Lets Goquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
Hij kent je email niet.quote:
Jamaar ik moet nog oefenenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef PownijN het volgende:
Lieverds, ik rijd wel. Ik drink sowieso geen alcohol (en kom met eigen 'auto' )
Knusquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.
die drink ik hooguit als ik op staquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch wel een treetje NRG mee
* rulerofdeath verslikt zich zowatquote:
scherpquote:
Jeuj, ik was nuttigquote:
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij kent je email niet.
[..]
Jamaar ik moet nog oefenen
[..]
Knus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
je hebt PMquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef PownijN het volgende:
Heel goed. Maar Xaryna, hoe bedoel je eerst oefenen ofzo?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiërenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoedquote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenAlleen in het wrak van haar vriend maar die kan niet schakelen en daar had ik juist moeite mee
[..]
Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiëren
Haha snap ik, maar ik dacht, ik kan het altijd proberenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoed.
quote:
Situatieschetsquote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha snap ik, maar ik dacht, ik kan het altijd proberen
Hemeltje, heb jij dat gedaan?quote:
quote:
Kan je moeders vriend niet schakelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenAlleen in het wrak van haar vriend maar die kan niet schakelen en daar had ik juist moeite mee
[..]
Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiëren
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hemeltje, heb jij dat gedaan?
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad ! Alleen 1x een snelheidsboete
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |