in nederland kunnen de meeste clubs een voorbeeld nemen aan een supportersschare zoals die van Standard! Fanatiek, schreeuwen, zingen, onvoorwaardelijk achter hun club blijven staan! Prachtig!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als het de laatste zin is die je niet snapt, kan ik het nog begrijpen. Al is het een courante zin in Belgie (Vlaanderen) hoorIk wil dus zeggen dat ik het voorstel kreeg van die vrienden om hen te vergezellen naar het stadion vnvd, maar dat ik niet op de uitnodiging ben in gegaan. Zo beter ?
Die hebben denk ik maar een seizoenkaart voor 85 minuten per wedstrijd.. Het ergste was wel dat bij Ajax een melding op de borden kwam of de supporters alsjeblieft tot het einde van de wedstrijd wilde blijvenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
in nederland kunnen de meeste clubs een voorbeeld nemen aan een supportersschare zoals die van Standard! Fanatiek, schreeuwen, zingen, onvoorwaardelijk achter hun club blijven staan! Prachtig!
Bij de meeste clubs in Nederland zie je 5 minuten voor tijd de trappen vol staan met "supporters" die snel thuis willen zijn bij moeders de vrouw![]()
Verdiend gelijk spel ook. AZ een combinatie van matige voetballers met een paar verwende pseudo-vedetjes ertussen (hamdaoui) die alleen maar foute passjes geven en ballen verspelen.
Verder is Wallonie in mijn ogen het mooiste gedeelte van Belgie, vooral natuurlijk de Ardennen: de mensen zijn er vriendelijk, de taal is mooi, de natuur en dorpjes schitterend en het eten goed! En dan gaan sommige mensen nog 16 uur in een te krap vliegtuig zitten om 2 weken ergens op een strand in de zon te gaan liggen hahaha.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig zijn Belgen geen Portugezen en winnen ze niet in de laatste minuut.
ik kan me wel vinden in die loting, PSV speelt dan sowieso eerst in Luik.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef DeParo het volgende:
Gewoon dat Belgie bij Nederland voegen dat zijn er heel wat extra leuke wedstrijden erbij![]()
.
Loting 18 december: PSV - Standard Luik (PSV houdt het altijd vol tot de laatste minuut).
Zijt blij dat ge niet op de belgische TV hebt gekeken.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef Blupp het volgende:
hebben jullie je ook zo geergerd aan die commentator?
az heeft het al 2 keer in de laatste minuut weggegeven en toch gatie 3 minuten voor tijd alweer zemelen over dat de volgende ronde nu toch wel bereikt wordt, wat een lul.. daar wordt je toch moe van, zal de NOS daar helemaal niks over zeggen tegen zo'n man?
Grappig hoe de kijk van de buitenstaanders is.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
in nederland kunnen de meeste clubs een voorbeeld nemen aan een supportersschare zoals die van Standard! Fanatiek, schreeuwen, zingen, onvoorwaardelijk achter hun club blijven staan! Prachtig!
Bij de meeste clubs in Nederland zie je 5 minuten voor tijd de trappen vol staan met "supporters" die snel thuis willen zijn bij moeders de vrouw![]()
Verdiend gelijk spel ook. AZ een combinatie van matige voetballers met een paar verwende pseudo-vedetjes ertussen (hamdaoui) die alleen maar foute passjes geven en ballen verspelen.
Verder is Wallonie in mijn ogen het mooiste gedeelte van Belgie, vooral natuurlijk de Ardennen: de mensen zijn er vriendelijk, de taal is mooi, de natuur en dorpjes schitterend en het eten goed! En dan gaan sommige mensen nog 16 uur in een te krap vliegtuig zitten om 2 weken ergens op een strand in de zon te gaan liggen hahaha.
Eens. Tsjechië ziet er beter uit dan Wallonië.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Grappig hoe de kijk van de buitenstaanders is.
In de vorige CL wedstrijd floten die van Luik hun eigen spelers uit, alsof ze traditiegetrouw beter speelden in de CL.
De ardennen is dan wel mooi van natuur en vriendelijk naar toeristen, daar houdt het zowat mee op. De andere kant van de medaille is grijs, crimineel profitariaat. Al eens in Luik of Charleroi geweest? Sommigen noemen het het oostblok van west europa, maar dat vind ik een belediging voor het oostblok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |