Niet thuis? Ze horen je gewoon niet sjaakquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef whoeswhoes het volgende:
Mijn buurvrouw is bejaard en doof.
En begint om half 2 's nachts tv te kijken, waardoor ik niet kan slapen.
Terwijl ik gewoon in een vrijstaand huis woon!
En als ik de volgende dag wil gaan klagen bij de buren zijn ze niet thuis!
Dus nu ben ik moe, en moet ik de hele dag gapen.
Dat wil ik niet weten..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:42 schreef Younvestorm het volgende:
Okey , en wtf moet die buurvrouw nou om half 2 's nachts bekijken op de televisie?
Bedankt, ik heb dan ook een IQ van 138quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef whoeswhoes het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel een goed idee
Komt er uit een hele oude ook zo'n lawaai dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:44 schreef Choad het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb dan ook een IQ van 138. Maar ze moet wel een tv hebben met een aansluiting voor een koptelefoon. Sommige oma's hebben nog zo'n hele oude
Ja ik had vroeger ook nog zo'n oude op mijn kamer die kon vet hard weet ik mij nog te herinneren. Sterktequote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef whoeswhoes het volgende:
[..]
Komt er uit een hele oude ook zo'n lawaai dan?
Oh fijn, nou dan zal ik maar hopen dat ze snel een keer op fietsvakantie naar Turkije gaat ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja ik had vroeger ook nog zo'n oude op mijn kamer die kon vet hard weet ik mij nog te herinneren. Sterkte
Wat voor een lawaai komt er dan uit ?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef whoeswhoes het volgende:
[..]
Komt er uit een hele oude ook zo'n lawaai dan?
Dat is nou het lullige, het is niet duidelijk wát ze kijkt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
Wat voor een lawaai komt er dan uit ?Is ze Family guy aan het kijken
![]()
![]()
Die vrouw mag toch ook wel eens even spelen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef whoeswhoes het volgende:
[..]
Dat is nou het lullige, het is niet duidelijk wát ze kijkt.
Maar als ze zo laat begint met kijken wil ik niet eens weten wat het precies is denk ik.
Misschien moet ik maar een briefje voor haar schrijven met die tip erinquote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.schoonenberg.nl/gratishoortest
Succes!
Als ze het maar zachtjes doetquote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die vrouw mag toch ook wel eens even spelen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of jij geen geluid maakt als je ligt te ketsen.
onderaan de brief : ps : als je op zoek bent naar een iemand , betaat er relatieplanet =D , dan heb je je beeldbuis ook helemaal niet meer nodigquote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef whoeswhoes het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een briefje voor haar schrijven met die tip erin
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Younvestorm het volgende:
[..]
onderaan de brief : ps : als je op zoek bent naar een iemand , betaat er relatieplanet =D , dan heb je je beeldbuis ook helemaal niet meer nodig![]()
![]()
en dan maar afwachten ..
Oh noes!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Younvestorm het volgende:
Na 12 uur zie je toch alleen maar wijfen, als ze daar op geilt , is ze dus lesbisch
TS ik zal oppassen , straks geilt ze op je!!!
Of de herhaling van Pauw&Witteman...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Younvestorm het volgende:
Na 12 uur zie je toch alleen maar wijfenop tv, als ze daar op geilt , is ze dus lesbisch
TS ik zal oppassen , straks geilt ze op je!!!
Wat weet iedereen hier goed wat er 's nachts op tv isquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Of de herhaling van Pauw&Witteman...
Als die doof is zou het wel verklaren waarom ze in de Popstars jury zitquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Panda72 het volgende:
Nah echt hoor die ouwe dame heeft gewoon heftige bejaardenseks midden in de nacht en jij denkt dat ide geluiden uit haar tv komen. Ik zou maar eens uit het raam kijken midden in de nacht wie weet wie daar allemaal naar binnenschuifeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef Younvestorm het volgende:
Waarschijnlijk heeft ts de verwarming aan , waar zijn een 'ieeuuu' geluid hoord , en de bijgeluiden denkt ze dat het van haar zelf komt omdat ze vaak draait , daarom denkt ze misschien dat het uit de tv komt :p
Nou TS , volgende keer beter luisten naar wat je hoort
Nou.. aangezien het een stuk beter klinkt dan die theorie van panda72..quote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef Younvestorm het volgende:
Sorry ts wat bedoel je met : laten we het daar op houden ?
En waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
Klop dan even op de muur. ONEE DAT KAN NIET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |