abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75516992
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

of, herverwoord:

De vriendin van TS had eerder moeten laten weten dat ze nog gevoelens had voor die jongen. Als TS geweten had dat dat zo was had ze een keuze kunnen maken, nu heeft de vriendin van TS die keuze afgenomen. Je kun toch niet verwachten dat iemand maar raadt dat jij nog gevoelens voor je ex hebt? Nu kan de vriendin van TS TS de schuld geven van het niet kunnen lezen van gedachten.

Ofwel, de vriendin van TS is een egoistisch kreng die haar vriendin iets kwalijk neemt waar ze niks meer over te zeggen heeft in feite.
Dat zijn geen dingen waar je een risico mee neemt. Bro's before Ho's als het ware. Dat vraag je eerst aan je vriend/vriendin voor je er aan begint.
pi_75517411
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat zijn geen dingen waar je een risico mee neemt. Bro's before Ho's als het ware. Dat vraag je eerst aan je vriend/vriendin voor je er aan begint.
ik vind bro's before ho's een compleet infantiel en achterhaald concept. sorry.

ik geef veel om mijn vrienden, maar mijn liefdesleven valt niet onder hun jurisprudentie. echte liefde laat zich niet sturen, en ik vind eenieder die een kans op echte liefde laat gaan vanwege iets onberekenbaars en kortdurends als vriendschap, erg dom bezig.

dat betekent níet dat ik vrienden zomaar laat vallen overigens. ben een trouwe hond en geef heel veel om vrienden. ze kunnen me altijd bellen, ik sta altijd voor ze klaar. en ik word gelukkig als zij gelukkig zijn. vrienden die je een relatie niet gunenn vind ik geen echte vrienden en dara ben ik dan dus klaar mee.

bovendien is het nu eenmaal zo dat in een periode van 10 jaar ongeveer 2/3e van je complete vriendenkring wijzigt. (wetenschappelijk onderzoek naar gedaan). dus waarom zou je jezelf iets mogelijk moois ontzeggen omdat een of andere lamlul heeft bedacht dat vrienden voor liefde gaan?
Kwak
pi_75519377
quote:
[...] Je kun toch niet verwachten dat iemand maar raadt dat jij nog gevoelens voor je ex hebt?
Dat is voor normale mensen volgens mij juist het geval.
quote:
Ofwel, de vriendin van TS is een egoistisch kreng die haar vriendin iets kwalijk neemt waar ze niks meer over te zeggen heeft in feite.
Dat had ze ook niet toen de relatie nog aanwas. Je bent nooit eigenaar van je vriend(innet)je. Maar je hoeft je tot in de eeuwigheid niet te verantwoorden voor je eigen gevoel. Zoals eerder gezegd, zodra er historie is kun je verwachten dat er sterke herinneringen en gevoelens spelen, ongeacht de tijdsduur (de TS geeft ook aan dat ze hier bewust van was) maar de TS zit nu haar vriendin langzaam de schuld te geven voor onredelijk gedrag, terwijl ik nergens lees dat die ooit heeft aangegeven het te accepteren.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_75521628
quote:

[..]

of, herverwoord:

De vriendin van TS had eerder moeten laten weten dat ze nog gevoelens had voor die jongen. Als TS geweten had dat dat zo was had ze een keuze kunnen maken, nu heeft de vriendin van TS die keuze afgenomen. Je kun toch niet verwachten dat iemand maar raadt dat jij nog gevoelens voor je ex hebt? Nu kan de vriendin van TS TS de schuld geven van het niet kunnen lezen van gedachten.

Had wel fijn geweest als TS dan even naar die vriendin toe was gegaan om te vermelden dat er mogelijk iets speelde.

En als reactie op dat je vriendenkring toch verandert en vriendschap maar onbenullig is in verhouding tot een relatie; op jonge leeftijd (zeker) stelt een relatie veel minder voor dan een goede vriend(in). Maargoed, is dit dan een goede vriendin?
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:57:20 #55
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75522918
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mannen die aan vrouwen waar ze een oogje op hebben refereren als "ho's" kunnen zich inderdaad beter maar even bij hun "bro's" houden, tot ze wat volwassener zijn.

Bro's before ho's is echt wel 1 van de allerdomste steeds weer terugkerende motto's hier op fok.
Yeah right, laten we ons leven laten leiden door ghetto-wijsheden.

Stomme tokkies altijd, die met deze tekst aan komen draven.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75526136
Zo dat is een hele discussie geworden hier.

Iemand zei dat die vriendin had moeten vertellen dat ze hem nog leuk vond. Dat heb ik ook gezegd. Dan was het helemaal anders gelopen. Ben echt geen slet die iemand haar vriendje afpakt ofzo. Maar ja, heeft alleen maar kwaad aangericht omdat ze nu zegt dat ik haar de schuld geef van dat ik met hem heb.

Denk dat het gewoon handig was geweest als ik het eerder verteld had.
Bij de eerste keer met hem afspreken dacht ik echt wtf gebeurd er toen hij me probeerde te zoenen. Heb hem ook een paar dagen later gevraagd wat hem die dag bezielde. Hij zei dat het een stomme actie van hem was Dus ik dacht dat het niet echt iets voorstelde en hij dacht dat ik hem had afgewezen. Dus toen we weer afspraken dachten we allebei dat er niet echt iets inzat. Toen het eenmaal gebeurde dacht ik echt niet na van ooh ik moet eerst even gaan praten met haar... toen was ik wel met andere gedachten in mijn hoofd bezig

Denk dat daar het grote probleem zat,
Dat ik niet eerst verteld heb dat ik hem leuk begon te vinden
Dat zij mij niet verteld had dat ze hem nog leuk vond (nee ik ben niet helderziend)

Plus zij vind dat je nooit met een ex van een vriendin mag nemen en ik vind dat best kunnen....
Denkt iedereen blijkbaar heel anders over zie je ook in dit topic.

Hele slecht communicatie. Daar zit het hem gewoon
pi_75526286
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:45 schreef iRain het volgende:

Denk dat daar het grote probleem zat,
Dat ik niet eerst verteld heb dat ik hem leuk begon te vinden
Dat zij mij niet verteld had dat ze hem nog leuk vond (nee ik ben niet helderziend)

Punt is dat zij zegmaar geen aanleiding heeft om vanuit het niks steeds over die ex te beginnen om jou te vertellen dat ze nog gevoelens voor hem heeft. En dat tegen elke vriendin. JIJ had echter wel een aanleiding (zoenen, leuk beginnen te vinden) om haar mening over hem nog eens te peilen. Juist omdat je niet helderziend bent is het wel heel brutaal om dan maar aan te nemen dat het wel prima is. Nou eigenlijk is het niet brutaal, het kwam je gewoon het best uit. Jij hebt allang de beslissing gemaakt. Jij bent degene die hier puur voor eigen geluk bent gegaan.
pi_75527728
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Mannen die aan vrouwen waar ze een oogje op hebben refereren als "ho's" kunnen zich inderdaad beter maar even bij hun "bro's" houden, tot ze wat volwassener zijn.

Bro's before ho's is echt wel 1 van de allerdomste steeds weer terugkerende motto's hier op fok.
Yeah right, laten we ons leven laten leiden door ghetto-wijsheden.

Stomme tokkies altijd, die met deze tekst aan komen draven.
Het stond ook tussen haakjes en 'als het ware' zei ik erbij. Ik had idd ook kunnen zeggen: vrienden zijn voor het leven, liefde is van voorbijgaande aard. Had ik hetzelfde gezegd op een niet tokkie manier. Beter zo?
pi_75528806
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:45 schreef iRain het volgende:
Plus zij vind dat je nooit met een ex van een vriendin mag nemen en ik vind dat best kunnen....
Vind ik ook. Vind het eigenlijk ook best een smerig idee, als hij ook in mijn vriendin heeft gezeten.
pi_75529289
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vind ik ook. Vind het eigenlijk ook best een smerig idee, als hij ook in mijn vriendin heeft gezeten.
Die jongen is natuurlijk koning; hij heeft in 2 vriendinnen zijn kwakje mogen dumpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')