abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75458287
Ik vond het toch wel prachtig. Paaij verdedigde zich wel goed, dat mag ook gezegd.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:21:55 #127
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_75458292
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef TLC het volgende:
Theo Maassen is in het theater al niet grappig, en leuk was ie deze keer ook niet.

Patricia wint ruim op punten
In welk opzicht wint Patricia dan volgens jou?
It's about being boss, not being the boss...
pi_75458300
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat een randdebiel die Theo Maassen. Wat is dat toch met die over het paard getilde cabaratiers om overal maar de moraalridder te willen uithangen.
Ik heb Patricia Paay ook niet echt hoog zitten maar ze won het op alle fronten van deze nepfiguur. Dat wil toch wel wat zeggen.
Dit inderdaad.
pi_75458318
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef superjojo het volgende:

[..]

Welke punten?

'Wij lopen graag naakt rond' of toch 'ja, gewoon, waarom niet. alles is echt dus.'
Helemaal mee eens. Ze is dom, dat is gewoon een feit.
Theo had dan ook zeker gelijk dat je niet tegen iedereen loopt te lullen dat je ex van hermafrodieten houd, tis wel de vader van je dochter.
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  woensdag 9 december 2009 @ 20:22:33 #130
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_75458319
Whehehe,

Klasse van Theo.

Hij zegt gewoon wat hij vindt.

En kijk, ik ruk me ook wel op de foto's, maar het is en blijft een tyfus aandachtshoer die Patricia.

Eindelijk eens wat kritiek, en niet van uit een column, artikel of reportage, maar gewoon recht in het gezicht van de persoon waar het om gaat. Klasse.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:22:45 #131
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_75458331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat het beledigend is.
Dat vind ik niet. Geeft niks, je mag het best nog eens proberen uit te leggen. Maar deze keer niet met die ik-voel-mij-beledigd-door-grapjes-bullshit. Dat ligt namelijk aan jou, niet aan degene die de grap maakt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_75458338
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het toch wel prachtig. Paaij verdedigde zich wel goed, dat mag ook gezegd.
heel knap ..geen moment werd ze uit haar evenwicht gebracht door die onbenul.
Theo
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75458356
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik had ook niets anders van je verwacht. Iemand die dagelijks in het Showbizz subforum te vinden is, waar nieuws over omhooggevallen BN'ers de waan van de dag vormen.
Nu heb je zeker een super gevoel dat je verwachtingen klopten?

Dit heeft toch niet met mijn mening over Paay te maken. Het gaat mij erom dat je gewoon niet zo onbeschoft kan reageren op tv.
pi_75458367
Zou het komen doordat Theo zaterdag naast Raoul Heertje zat? (die is ook zo uitgesproken over aandachtshoeren).

Heeft Balkenende eigenlijk al een sms'sje gestuurd wat hij er van vindt?
Er is leven na de lach.
pi_75458372
Theo, wat een flater van je

Patricia leek bijna sympathiek. ware het niet voor de "toen ik hier kwam wist ik niet eens wie je was" opmerking
  woensdag 9 december 2009 @ 20:23:54 #136
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75458375
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

In welk opzicht wint Patricia dan volgens jou?
Helemaal niets. Ze probeerde nog grappig te zijn door te zeggen dat ze tot vandaag nog nooit van hem had gehoord.
pi_75458379
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Elkafila het volgende:
En kijk, ik ruk me ook wel op de foto's, maar het is en blijft een tyfus aandachtshoer die Patricia.
Ook necrofiel?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:24:19 #138
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75458392
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ook met dat chick-met-dick-verhaal?
Theo die dat van Paay onsmakelijk vind om vervolgens vele opmerkingen te maken die net zo onsmakelijk zijn, pot en ketel. Ja, je kunt het niks vinden om iemand als Paay in de Playboy aan te treffen en ja, je kunt de uitspraken die ze gedaan heeft verkeerd vinden, maar om je dan tot hetzelfde gedrag te verlagen? Dan ben je net zo erg als degene die je aanvalt. Erger nog als je het zelf niet door hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75458397
quote:
Whehehe,

Klasse van Theo.

Eindelijk eens wat kritiek, en niet van uit een column, artikel of reportage, maar gewoon recht in het gezicht van de persoon waar het om gaat. Klasse.
Hij zegt gewoon wat hij denkt..of je daar nou trots op moet zijn.
Ik prefereer mensen die eerst nadenken en dan wat roepen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 9 december 2009 @ 20:25:05 #140
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75458423
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:
Je hebt een hekel aan jezelf, begrijp ik?
pi_75458449
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hij zegt gewoon wat hij denkt..of je daar nou trots op moet zijn.
pi_75458451
Als je 60 bent en je wilt in de Playboy, geen probleem. Moet je alleen niet gaan huilen als er een type als Theo tegenover je zit, die je gewoon zwaar terecht met beide benen weer op de grond zet.
Dit, dus.
pi_75458492
Patricia wint het enkel op een vrouw van 60 kan ook mooi zijn maar we weten allemaal dat het haar meer te doen is om de poen en het gesprek op straat zijn.
Dat van necrofiel gaat natuurlijk te ver, maar dat meende ie niet eens echt denk ik
Plus dat wat zei bij Jenssen zo nodig moest vertellen was nog veel triester en goedkoper
pi_75458524
quote:
Whehehe,

Klasse van Theo.

Zo wat een stoere woorden zeg! Binkie.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_75458569
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Zo wat een stoere woorden zeg! Binkie.
>Binkie
1995
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_75458587
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Weakling het volgende:

[..]

Theo die dat van Paay onsmakelijk vind om vervolgens vele opmerkingen te maken die net zo onsmakelijk zijn, pot en ketel. Ja, je kunt het niks vinden om iemand als Paay in de Playboy aan te treffen en ja, je kunt de uitspraken die ze gedaan heeft verkeerd vinden, maar om je dan tot hetzelfde gedrag te verlagen? Dan ben je net zo erg als degene die je aanvalt. Erger nog als je het zelf niet door hebt.
Ben ik mee eens, maar diegene waar ik op reageerde zei dat hij het met alle punten wel met Paay eens was.
pi_75458597
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Als je 60 bent en je wilt in de Playboy, geen probleem. Moet je alleen niet gaan huilen als er een type als Theo tegenover je zit, die je gewoon zwaar terecht met beide benen weer op de grond zet.
Ik heb d'r niet zien huilen hoor.
Theo Maassen was flauw, z'n beledigingen klonken een beetje gemaakt. Jammer dat hij zich zo druk maakt om onbelangrijke dingen.
Patricia is zelfverzekerd, misschien wel iets te. En was ook schijnheilig bezig door te zeggen dat ze nog niets negatiefs gehoord had. Beide verloren, naar mijn mening
pi_75458608
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Liet mij meer zien dat Matthijs geen orde wist te houden. Dat Theo Maassen daar zat oke en dat hij dingen wil zeggen moet hij ook de ruimte voor krijgen en dat mag.... hij wist alleen niet hoe hij het gesprek weer op de rails moest krijgen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_75458615
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Geeft niks, je mag het best nog eens proberen uit te leggen. Maar deze keer niet met die ik-voel-mij-beledigd-door-grapjes-bullshit. Dat ligt namelijk aan jou, niet aan degene die de grap maakt.
Of iets beledigend is ligt aan diegene waar de grap over gaat.
pi_75458630
P: "Ik dacht, waarom niet? Waarom staan er altijd alleen maar jonge meiden in?"
T.: "Eh, verwacht je daar een antwoord op?"

P.: "Het gáát hier helemaal niet om jou, het gaat om mij!" (Nouhou!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')