Ik doe het juist van beneden naar bovenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
Van boven naar beneden en daarna netjes bijwerken en alles is lekker glad en je vriendin kan er aan sabbelen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef guan86 het volgende:
iemand aanwezig die ontharingscreme gebruikt?
zo ja, wat zijn je ervaringen?
Er was iemand in KLB die dat had gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef guan86 het volgende:
Het is ook de bedoeling dat men naderhand de boel even af gaat spoelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:32 schreef GimmeGore het volgende:
Daarbij stinkt ontharingscrème echt heel erg, als je wil dat de ander niet met haar/zijn mond in de buurt komt moet je er ontharingscrème op smeren
Maar TS heeft al een scheer apparaatquote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef Kasper79 het volgende:
http://bodygroom.philips.com/nl/index_flash2.html
Werkt prima en veilig!
Maar dit is geen normaal scheerapparaat... en bovendien werkt het scheerapparaat wat hij heeft niet, getuige dit topic....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Maar TS heeft al een scheer apparaat
Met een 220 Volt electrisch scheerapparaat onder de hete douche. Dan word hij ook vanzelfquote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ronald0o het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen van het scheren van mijn schaamstreek. Maar wat mij opvalt is dat het scheren van bijvoorbeeld mijn balzak soms erg pijn kan doen. Heeft iemand tips?
Wat voor scheerapparaat gebruiken jullie?
Hier kreeg ik een heel ander advies dan in dit topic:quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef guan86 het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 12:46 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren.
en nergens last van.
Je moet het natuurlijk niet op je eikel smeren en inwendig.
Probeer voor de zekerheid eerst een klein plekje.
En af spoelen zo als volgens gebruiks aanwijzing,
Met koud water ( en dan van dat spul voor der na op doen na het onthaar spul)
Ik ben een keer zo geniaal geweest om Veet op mijn bikinilijn te smeren...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:09 schreef veda het volgende:
[..]
Hier kreeg ik een heel ander advies dan in dit topic:
[..]
We hebben niet allemaal kroeshaar ! De laatste keer dat ik een tondeuse op mijn zak zette moest ik een stuk huid terug plakken, met een scheermes gaat prima (en een vaste hand).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tondeuse man. Je gaat toch geen snee in je zak () riskeren en dat je ballen eruit vallen enzo, dude.
hahahaha, een kale kip, hoe kom je er op aHAHAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |