Robbiev85 +1quote:
Part Deux.....quote:
Yuri +1quote:
Jeejquote:Op donderdag 10 december 2009 18:43 schreef Robbiev85 het volgende:
Yuri +1
Marvel en DCquote:Op donderdag 10 december 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat zijn de twee grootste uitgevers van strips in de VS
quote:
Die mongool was ik vergeten......... Had Ratchet en Clank zelf in gedachten.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HO2I Ca2O
Yankee +1quote:
quote:
Dat drankje?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben geshockt dat bijna niemand Fernandes kende vanochtend.
Charles M. Iddquote:
Als ik een getraind heb drink ik altijd 2 groene weg zodat ik niet meer zo zweet....quote:
Volgens mij doe je aan vechtsport toch? Dan past natuurlijk de smaak green "punch" perfect.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik een getraind heb drink ik altijd 2 groene weg zodat ik niet meer zo zweet....
Klopt..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je aan vechtsport toch? Dan past natuurlijk de smaak green "punch" perfect.
sterker nog..quote:
Yep van vibrerende...dinges etcquote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef slaveloos het volgende:
is die gewoon uit de bommelreeks?
Aphrodites childquote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef slaveloos het volgende:
hoe heette de band van Demis Roussos en Vangelis?
goed en snel Mr-a!!quote:
Camel is fout.....quote:
Erg wakker zijn jullie niet aangezien Phillip Morris ook een sigarettenmerk is....quote:
DIe Jomanda award is bijna zeker van jouw....quote:
Ga je nu meer omdat er niet meer gerookt mag worden?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben geen roker eh, wel een caféganger
Neej, eigenlijk niet. Er is altijd al gerookt geweest...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nu meer omdat er niet meer gerookt mag worden?
Stand AKQ #1817quote:
Jeejquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Yankee het volgende:
2 Yurithemaster
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef nightcowboy het volgende:
Speer?
Helemaal.quote:
als je weet welk type vragen ik vaak stel ..dat zou kunnen helpenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
Hmm... China en de VS wel maar Rusland niet... en in Europa alleen Zwitserland en San Marino. Raar...
ja, vragen waar ik het antwoord niet op weetquote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
als je weet welk type vragen ik vaak stel ..dat zou kunnen helpen
Als West-Duitsland nog had bestaan was het rood-gekleurd geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
ja, vragen waar ik het antwoord niet op weet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Landen waar de hoofdstad niet de grootste stad is?
De Republiek van dequote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef nightcowboy het volgende:
gambia
Wat isquote:is een handeling waarbij men stoffen afzondert uit een bepaald materiaal en deze overbrengt naar een andere fase. De overgang van de stof zal plaatsvinden door het verschil in affiniteit of chemische potentiaal tussen beide fasen tot er zich een thermodynamisch evenwicht heeft ingesteld.
s worden daarom vaak gebruikt bij bereidingen (preparatieve
) of als scheidingsmethode voor chemicaliėn. Bij
gaat het om de oplosbaarheid van een stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |