Nee, het gaat erom dat hij zich als een lompe teringlijer heeft gedragen. Tafelheerschap of niet, dat interesseert me geen moer.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Feit is dat het zijn taak is om daar te zitten en zich in het gesprek te mengen wanneer en waarmee hij maar wil. En dat is dus daarmee een antwoord op je vraag.
Jij vroeg sinds wanneer is het iemands taak om blabla, en ik gaf daar antwoord op.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat hij zich als een lompe teringlijer heeft gedragen. Tafelheerschap of niet, dat interesseert me geen moer.
Niet de slimmerik gaan uithangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij vroeg sinds wanneer is het iemands taak om blabla, en ik gaf daar antwoord op.
Ik houd niet van lompe kerels die vrouwen doelbewust de grond in boren om te laten zien hoe grappig ze zijn. Als Maassen echt stoer was, had ie zijn lul op tafel gelegd om te bewijzen dat ie geen stijve van die foto's kreeg. Nu hing ie heel opzichtig de wijze pik uit, maar dan als een verongelijkt kutkind. Dat kan ik vanquote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef bloodymary het volgende:
Zeg Ringo, je windt je wel erg op hierover zeg. Waar gaat het over... Patricia Paay..
Nee maar dat zou tenminste een theatraal statement zijn geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:57 schreef bloodymary het volgende:
Nou, dat had ik dan weer niet zo prettig gevonden, als hij zijn lul op tafel zou leggen en ook niet echt vrouwvriendelijk hoor.....
Hoe weet jij dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat er weinig natuurlijks meer aan haar lijf is, zijn de foto's best nog wel het aanzien waard.
http://prutsfm.punt.nl/?id=497742&r=1
Dus Theo z'n reactie was wel wat overdreven en provocerend.
quote:
quote:Als je zijn lijstje zo leest, dan kan je je beter afvragen wat er nog wel echt is aan Paay. Schoemacher zegt in Story “Mijn collega dr. Stevens voerde in 2008 een MACS lift (milde facelift) bij Patricia uit. Daar bleef het niet bij, want gelijk met deze lift onderging ze een bovenooglidcorrectie. Zelf vul ik de lijntjes bij haar mond op. Dit noemt Patricia altijd richel-opvullers. Ook voer ik al jarenlang botox-behandelingen bij haar uit en vul ik de lippen op met Restylane. Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie (’die was iets te puntig’) én een liposuctie van billen en bovenbenen”
Schoemacher heeft het ook bevestigd op video.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef Ringo het volgende:
Schoemacher in de Story. Je hebt wel een kwaliteitsbron te pakken.
De link ligt al dood, btw.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
http://prutsfm.punt.nl/?id=497742&r=1
Ja,ja, alleen het gezicht:quote:Op donderdag 10 december 2009 15:14 schreef vanhal het volgende:
Ja, ze zei dan ook dat er niks aan haar 'lijf' was verbouwd. Wel aan haar gezicht dus, daar maakt ze verder ook geen geheim van..
Vond het eigenlijk wel meevallen, maar dat komt misschien omdat ik eerst alle ophef heb gelezen voordat ik het stukje zag. Dat necrofiel grapje was "misschien" wat te ver voor op tv.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef vanhal het volgende:
Belachelijk trouwens de gefrustreerde reactie van maassen. Ongehoord, wat een klein kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |