abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:55:47 #251
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75653279
Dude ik heb 4 en een halve dag er op zitten stond met mn score tot deze week rond de top 100.000 op xbox, sinds deze week zie ik mezelf alleen maar naar beneden kelderen omdat van die hele leaderboards geen bal klopt (deden ze vanaf dag1 al niet maar dat was nog wel te verhapstukken) Laten we de vergelijking even trekken met WoW (zullen een aantal nerds hier vast wel eens gespeelt hebben) Lijkt me leuk in Wow als jij eerlijk al je quests en shit probeert te halen en de rest is haalt het allemaal in 1 dungeon. Dat is wat er hier mis is, met leaderboards die niet helemaal kloppen kan ik nog wel leven maar mensen die titels, eblems, challenges en prestiges cheaten niet. Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:

[..]

maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Ik regelmatig maar dan ga iker uit en dat telt als een loss
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_75653491
ps3 want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
pi_75653578
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef mash_ het volgende:
ps3 want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt
pi_75653588
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:08:22 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75653829
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme kutspel!!! Ik doe weer eens een potje Free For All waar die mensen het weer keihard verneuken door dat Tactical-insertion-legale-cheat gebeuren. Ik herken nu direct dat iemand dat doet dus ik zoek altijd gelijk de hele map af maar het heeft geen zin. Want het enigste dat ik verzorg is dat ze geen killstreaks hebben en soms dat ze een ander potje gaan verneuken.

Maar nu, ik kom in een lobby waar ik drie mensen zie die dezelfde clann tag hebben en denk meteen dat het weer van die tactical insertion kutapen zijn. Dus ik maak me klaar en bedenk meteen wat de beste plek voor dat soort mongooltjes is. Vervolgens start de game en zie ik tot mijn verbazing allemaal rode puntjes op mijn radar. Ik dacht dit is een fout in het spel waardoor radar altijd aanstaat maar dan loop ik naar een persoon en opeens komen er overal ontploffingen en zie ik mensen de hele tijd facking noobtubes gebruiken !!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben facking oneidig ammo en dan heb je ook mensen die met de AA shotgun keihard spammen. Dus overal ontploffingen en gezeik!!!!!!!!!!!! Dan ga ik naar een ander potje waar ze dit debiele gezeik weer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb meteen Fifa 10(mijn neefjes zullen blij zijn ) en AC2 (mijn matie ook weer blij ) bestelt. Ik zit voortaan maar weer met 6 man Fifa te spelen of het verhaal van AC2 verder te spelen want dit is VERNEUKT.
Even een tabletje onder de tong ouwe
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75653946
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Xbox of ps3?
xbox
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:25:02 #257
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75654537
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef MPC60 het volgende:
Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
Wat een onzin, als ik alles eerlijk haal zonder te cheaten dan heb ik echt wel een gevoel van prestatie. Daar heb ik geen leaderboard voor nodig.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:41:11 #258
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75655250
Wat ik nou gewoon gaar vind. Mensen zitten nu te levelen als een hoer. en beginnen vanavond aan hun laatste prestige. terwijl ik vanavond van plan was om aan mn eerste te beginnen
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75655298
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Even een tabletje onder de tong ouwe
Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:43:54 #260
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75655371
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef YOgamerYO het volgende:
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
[..]

Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75655453
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?

Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 16:48:05 #262
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75655595
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?

Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
100x over gedaan hier
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
.....Kennedy
pi_75655974
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
Misschien ben ik iets te gefrustreerd
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:05:45 #264
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75656402
ik heb zelf nog niet 1 geglitchete game gehad, en ik speel alleen maar ground war...
maar aan de filmpjes te zien zijn er gasten op deze wereld die nog zieliger zijn dan ik me ooit had kunnen voorstellen...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_75656707
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...

Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.

Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.

Jammer hoor...
pi_75656995
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Wessiej het volgende:

[..]

100x over gedaan hier
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
Ga ik proberen! Thanks
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:02:32 #267
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75658400
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef zatoichi het volgende:
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...

Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.
Wat is er mis met slechts de challenges te halen?
quote:
Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.

Jammer hoor...
Mensen die waarde hechten aan zoiets als een online leaderbord
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:59:24 #268
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75665718
....wow.... ik heb al een paar dagen geen MW2 meer gespeeld, maar ik heb vrees als ik dalijk weer online ben. :|
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_75667038
Matchmakin is weer lekker bezig!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_75667165
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door intraxz op 15-12-2009 21:37:40 ]
pi_75668191
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_75668249
Het bleek dus dat bij niemand de kogels op gingen en niemand hoefde te reloaden...
pi_75668292
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
pi_75670373
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:57 schreef Def1987 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
Dit is allemaal xbox fo niet?
Ik heb dit soort rare dingen nog niet op de ps3 gezien.
alleen de glich naar prestige 10.
pi_75670509
Dat was op de xbox. Zo iets maf heb ik nog nooit gezien. Echt een paar maps achter elkaar met verschillende hosts (want de host leavde een paar keer) elk wapen zonder te reloaden ongelimiteerd kunnen schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')