Gewoon met een zakmes . . .quote:
Gewoon je zak straktrekken en onder de douche. Er gebeurt echt niks.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef znarch het volgende:
Klinkt vreemd maar mijn zak heb ik nog nooit opengehaald tijdens het scheren, en in mijn gezicht regelmatig
iwlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal kroeshaar ! De laatste keer dat ik een tondeuse op mijn zak zette moest ik een stuk huid terug plakken, met een scheermes gaat prima (en een vaste hand).
ja idd. Al het zaad door 't doucheputje...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tondeuse man. Je gaat toch geen snee in je zak () riskeren en dat je ballen eruit vallen enzo, dude.
Verkapte 'ik wil zaak mijn bekkie gespoten krijgen' post.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Al het zaad door 't doucheputje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik wil zaak mijn bekkie gespoten krijgen' post.riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Je weet dat je het wilt hè.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
voor mn zak heb ik het overwogen... wat kost zoiets eigenlijk?quote:
omdat de vrouwen het ook prettig vinden als ze geen baal shag in hun mond krijgenquote:
Bedoel je die tellsell ding? die werkt echt voor meter, Je kunt die 200 euro net zo goed opeten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef postbank het volgende:
't is ook maar waar je op uit bent; in elk geval als je pijnloos en zonder problemen geschoren wilt zijn, is het beste inderdaad na wat inweken met een mesje.... evt door iemand anders laten doen.
Als het om het scheren zelf gaat is de sensatie die je op kunt lopen met ontharingscreme, epilady of een lucifer er bij houden beslist de moeite waard; een ervaring rijker.
Mocht je er echt op uit zijn een pijnvrije ontharing te willen, dan kun je zo'n thuislaser van de teleshop overwegen; het kost een paar centen maar dan heb je ook wat!!
Heb je het geprobeerd dan?quote:Op zondag 18 april 2010 23:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Bedoel je die tellsell ding? die werkt echt voor meter, Je kunt die 200 euro net zo goed opeten.
zijn er telsell dingen die echt werken danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |