Ja hoor start een topic, vergeet de helft en frituur jezelf in heel veelquote:
Jammer zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef DarkElf het volgende:
spaans loopt/liep niet zo handig meer, eerst was t 's middags toen werd t 's avonds, eerst met xzijn vijven , toen 4, toen 3 en toen bestond de groep uit 2 personen dus ik ga een tijdje zelf frobelen... misschien volgend jaar ergens anders verder ofzo. jammer want het was/is echt heel leuk
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:03 schreef DarkElf het volgende:
zing ze Bluezz, ga je een kerstcdkaart sturen naar al je bekenden ipv kerstkaarten dit jaar?
Jeutje is dat nog steeds van die kiesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nog steeds zwaar onder de pijnstillers en heb geen flauw idee of de pijn al minder is of dat mijn medicijnspiegel keurig is. Nou ja, zo om de 7 uur vlamt de pijn weer op en dan grijp ik weer naar paracetamol en naproxen
Snap ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef DarkElf het volgende:
I know maar optreden is best eng (lijkt mij dan ) daarom zei ik dat
15 nummers van Prince, 3 stemmig met een paar solo's dusquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets met Standaard Luik, en keepers in de laatste seconde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
rustig aan met opbouwen hoor en zeker niet te veel willen en doenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hoop mijn 2e koortsvrije dag te hebben. Had net een temp. van 36,1beetje overdreven meteen weer..
Maar echt veel doe ik nog niet hoor, beetje zitten, beetje tv kijken, wat te eten en drinken pakken en dan moet ik weer even liggen. Morgen misschien proberen een klein rondje met Sam te doen (die is net opgehaald door mijn schoonvader). Ohja en vanavond moet ik zelf wat te eten maken, dat is ook al weer een extra inspanning. Stukje bij beetje dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |