Nèh, dat is lullig.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Patty
Ben jij ergens te lezen of zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat ga ik inderdaad combineren, wees maar niet bang.
Geen idee, ik probeer maar wat.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben jij ergens te lezen of zo?
Dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij ging nog onder het niveau van Paay/SBS zitten.
Hij was en is best grappig in zijn shows. Laat hij doen waar hij goed in is en niet het geweten van Nederland gaan uithangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:02 schreef Onnoman het volgende:
... nu nog een keer gordon op zijn plaat...
Ik heb me erg gestoord aan de uitlatingen van Theo, maar nu heb ik zoiets van, het kan me geen reet meer schelen, want uiteindelijk heeft hij er alleen maar zichzelf mee.
Hij wordt nu door menigeen uitgekotst, en terecht.
Ook al bedoel je het als grap, je moet toch je grenzen weten, want je bereikt er namelijk totaal niks goeds mee.
Los daarvan heb ik maassen nooit grappig gevonden eigenlijk, in tegenstelling tot in de meeste gevallen Hans Teeuwen.
ik vind de aandachtsgehalte van paay reuze meevallen.. er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen in mijn ogen.. Theo vraagt het, paay krijgt het.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij was en is best grappig in zijn shows. Laat hij doen waar hij goed in is en niet het geweten van Nederland gaan uithangen.
Hij is net zo'n aandachtshoer als Paay.
Al die dingen die ze zei bij Jensen over haar ex zei waren anders ook gewoon een schreeuw om aandacht en het erge van paay is dat ze altijd veel lage dingen over een ander zegt,quote:ik vind de aandachtsgehalte van paay reuze meevallen.. er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen in mijn ogen.. Theo vraagt het, paay krijgt het.
Inderdaad, ik dacht ook even "Theo wat doe je??".. Normaal vind ik hem stijlvol in zijn eerlijkheid, maar toch wel lekker hard.. net op het randje. Maar vanavond had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte..quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Krambo het volgende:
Erg jammer Theo, in het theater is hij vaak goed maar vanavond in DWDD was hij tenenkrommend. Provoceren om te provocerenIk hoop dat het vooropgezet spel was...
Dit is eigenlijk nog de beste samenvatting van het hele gebeuren!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:50 schreef Telates het volgende:
Och, Patricia haar laatste opmerking "iedereen lult erover en ik vind het heerlijk", bevestigt toch compleet Theo's punt? Ze doet het alleen maar om aandacht.
Tsja, Theo was bot. Ik kon er wel om lachen, vond Patricia ook nog aardig goed reageren. Leuk sparren. Die kerel van de Playboy was maar een treurpijp; eerst Theo 'goedkoop' noemen en vervolgens ontkennen dat ie dat gezegd had.
En dit de slechtstequote:Op donderdag 10 december 2009 07:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind de aandachtsgehalte van paay reuze meevallen.. er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen in mijn ogen.. Theo vraagt het, paay krijgt het.
nog steeds geen goede rede om iemand publiekelijk non-verbaal te liquiderenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk nog de beste samenvatting van het hele gebeuren!
Als je hoofdredacteur bent van de Playboy ben je sowieso treurig. Het is echt zo'n mannetje wat stiekem om de hoek gaat meekijken met een dikke tampeloeris, tijdens de shoot.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:50 schreef Telates het volgende:
Och, Patricia haar laatste opmerking "iedereen lult erover en ik vind het heerlijk", bevestigt toch compleet Theo's punt? Ze doet het alleen maar om aandacht.
Tsja, Theo was bot. Ik kon er wel om lachen, vond Patricia ook nog aardig goed reageren. Leuk sparren. Die kerel van de Playboy was maar een treurpijp; eerst Theo 'goedkoop' noemen en vervolgens ontkennen dat ie dat gezegd had.
Bij zijn laatste show.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Serieus, wanneer heb jij tussen nu en vijf jaar geleden nog echt knetterhard om hem gelachen?
(en met 2004 als 'ondergrens' spaar ik hem)
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je hoofdredacteur bent van de Playboy ben je sowieso treurig. Het is echt zo'n mannetje wat stiekem om de hoek gaat meekijken met een dikke tampeloeris, tijdens de shoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |