quote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef BereNDD het volgende:
Wtf is er met dat apparaat aan de hand? Gister was ik een half uur op allerlei manieren op dat knopje aan het drukken en hij wou maar niet aan, en nu hoor ik opeens mijn Senseo aangaan. Alsof ik nu nog koffie wil?
Klacht: Senseo wil voor mij bepalen wanneer ik koffie moet drinken
Ik geef hem gewoon geen water meer, kijken wie wie pwndquote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Multivitamine het volgende:
Haha, TS wordt gepwnd door een koffieautomaat!!1
Jij want wie weet gaat het apparaat dan kapot en dan sta jij morgen een nieuwe te kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon geen water meer, kijken wie wie pwnd
nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Choad het volgende:
Hehe TS heeft geesten in zijn huis. Wel eens iemand doodgemaakt in je huis toevallig?![]()
En nou heb ik zin in koffie.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nou durf ik niet meer te gaan slapen
nee dan droogt hij uit, zal hem leren koffietijd voor mij te bepalenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij want wie weet gaat het apparaat dan kapot en dan sta jij morgen een nieuwe te kopen
quote:
stoppen met roken, krijg je honger vanquote:Op donderdag 10 december 2009 02:04 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Ik heb fucking veel zin in eten maar ik heb absoluut geen honger![]()
mischien is het een spook (makkelijke reactie)quote:Op donderdag 10 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
PM hem even...hij heeft ook zo'n onverklaarbaar verschijnsel in huis...wellicht is een exorcist bij twee klussen tegelijk goedkoper![]()
beweegende plant !
ik nu eigenlijk ook wel, zal je zien dat hij nu niet meer aan wilquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik nu eigenlijk ook wel, zal je zien dat hij nu niet meer aan wil
boemquote:Op donderdag 10 december 2009 02:12 schreef swollywood het volgende:
ff type en serienr. checken of ie bij de terugroepactie van Philips hoort. straks ontploft ie nog!![]()
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
quote:
das dan ook wel dom!quote:Op donderdag 10 december 2009 02:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Mijn god, ik 6 keer drukken wou hij niet aan, ik was even vergeten dat ik net de stekker eruit had getrokken
Maar heb nu koffie
moet dat ergens op dat apparaat staan?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:12 schreef swollywood het volgende:
ff type en serienr. checken of ie bij de terugroepactie van Philips hoort. straks ontploft ie nog!![]()
En dat was de eerste keer niet zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Mijn god, ik 6 keer drukken wou hij niet aan, ik was even vergeten dat ik net de stekker eruit had getrokken
Maar heb nu koffie
Op de onderkant.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
moet dat ergens op dat apparaat staan?
nee, Ik heb het toen zelfs nog op andere plekken geprobeerdquote:
pas maar op straks komt er koffie uitquote:Op donderdag 10 december 2009 02:18 schreef BereNDD het volgende:
type HD 7800 staat erop (of eronder, is maar net hoe je het bekijkt)
Dan is ie veilig! Maar das wel een antieke zeg! Is nog een 1e generatie Senseo!quote:Op donderdag 10 december 2009 02:18 schreef BereNDD het volgende:
type HD 7800 staat erop (of eronder, is maar net hoe je het bekijkt)
Philips repareert hem ook gratis.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zuur. Ik heb net zo'n ding klaar laten zetten om op te halen. Het is dat ie gratis is.
Het is inderdaad zo'n antieke, met 2 van die knijp dingen..quote:Op donderdag 10 december 2009 02:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan is ie veilig! Maar das wel een antieke zeg! Is nog een 1e generatie Senseo!![]()
[..]
Philips repareert hem ook gratis.
Nog steeds? Mooi.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan is ie veilig! Maar das wel een antieke zeg! Is nog een 1e generatie Senseo!![]()
[..]
Philips repareert hem ook gratis.
Doosje er om en naar een winkel brengen die die dingen verkoopt.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:27 schreef BereNDD het volgende:
Ik heb weleens gedacht dat hij ging ontploffen, ging ik om het hoekje staan wachten tot mijn koffie klaar was
Helaas, die doos zit er niet meer bij. Maar het is wel zo'n antieke, dus wellicht ook een HD7800.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Doosje er om en naar een winkel brengen die die dingen verkoopt.
Moet ik ook nog steeds doen, maar ben er te lui voor.
[..]
Hoeft niet de originele doos te zijn, maar die met die klemmen die je in moet knijpen zijn veilig.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas, die doos zit er niet meer bij. Maar het is wel zo'n antieke, dus wellicht ook een HD7800.
http://www.philips.nl/service/senseo/index.pagequote:Op donderdag 10 december 2009 02:52 schreef trovey het volgende:
Als je een Senseo aanmeldt op de site krijg je een doos van Philips toegestuurt waarmee je de Senseo gratis kunt versturen.....ik had het apparaat binnen 5 dagen terug...dus netjes bij 1 miljoen of zoapparaten die terug moesten.
Kans van 3 op een miljoen. Het is net een loterij. Al zul je altijd zien dat eerder je Senseo ontploft dan dat je de jackpot van de staatsloterij wint.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:49 schreef JJH het volgende:
HD 7810/10
En die van mij maakt ook wel eens enge geluiden als ik hem een paar dagen niet gebruikt heb. Maar verder gaat het goed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik ben toch van plan om over te stappen naar een ander systeem.
en ik maar denken dat die van mij gevaarlijk is..quote:Op donderdag 10 december 2009 02:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is dus wel gevaarlijk!
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kans van 3 op een miljoen. Het is net een loterij. Al zul je altijd zien dat eerder je Senseo ontploft dan dat je de jackpot van de staatsloterij wint.
Misschien kan je er dan een schadevergoeding uithalen die gelijk is aan jackpot van de staatsloterij,quote:Op donderdag 10 december 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kans van 3 op een miljoen. Het is net een loterij. Al zul je altijd zien dat eerder je Senseo ontploft dan dat je de jackpot van de staatsloterij wint.
Jep, als ik hem een paar dagen niet gebruikt heb, krijg ik ruim een half bakje, ik laat hem daarom eerst een keer doorlopen. Daarna is het wel weer goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:57 schreef Shoombak het volgende:
Hebben er meer mensen last van dat de Senseo na verloop van tijd minder koffie geeft?
Echt, zo'n ding heeft echt z'n eigen wil
Dat van die doos om op te sturen is al niet meer. Hebben ze in oktober veranderd naar inleveren bij een handelaar omdat het aantal apparaten wat terugkwam terugliep.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:52 schreef trovey het volgende:
Als je een Senseo aanmeldt op de site krijg je een doos van Philips toegestuurt waarmee je de Senseo gratis kunt versturen.....ik had het apparaat binnen 5 dagen terug...dus netjes bij 1 miljoen of zoapparaten die terug moesten.
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:57 schreef Shoombak het volgende:
Hebben er meer mensen last van dat de Senseo na verloop van tijd minder koffie geeft?
Echt, zo'n ding heeft echt z'n eigen wil
Misschien een keertje ontkalken? Moet eigenlijk elke 3 maanden.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, als ik hem een paar dagen niet gebruikt heb, krijg ik ruim een half bakje, ik laat hem daarom eerst een keer doorlopen. Daarna is het wel weer goed.
Ontkalken?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat van die doos om op te sturen is al niet meer. Hebben ze in oktober veranderd naar inleveren bij een handelaar omdat het aantal apparaten wat terugkwam terugliep.
[..]
[..]
Misschien een keertje ontkalken? Moet eigenlijk elke 3 maanden.
Ontkalken van HD7805 tot en met HD7826, HD7840, HD7841
FOK! blijft een leerzaam forum....nietwaar JJHquote:
Dat ziet eruit als een mooie uitdagingquote:Op donderdag 10 december 2009 03:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat van die doos om op te sturen is al niet meer. Hebben ze in oktober veranderd naar inleveren bij een handelaar omdat het aantal apparaten wat terugkwam terugliep.
[..]
[..]
whehe dat heb ik in 4 jaar nooit gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 03:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
[..]
whehehe het lijkt net een Apple apparaatquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef BereNDD het volgende:
Klacht: Senseo wil voor mij bepalen wanneer ik koffie moet drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |