Ja hoor start een topic, vergeet de helft en frituur jezelf in heel veelquote:
Jammer zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef DarkElf het volgende:
spaans loopt/liep niet zo handig meer, eerst was t 's middags toen werd t 's avonds, eerst met xzijn vijven , toen 4, toen 3 en toen bestond de groep uit 2 personen dus ik ga een tijdje zelf frobelen... misschien volgend jaar ergens anders verder ofzo. jammer want het was/is echt heel leuk
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:03 schreef DarkElf het volgende:
zing ze Bluezz, ga je een kerstcdkaart sturen naar al je bekenden ipv kerstkaarten dit jaar?
Jeutje is dat nog steeds van die kiesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nog steeds zwaar onder de pijnstillers en heb geen flauw idee of de pijn al minder is of dat mijn medicijnspiegel keurig is. Nou ja, zo om de 7 uur vlamt de pijn weer op en dan grijp ik weer naar paracetamol en naproxen
Snap ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef DarkElf het volgende:
I know maar optreden is best eng (lijkt mij dan ) daarom zei ik dat
15 nummers van Prince, 3 stemmig met een paar solo's dusquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets met Standaard Luik, en keepers in de laatste seconde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
rustig aan met opbouwen hoor en zeker niet te veel willen en doenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hoop mijn 2e koortsvrije dag te hebben. Had net een temp. van 36,1beetje overdreven meteen weer..
Maar echt veel doe ik nog niet hoor, beetje zitten, beetje tv kijken, wat te eten en drinken pakken en dan moet ik weer even liggen. Morgen misschien proberen een klein rondje met Sam te doen (die is net opgehaald door mijn schoonvader). Ohja en vanavond moet ik zelf wat te eten maken, dat is ook al weer een extra inspanning. Stukje bij beetje dus...
hehe oh dan schiet dat niet veel op nee.. balen, want het is best tof spulquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef SeaOfLove het volgende:
en sun naproxen werkt niet bij mij had ze vd huisarts van 550mg en kreeg daar juist maagklachten van.
dat heb ik nooit?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en mozzarella erdoor
Bietjes had ik vandeweek ook, altijd weer schrikken als je daarna gaat plassen
Jij hebt dan ook rare nierenquote:
Oh, heerlijkquote:pasta is ook wel weer eens lekkerMaar vanavond eerst een salade maken., De mr werkt in Amsterdam vandaag dus dan is een salade handig om klaar te hebben alvast.. Bietjes in stukken in de oven met verse rozemarijn, knoflook, balsamico en olie ... daarna die door jonge bladsla gooien met geitenkaas erbij, brood met knoflookboter en een glas lekkere merlot
Yummie!
zou dat t zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook rare nierenOf misschien ligt 't aan mij.
[..]
Oh, heerlijk
Bij de viswinkel kabeljauwhaasjes gehaald. Denk dat ik die met pasta en worteltjes ga combineren.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
en wat eten de cullers vanavond? Ik heb net bietjes geschild, die geur van bietjes is zo lekker
Ik heb teambuilding vanavond, we gaan uit eten in kijkduin (bij een restaurant dat vrij moeizaam bereikbaar is met het ovquote:Op donderdag 10 december 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
en wat eten de cullers vanavond? Ik heb net bietjes geschild, die geur van bietjes is zo lekker
Oh nou sterkte dan maarquote:Op donderdag 10 december 2009 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb teambuilding vanavond, we gaan uit eten in kijkduin (bij een restaurant dat vrij moeizaam bereikbaar is met het ov) bij een restaurant waar de recenties (via IENS) eigenlijk allemaal kut zijn
Ik ben benieuwd.
Ja dankjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh nou sterkte dan maar(is je duim weer wat beter?)
Uitstel tot morgen. B. is nog niet in staat te genieten van eten, dus vanavond gewoon iets uit een pakje voor mij en misschien straks een boterhammetje voor B. als ze weer een beetje minder gammel is.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef golfer het volgende:
Bij de viswinkel kabeljauwhaasjes gehaald. Denk dat ik die met pasta en worteltjes ga combineren.
Oef pittige aanval dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz begint weer een beetje tot de levenden te behoren, maar kan nog niet echt achter de PC of voor de TV zitten. Daarvoor is ze nog niet goed genoeg.
ben net begonnen, ben op 65 ofzo? Leuk boek.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, die ben ik ook aan het lezen, DE!
Als je met collega's onder het motto teambuilding gaat maakt het inderdaad niet echt uit. Desnoods ga je in het kader van de teambuilding lekker met eten lopen smijten. Verhoogd de verbondenheid met de bewoners van het verpleeghuis ook meteen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en het eten, was dus in Kijkduin, bij de Haagse Beek. Het eten is prima voor de prijs die je ervoor betaald. En voor 23 euro pp stokbroodje vooraf, hoofdgerecht en 3 of 4 drankjes klaag ik niet. Als ik zelf uit eten zou gaan, zou ik niet bij dit restaurant uitkomen, maar met collega's als het je zelf niets kost is het prima
weer ff bijgelezen. had tot 22.00uur mijn papa op bezoek. gister was hij ook hier en had de snijmasjien meegenomen. die heb ik nu terug helemaal schoon, voorzien van gerepareerd snoer en opnieuw geolied. gelukkig dat het weer wat beter gaat duimeleinquote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
hoest nu met Bluezz?
En de rest van jullie?
Is al zo lang zo stil hier..
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
Als je met collega's onder het motto teambuilding gaat maakt het inderdaad niet echt uit. Desnoods ga je in het kader van de teambuilding lekker met eten lopen smijten. Verhoogd de verbondenheid met de bewoners van het verpleeghuis ook meteen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, ik zou wel een stoli lusten nuNakijken
84 km. Neerpelt ligt vlakbij de grensquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kan hier via pokkie niet uitzoeken wat de afstand is tussen neerpelt en jouw plaats is. hoeveel km en tijd is het?
ik vind jouw hele post al moeilijk maar ik ben niet van de nummers en vergelijkingen. elke keer dat ik boris succes wens bij zijn tentamens heb ik ook werkelijkwaar geen idee waar hij dus een voldoende voor moet halen, maar hoop dus wel dat hij een voldoende haalt want hij studeert zo hard en dat mag beloond worden. gelukkig begrijpt den haag hemquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
*klaag. Op de toets laat ik de studenten zelf kiezen uit vier geziene methodes om een numeriek probleem op te lossen. Twee daarvan zijn simpel, twee gecompliceerd. Van de simpele is de ene eenvoudiger toe te passen op het probleem, dus is dat de meest voor de hand liggende keuze. Maar dan toch nog een paar lolbroeken die de minder voor de hand liggende methode kiezen, en de ingewikkeldedaar heb ik helemaal geen uitwerking van gemaakt
Zucht. Volgend jaar doe ik 't anders
ah klein uurtje rijden dus. ik ga overleggen van de week en laat je het tijdig weten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
84 km. Neerpelt ligt vlakbij de grens
we geven sun gewoon de schuld van alles! oorlog in irak.... sunquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ow mehn, volgens mij heb ik koortsIk moet echt heel heel heel erg geen griep hebben nu
Volgens mij heeft Sunny me besmet
hoe is het bij u eigenlijk met de studie?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DH, dat is fijn zeg, alweer 2 jaar studeren er op zittenSucces met studeren.
t was een antwoordquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:53 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie geen Isa DE?Of verwijdert ze weer stiekem posts?
Ow en ik heb een aquarium op facebook en nu ben ik verslaafd
Gelukkig maar! Rustig aan doen, misschien blijft het dan weg. Thijs heeft afgelopen weekend ook wel wat gekwakkeld maar is er verder 'schoon' uit gekomenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij niet, Sunny! Gelukkig maar, 't zou echt té slecht uitkomen.
Ohjee.. tentamen snap ik, maar hoezo het rijden daarna? Te gaar na het nadenken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
heb weer de zenuwen voor het tentamen van vanavond, en het rijden daarna
Wintersport, vertrekken direct na tentamen naar Frankrijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee.. tentamen snap ik, maar hoezo het rijden daarna? Te gaar na het nadenken?
Als het donderdag 17.15 is ben ik echt klaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je dan wel echt vakantie straks, Borisz?
Bluezz, ik heb zo met je te doen, migraine is zo vreselijk naarTake it easy!
En dat geldt ook voor Hobje. Lekker weekendje aanrommelen thuis zal je vast goeddoen! Op de bank met een boek of DVD, lekker!
Ooooww.... maar dan is er dus wel iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wintersport, vertrekken direct na tentamen naar Frankrijk
lekker rustig aan doen maar Bluezzquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Stomhoofd
![]()
Een ouderwetse aardverschuiving mét kortsluiting in mijn hoofd
Denk je dat je ervan af bent![]()
Suc6 DH!
Sommige schrijvers hebben dat he, zo'n schrijfstijl waar je oprecht van kan genietenquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:50 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, Isa, ik vind het een erg leuk boek maar vind het ook een leuke schrijver met een aantrekkelijke schrijfstijl die vooral tot uiting komt in zijn romans, dit is leuk geschreven maar niet te vergelijken met bijv een Dans Dans Dans. Het is vooral een grappig boekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bratislavaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Weekendje weg in Bratislava morgen. Vrienden wilden per se in een hostel zitten.Dus ik heb Hostel Blues geboekt
in Bratislava.
Mijn hotelquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Weekendje weg in Bratislava morgen. Vrienden wilden per se in een hostel zitten.Dus ik heb Hostel Blues geboekt
in Bratislava.
Samen onder een dekentje?quote:
Ik weet het, maar gisteren leek het stukken beter te gaan en heb ik de pijnstillers gestopt en toen werd ik vannacht half gillend van de pijn wakker en heb direct weer mijn halve farmacie geslikt. Heerlijk geslapen en nadat ik laat wakker werd de tandarts gebeld. Geslotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef DarkElf het volgende:
maar als het echt niet gaat moet je toch naar een weekendtandarts gaan hoor... tis pas vrijdag!
Mijn podovriendin gaat een filmpje van mijn rennen makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef DarkElf het volgende:
Bratislava? Wat.. anders! Wat kan je er allemaal doen?
enne hoe is het met je hardloopambities?
auquote:
oh mooi! Handig zulke connectiesquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn podovriendin gaat een filmpje van mijn rennen makenOp basis daarvan gaan we nieuwe schoenen aanschaffen.
Liggen is beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees pedovriendin![]()
Ronja : geniet ervan, ik ga weer ff legguh
Ik probeer wel een foto van mezelf met een Budvar te scoren danquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te lang geleden. Sorry.
Maar de halve liters bier smaken daar zeer goed. Budvar
Sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Oooooooh ik zie ineens dat er valsgespeeld wordt, het zijn kant en klare zakken puree! Nog meer![]()
Ja het is wel natuurlijk, ik kan geen rare e-nummers vinden. Dit was in de diepvries te vinden 97% = knolselderijaardappelpuree waarin inzit(37% knolselderij, 28% aardappelen, water, volle melk, room, sesamolie, boter, tijm, zout, witte peper) + 3% Gebroken walnoten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten kip vanavond
Borisz, is dit knolselderijpuree een beetje 'natuurlijk'? Wil je de ingredientenlijst eens voor me nakijken? Ben benieuwd of dat een beetje zoals eigengemaakt smaakt. In dat geval is 't misschien best interessant om eens te proberenIk moet nog anderhalve week snel-snel koken!
Ja. Uitgespuugde stukjes natgesopt korstloos brood. Al dan niet met of zonder uitgespuugde kunstgebitten. Maar slakken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heb jij wel vaker ineengefrommelde slijmerige dingen in je hand, Lein.
Nou met mn duim gaat t wel weer goed, als ik klaar ben met werken gaat de pleistert eraf en is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
lein! dacht gvd dat je duim er tussen zatvies he zo'n naaktslak ik ging er vorig jaar ofzo met mijn blote voet op staan
Hmm, sesamolie en walnoten, dat klinkt wel spannendquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het is wel natuurlijk, ik kan geen rare e-nummers vinden. Dit was in de diepvries te vinden 97% = knolselderijaardappelpuree waarin inzit(37% knolselderij, 28% aardappelen, water, volle melk, room, sesamolie, boter, tijm, zout, witte peper) + 3% Gebroken walnoten.
Wel een beetje smakeloos, als je het 'puur' zou eten.
Ik ben vooral aan de studie vandaag en moest even wat makkelijks klaarmaken omdat ik wel zou koken dus maar een simpele ovenschotel klaar gemaakt. Recept bewaar ik wel, maar dan de volgende keer met echte aardappelselderijpuree.
Lein![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Uitgespuugde stukjes natgesopt korstloos brood. Al dan niet met of zonder uitgespuugde kunstgebitten. Maar slakken...![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Uitgespuugde stukjes natgesopt korstloos brood. Al dan niet met of zonder uitgespuugde kunstgebitten.
Oh. En poep. En klodders rochel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Uitgespuugde stukjes natgesopt korstloos brood. Al dan niet met of zonder uitgespuugde kunstgebitten.
Veel plezierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
Gelukkig had ik al gegeten voordat ik de smakelijke verhalen van Lein te lezen kreeg.
Voorlopig blijft iedereen van mijn naaktslakje af.
Dat is echt een van mijn belangrijkste mankementen in de keuken, ik weet nooit goed hoe ik een prachtig stuk vlees mooi klaar kan maken. Ja, stoofschotels, kant & klare biefstukjes bakken etc: gaat allemaal prima. Het gewone huisvrouwenwerk dus, maar echt een mooi stuk vlees braden....ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds lange tijd weer eens mooi klassiek varkensvlees kunnen kopen. Het komt uit limburg, www.livar.nl en hebben werkelijk prachtig vlees. Op de site staan adressen waar het te koop is. Heb nu een stuk nek in de oven, prachtig doorregen en vet. Maak daar een rode wijn saus bij. Als het zo lekker is als dat het er uit ziet maak ik er wel een topic over met regelmatige recepten. Ben lang op zoek geweest naar ouderwets doorregen varkensvlees.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
Ow rochels zijn zonder twijfel goorder dan slakken![]()
Isa sterkte!
En ik was vandaag bij mijn papa en mama en hummel was een beetje koortsig en viel en moest huilen.
En mijn papa ging hem troosten. En toen ging hij tegen mijn papa's schouder liggen snikkenEn toen gewoon liggen. en toen....
[ afbeelding ]
Liggen tukken
Hij heeft echt wel meer dan een half uur zo gelegen terwijl alles om hem heen gewoon doorkletste en deed! Werd erg blij weer wakker en heeft de rest van de middag zo ongeveer óp mijn papa gezeten!
Niet nadenken. Gewoon doen. Dit is toch geen doen mutsjequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Hoi allemaalIk zit er sterk aan te denken een weekend tandarts te bellen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Het ís dat je kiespijn hebt, anders zou ik je een naaktslak onder je blote voet toewensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja hoor, ik denk niet dat hij daar problemen mee heeft, je kent hem toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Mag ik de volgende keer als ik verdrietig ben ook op jouw papa's schouder uithuilen!
Lein, dramaqueen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben iets heel aparts aan het koken/bakken, maar het ruikt een beetje raar maar omdat ik geen idee heb wat 'normaal' is heb ik ook geen idee of het goed gaatAls het je keuken overneemt is het vermoedelijk niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw papa is sowieso een schatquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef freecell het volgende:
Ja hoor, ik denk niet dat hij daar problemen mee heeft, je kent hem toch?
Eet je mss te weinig brandstof?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Brrr. Volgens mij begin ik weer een beetje oververmoeid te raken. Ik ben heel suffig 's avonds en heb het koud (terwijl de verwarming zo hoog staat dat Meneer in zijn T-shirtje loopt).
Nog anderhalve week!
Je kan natuurlijk ook onder een dekentje kruipenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Brrr. Volgens mij begin ik weer een beetje oververmoeid te raken. Ik ben heel suffig 's avonds en heb het koud (terwijl de verwarming zo hoog staat dat Meneer in zijn T-shirtje loopt).
Nog anderhalve week!
Volgens mij wel! Maar voor de zekereheid gooi ik er vanavond wat kaas inquote:
Heb hem volgens mij wel eens gedronken, maar heeft geen onuitwisbare indruk op mij gemaakt en kan de smaak dus niet even uit het hoofd beschrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
Mister kreeg een fles whisky bij wijze van kerstpakket. Glen Elgin, kent iemand dat? Ben benieuwd, straks eens proeven.
Is volgens mij ook echt een 'gewoon' whiskytje met een niet te opvallende smaak. Staat bij ons op de lijst voor het diner meen ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij wel eens gedronken, maar heeft geen onuitwisbare indruk op mij gemaakt en kan de smaak dus niet even uit het hoofd beschrijven.
Maar altijd lekker een malt-whiskietje.
Woei Rellaquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef Duderella het volgende:
Ik had een 10 voor mijn eerste tentamen Onderwijskunde.![]()
Daar ga ik nu lekker op slapen.
Dag allemaal en een goede nacht, speciaal voor de gammeltjes onder ons.
Ooit een youtube filmpje over dolfijnenjacht gezien. Ik heb het weggeklikt terwijl er tranen over mijn wangen liepenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
the cove even bekeken. Heftig hoor die beelden over de dolfijnjacht van de Japanners.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, heb net een Youtube compilatie van die Vince Masuka gezien. Je hebt gelijk, dat ben ik over 10 jaar.
Ik ga nu nog ff slapen, over 2 uur halen m'n vrienden me op om naar Weeze airport te gaan.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog een weekje wachten voor mijn vakantie
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, voor het eerst mee gedaan aan een FOK prijsvraagNu maar hopen dat mijn motivatie opvalt en ik een mooie cameratas win
Zou leuk zijn
![]()
Oh goeiemorgenmiddag ook allemaal
Gelukkig heb je er twee!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
Vanavond beenhammetje braden in Casa Queso
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nijnenverblijf uitgebreid! Alleen moeten we nog pootverlening regelen voor het extra huisje. Dat past anders nietMaar dat komt goed, de ren is in 2 seconden af te breken/neer te zetten, super handig dus!
Hehe ja bedoelde verlengingquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is pootverlening? (of bedoel je verlenging?)
Anders krijgen ze een soort van hellingproef als ze er uit willen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ja bedoelde verlengingHokje heeft een deurtje wat meteen een loopplankje is maar dat scharniert eigenlijk net ff te laag voor de opening in de ren. Dus de pootjes zouden 4 cm hoger moeten zijn, dan valt hij mooi open.
Nou, ze kunnen er niet eens in, het deurtje staat maar voor 5 cm aan de bovenkant open. We hebben hem er dus nog ff niet aan gezet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders krijgen ze een soort van hellingproef als ze er uit willen?
Zitten de nijntjes er al in?
Da's dan mooi te laat voor de kerstquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoonpa heeft ook konijnen, maand of 2 terug een nest gekregen, nog een maandje of 2, 3 en ze zijn slachtrijp
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat ze het reuze leuk gaan vindenKonijnen zijn sowieso dol op nieuwe dingen
Zonde zeg, wat had je gemaakt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Baksel van gisteren weggegooid. Poging 2.Zo kom ik ook wel aan die x kilo die Nederlanders per jaar aan voedsel weggooien
Afspraak bij de tandarts om half 4.
Oh jee. Ik voel het hier bijna zelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Terug met dikke wang en lip van verdoving. Arghh. Infectie bij/in kies waarschijnlijk door behandeling andere tandarts. Vulling is verwijderd, schoongemaakt + soortantibioticastaafje oid in de kies gedaan en maandag eigen tandarts bellen voor vervolg. Ik heb een pakje ibuprofen meegekregen en dat maakt me niet echt gerust
Ik bedoelde twee benen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en ook nog een dikke rollade, eet je ook mee?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef Duderella het volgende:
Sun, maak morgen eens een foto van het nijnenparadijs, als je wilt?
Neem een goeie borrelquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Patat met nasiNou, eet smakelijk
En ik ga naar bed, kan bijna niet nadenken
quote:
Erg hé? Soms eet ik bij vrienden/bekenden en je moet eens weten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee maneten ziet er gelijk zo goor uit als je t prakt/staafmixed en dan door elkaar geroerd eet
Dubbel erg als je ook nog van die dikke zoute prefab sju uit een zakkie en ijskoude fabrieksappelmoes erdoor kletst
Jus en appelmoes moet je ook zelf makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee maneten ziet er gelijk zo goor uit als je t prakt/staafmixed en dan door elkaar geroerd eet
Dubbel erg als je ook nog van die dikke zoute prefab sju uit een zakkie en ijskoude fabrieksappelmoes erdoor kletst
800 miligram ibuprofen en de pijnlijke plek inwrijven met kruidnageloliequote:
Flink veel alcohol inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Nog tips voor kiespijn hier?Ik drink ijswater (ook wel bekend als mojito), i
Ja hequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, heb net een Youtube compilatie van die Vince Masuka gezien. Je hebt gelijk, dat ben ik over 10 jaar.
Aap lekker, wijffie!quote:
aahwquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Nog tips voor kiespijn hier?Ik drink ijswater (ook wel bekend als mojito), ik heb al een paracetamol kapot gestampt en dat in de kies gedrukt (tip van iemand anders) maar anders dan dat dat heeeeel vies bitter is merk ik niets.
En ik druk steeds mijn hand tegen mijn wang, oh, slapen gaat voor geen meterLiggen lijkt wel meer pijn te doen dan zitten
dat komt door al die tienerkutjes (en oudere dames, shame on them) die geilen op de hoofdrolspeler, da's allesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
neem aan dat je de twilight saga hebt gezien bluez? ik hou niet perse van dat soort films maar wil weten waarom er zo'n hype is rond die films. zal ze ws op kijken denk ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |