
Hoog. Uit in de goederen. Trein?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:46 schreef superZjozz het volgende:
Dikke mensen horen niet in de trein.. hoog uit in de goederen trein. Vooral in de zomer zijn die lui vervelend.. als je dan wakker wordt omdat iemand zijn zweterige vetrol op mijn bovenbeen legt..
Je snapt wat ik bedoel.. je zou pabo moeten gaan doen met je correctiedrang.. Ben je ook zo iemand die "beter als mij" constant verbetert?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoog. Uit in de goederen. Trein?
En waarom zou ik wakker worden als iemand zijn vetrol op jouw bovenbeen legt?
En ja, ik ben in een zuigende maandagochtendstemming, nou en!
TS mishandelt gehandicapte dikke mensenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:41 schreef EJ403 het volgende:
Vanochtend moest ik met de trein naar school. Ik kijk naar buiten... regent het
Dus ik zo in de regen naar het station toe gaan, in de regen op mijn mooie treintje wachten, stapt er zo'n dikke (:')) gast zo voor mij in de trein, en gaat op MIJN plek zittenen dat terwijl MIJN plek speciaal voor mij gemaakt is met extra been ruimte en uitzicht op het raam
Mijn fantasie:
[ afbeelding ]
Klacht: Dikke man in trein die op MIJN plek gaat zitten.
En maar 1 arm.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TS mishandelt gehandicapte dikke mensen
De dikke man heeft maar 1 been...
Maar hij heeft wel gelijk. Waarom schrijft iedereen alles maar los tegenwoordig?? Echt heel dom én onduidelijk voor de lezer. Doe er wat aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:53 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.. je zou pabo moeten gaan doen met je correctiedrang.. Ben je ook zo iemand die "beter als mij" constant verbetert?
Het zou ook kunnen dat die dikke man met zijn kont leunt tegen het been van TS. En met zijn armen precies parallel aan elkaar zijn evenwicht bewaardquote:
Je faalt gewoon. Simpel. Leer spaties gebruikenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:53 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.. je zou pabo moeten gaan doen met je correctiedrang.. Ben je ook zo iemand die "beter als mij" constant verbetert?
Ja, dan kan je schaapjes, molentjes etc zien terwijl je wacht tot je bij je eindbestemming bentquote:
...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Ja, dan kan je schaapjes, molentjes etc zien terwijl je wacht tot je bij je eindbestemming bent
Nu kon ik alleen naar die dikzak staren die op MIJN plek zat
Ik vraag me altijd af waarom mensen elkaar altijd verbeteren, om die persoon oprecht te willen helpen zijn taalniveau te verbeteren, om de taalverloedering tegen te gaan of om simpelweg te laten zien hoe ongelofelijk veel verstand ze zelf wel niet van de NL'se taal hebben. Ik denk het laatste..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je faalt gewoon. Simpel. Leer spaties gebruiken(Zie signature)
haha, wou ik ook net paintenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:45 schreef Hetiszover het volgende:
De fantasie van TS:
[ afbeelding ]
Combinatie van deel 1 en 2. Het taalniveau van mij is ook niet perfect maar de taalfouten die hier op het forum staan doen pijn aan mijn ogen..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom mensen elkaar altijd verbeteren, om die persoon oprecht te willen helpen zijn taalniveau te verbeteren, om de taalverloedering tegen te gaan of om simpelweg te laten zien hoe ongelofelijk veel verstand ze zelf wel niet van de NL'se taal hebben. Ik denk het laatste..
Soms vind ik taalmisbruik ook ergerlijk.. als vrienden van me vaker dezelfde fouten maken probeer ik het ze uit te leggen dan "eigenlijks" geen woord is etc. Maar ik erger me meer aan mensen die constant lopen te verbeteren. Helemaal op FOK, MSN en in informele mailtjes.. daar besteden mensen nou eenmaal niet zo veel aandacht aan correcte spelling &shit. So what? Who cares?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Combinatie van deel 1 en 2. Het taalniveau van mij is ook niet perfect maar de taalfouten die hier op het forum staan doen pijn aan mijn ogen..
8 varianten van "sowieso", "maar" als "ma" etc.
Dat laatste sowieso. Daar schaam ik me ook niet voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom mensen elkaar altijd verbeteren, om die persoon oprecht te willen helpen zijn taalniveau te verbeteren, om de taalverloedering tegen te gaan of om simpelweg te laten zien hoe ongelofelijk veel verstand ze zelf wel niet van de NL'se taal hebben. Ik denk het laatste..
Steek jij nou jouw leuter in het achterwerk van die gast? Als ik de conducteur was had ik jou zo de trein uitgeflikkertquote:
nja ik doe er met de auto maar 10 min over en met de kut trein waar mensen je plek jatten ruim een uur.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef EJ403 het volgende:
[..]
auto == betalen
OV == gratis
lijkt me duidelijk toch?
Doe ik toch ook niet iedere dagquote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef EJ403 het volgende:
Gelukkig hoef ik geen 10 euro te betalen voor 4 uur parkeren.
zelfs als ik een auto had zou ik hem niet bij school parkeren ivm de verdieping onder ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef jn01 het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet iedere dagAuto staat nu gratis geparkeerd.
Alsof je voor parkeren altijd moet betalen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef EJ403 het volgende:
Gelukkig hoef ik geen 10 euro te betalen voor 4 uur parkeren.
Tweede punt, maar ook omdat ik wil kunnen blijven begrijpen wat anderen intypen. Soms is het taalgebruik hier op Fok dermate gebrekkig dat ik echt twee keer moet lezen voordat ik begrijp wat men bedoelt. Dat lijkt me niet de bedoeling van het fenomeen taal.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef superZjozz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef EJ403 het volgende:
Vanochtend was die dikke man er alweer
Gelukkig was ik hem voor en kon ik lekker op die plek zitten
Koop een taart en vier het..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef EJ403 het volgende:
Vanochtend was die dikke man er alweer
Gelukkig was ik hem voor en kon ik lekker op die plek zitten
Wat is er zo interessant aan een raam dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:41 schreef EJ403 het volgende:
met extra been ruimte en uitzicht op het raam
Begint dat niet na een tijdje te vervelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:42 schreef EJ403 het volgende:
Aan het raam zelf niks, maar wat je achter het raam ziet een heleboel
Weiland, schapen, molens, gebouwen, mensen, mensen die chagrijnig zijn omdat ze moeten wachten voor de spoorwegovergang, mensen die chagrijnig zijn omdat ze moeten wachten voor de spoorwegovergang terwijl het regent, etc.
Er zijn ontelbare variaties bedenkbaar, dus dat verveelt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Begint dat niet na een tijdje te vervelen
Omdat de Intercity Enkhuizen-Rotterdam vanaf Amsterdam wordt omgeleid naar Amersfoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:20 schreef EJ403 het volgende:
Vanf maandag krijgen we een "nieuwe" trein (zo'n oude lelijke sprinter). Die heeft voor zover ik weet geen zitplaatsen met extra been ruimte
En waarschijnlijk moet ik straks een kwartier extra lang wachten in gouda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |