Niet Japan. Kom mensen, welke plek was de afgelopen weken veel in het nieuws dat het daar financieel niet zo best ging, en zal dus nu meer vakantiegangers op zoek naar koopjes trekken?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef slaveloos het volgende:
japan?
Mooi, we zijn erquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef Terpentin07 het volgende:
dubai
Dat lijkt me helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef Terpentin07 het volgende:
herstel ijsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ook gekeken, het zei me toch niets. Het is met een s, lijkt me goed genoegquote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef slaveloos het volgende:
fernandez?
Opgezocht en het is goedquote:
dank voor het waarnemen, werk kwam even tussendoor excuusquote:Op donderdag 10 december 2009 14:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Opgezocht en het is goed.
Stand AKQ #1817
1 ScottTracy
1 Stuurloos
1 nightcowboy
1 Ofyles2
1 tong80
1 steekbal
4 De_Hertog
2 Terpentin07
1 iggyinthehouse
2 tomtomaat
1 slaveloos
Altijd vervelend...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
werk kwam even tussendoor excuus
dont you just hate it when that happensquote:
quote:
Oftewel; Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit.quote:
yepquote:
quote:
social sciences en statistical packagequote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Robbiev85 het volgende:
statistical program for social studies?
helemaal goed, sorry moest even opletten op het werkquote:
Netjes!quote:
Robbie +1quote:
Yankee +1quote:
Klopt, heb em gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
die nieuwe show, zonder pardon, is ook echt weer goed
quote:
+1 Yankeequote:
+1 Felagundquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef tomtomaat het volgende:
Ik ken wel "wat is de wat" en dat is een boek
Ben het nu aan het lezen, maar ben nog niet zo ver (bladzijde 82). Typische schrijfstijli, maar past bij wel goed bij het heftige verhaal denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef tomtomaat het volgende:
Heb je het boek gelezen? Ik vond het best wel heftig en apart geschreven....
slaveloos +1quote:
ik moet weg dus vooruit:quote:
+1 mr_anonimousquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |