Enschede, 9 december vanaf circa 23.00 uur
Ik arriveerde undercover op het basketbalfeestje van Arriba. Tussen alle grote kerels moest ik een goed verhaal klaar hebben om mijn aanwezigheid te verantwoorden, en stelde mij dus steevast voor met "heren vier, recreant". Het ontaardde uiteindelijk in een groot bacchanaal waarbij iedereen van elkaar hield, zelfs de Duitser die niet wist wie Til Schweiger was kon ik vergeven.
Vroeger kreeg je in de aanloop naar Sinterklaas een kalender waar achter elke dag een stuk chocolade verscholen zat. Deze waren in grote getale ingekocht, en hadden de basketballers collectief verscheurd om alle chocolade te verzamelen in één grote zak. Toen ik mijn kans schoon zag, zei ik: "Jongens, ik ga er vandoor," nam de zak mee en toog naar huis.
Even later klopte een vriend op mijn raam, hij was ook bij het feest en had een knul meegenomen. Ze wilden nog een afzakkertje. "Geen probleem," zei ik. Mijn vriend ging vervolgens roepend door het huis rennen, terwijl de ander op de bank een biertje dronk en chocolade at. Na een tijdje ging mijn vriend naar huis, maar hij nam de de jongen niet mee. Integendeel, deze bleef een beetje voor zich uitstaren, terwijl hij zei: "Ik wil later rijk worden." Daarna zei hij: "Volgens mij is het tijd om naar huis te gaan," en golfde er een stroom braaksel uit zijn mond over de bank, de vloer en een deken.
Ik heb er water en handzeep overheen gegooid. Ben benieuwd of het morgen nog te ruiken is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebertje op 10-12-2009 03:12:57 ]