Zijn schaap wilde niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef Horloge het volgende:
Volgens mij is deze man zwaar seksueel gefrustreerd ofzo. Sjezus, wat een hooghartig gedrag.
Nee, maar dat is niet op basis van zijn uiterlijk. Zijn manier van denken staat me niet aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Zou je je door hem laten verdedigen?
Niet binnen dit programma, maar Pauw staat bekend als een anti multi culturist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Jeroen Pauw heb ik zichzelf nog nooit zo belachelijk zien maken.
Door zulke personen..... Ach laat maar....quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Enge man... Heel eng.
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet op basis van zijn uiterlijk. Zijn manier van denken staat me niet aan.
Dan moet hij z'n bek houden en de politiek ingaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet binnen dit programma, maar Pauw staat bekend als een anti multi culturist.
Inderdaad. Die Faysal is natuurlijk een muggenzifter, maar Pauw was ook onrespectvol bezig. Faysal antwoord hem 3x dat hij een hoofddeksel draagt maar Pauw blijft het een 'muts' noemen. Gedraag je je ook zo tegen orthodoxe joden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Kanker VARA kan niet eens normaal meer interviewen.
Waarom ie een muts draagt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Sethje het volgende:
Ik kwam erin toen de discussie al wat uit de hand liep, wat was de aanleiding van het gedrag van die baard?
Wat heeft Pauw verkeerd gedaan/gezegd ?
Monosyllaben zijn per efinitie respectloos ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef kanszwam het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Faysal is natuurlijk een muggenzifter, maar Pauw was ook onrespectvol bezig. Faysal antwoord hem 3x dat hij een hoofddeksel draagt maar Pauw blijft het een 'muts' noemen.
Dat Staat mij ook niet aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet op basis van zijn uiterlijk. Zijn manier van denken staat me niet aan.
Dat is wat mij ook te binnen schoot.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vandale.nl is overbelast.
Maar... arrondissementen, repercussies en prevaleren werden of niet soepel uitgesproken of op een verkeerde manier gebruikt. Weer het hele weekend woordenboek-studeren, mannetje.
In mijn ogen juist tenenkrommend slecht.quote:
Doen ze (vooral Pauw) vaker hoor... Bij die gasten van de pedopartij bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan moet hij z'n bek houden en de politiek ingaan.
Ik ga nooit meer P&W kijken, wat een achterlijk programma is het eigenlijk. Gatverdamme
Hij liet zich uit zijn tent lokken, verhief zijn stem en begon te hee-vrienden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Sethje het volgende:
Ik kwam erin toen de discussie al wat uit de hand liep, wat was de aanleiding van het gedrag van die baard?
Wat heeft Pauw verkeerd gedaan/gezegd ?
En nou internet nog... Dan kun je eens goed nadenken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Zo, de tv is uit.
eens, waardeloos van pauw ditquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In mijn ogen juist tenenkrommend slecht.
Je kunt het oneens zijn met de standpunten van die man, maar dat is nog geen reden om hem niet serieus te nemen in een gesprek.
Je bent net zo gestoord als die gast aan tafelquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan moet hij z'n bek houden en de politiek ingaan.
Ik ga nooit meer P&W kijken, wat een achterlijk programma is het eigenlijk. Gatverdamme
Pauw kon zichzelf idd niet helemaal in de hand houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kunt het oneens zijn met de standpunten van die man, maar dat is nog geen reden om hem niet serieus te nemen in een gesprek.
Precies, Pauw was er gewoon op uit om hem belachelijk te maken. Klaarblijkelijk was hij daar al voor de uitzending mee begonnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef kanszwam het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Faysal is natuurlijk een muggenzifter, maar Pauw was ook onrespectvol bezig. Faysal antwoord hem 3x dat hij een hoofddeksel draagt maar Pauw blijft het een 'muts' noemen.
Precies, dan kun je beter geen gasten uitnodigen als je geen respect hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Haatbaard? Wat heeft hij dan verkeerd gedaan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die Pauw zei niks verkeerd man, ze zouden die haatbaard per direct dit land moeten uitzetten.
Echt een achterlijk figuur.
Het is 'm anders toch gelukt in de rechtzaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die Pauw zei niks verkeerd man, ze zouden die haatbaard per direct dit land moeten uitzetten.
Echt een achterlijk figuur.
Waar toonde hij dan respect ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Precies, dan kun je beter geen gasten uitnodigen als je geen respect hebt.
Het is ook heerlijk om te zien, mits men respect heeft voor elkaar en elkaars standpunten. Je hoeft het niet eens te zijn met iemand, maar dan kun je hem wel nog met respect behandelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Pauw kon zichzelf idd niet helemaal in de hand houden.
Heerlijk om te zien toch. Als je altijd standaard televisie en objectiviteit wil, dan moet je er robots neerzetten.
Ja inderdaad ik zag die haatbaard in de preview al nee knikken en verontwaardigd kijken. En toen dacht ik al dat het vuurwerk zou worden met die gast.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Horloge het volgende:
Er moet van tevoren al iets zijn voorgevallen. Kan haast niet anders.
Ja, Pauw vindt de multiculturele samenleving niet. Dat had ie gezegd in het voorgesprek.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Horloge het volgende:
Er moet van tevoren al iets zijn voorgevallen. Kan haast niet anders.
Haarbaard is volgens jou een respectvolle benaming voor een advocaat met een baard?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zag die haatbaard in de preview al nee knikken en verontwaardigd kijken. En toen dacht ik al dat het vuurwerk zou worden met die gast.
Pauw deed net alsof hij stom was en na 3x uitleg deed hij alsof hij het nog niet begreep. Die man die had een duidelijke argumentatie voor de dingen die hij doet. Dan hoef je het niet eens te zijn met die standpunten, maar begrijpen kan ik ze wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Ringo het volgende:
Een muts is in geen enkel opzicht een belediging voor het ding dat die kerel droeg. Niet zeuren.
De interviewer moet zich niet tot het niveau van zijn gasten verlagen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef alexis_ het volgende:
Al die zeurders hier. Enait schermt ook met woorden als boerevonnis, boeregat, etc. Dus wat is het verschil? Net zo denigrerend.
Respect? Als er iemand is die geen respect heeft is het meneer wegloop wel....quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Precies, dan kun je beter geen gasten uitnodigen als je geen respect hebt.
Een haartbaard is de nuchtere Nederlandse benaming voor iemand met een baard (niet perse islamitisch) die graag zijn religie en alle kwelling daar omheen aan andere wil opdringen en daarnaast iedereen die daar niet aan meewerkt de grond in wil stampen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Haarbaard is volgens jou een respectvolle benaming voor een advocaat met een baard?
Hij presenteert het programma niet. Op fok mag je straattaal gebruikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Haarbaard is volgens jou een respectvolle benaming voor een advocaat met een baard?
Daartoe liet hij zich, eenvoudig, provoceren. Het geloof is voor bepaalde mensen zo belangrijk dat minachting daarvan zal leiden tot dergelijke reacties. Vanuit het oogpunt van de advocaat begrijp ik dat goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef alexis_ het volgende:
Al die zeurders hier. Enait schermt ook met woorden als boerevonnis, boeregat, etc. Dus wat is het verschil? Net zo denigrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |