In welk opzicht wint Patricia dan volgens jou?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef TLC het volgende:
Theo Maassen is in het theater al niet grappig, en leuk was ie deze keer ook niet.
Patricia wint ruim op punten
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat een randdebiel die Theo Maassen. Wat is dat toch met die over het paard getilde cabaratiers om overal maar de moraalridder te willen uithangen.
Ik heb Patricia Paay ook niet echt hoog zitten maar ze won het op alle fronten van deze nepfiguur. Dat wil toch wel wat zeggen.
Helemaal mee eens. Ze is dom, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Welke punten?
'Wij lopen graag naakt rond' of toch 'ja, gewoon, waarom niet. alles is echt dus.'
Dat vind ik niet. Geeft niks, je mag het best nog eens proberen uit te leggen. Maar deze keer niet met die ik-voel-mij-beledigd-door-grapjes-bullshit. Dat ligt namelijk aan jou, niet aan degene die de grap maakt.quote:
heel knap ..geen moment werd ze uit haar evenwicht gebracht door die onbenul.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het toch wel prachtig. Paaij verdedigde zich wel goed, dat mag ook gezegd.
Nu heb je zeker een super gevoel dat je verwachtingen klopten?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders van je verwacht. Iemand die dagelijks in het Showbizz subforum te vinden is, waar nieuws over omhooggevallen BN'ers de waan van de dag vormen.
Helemaal niets. Ze probeerde nog grappig te zijn door te zeggen dat ze tot vandaag nog nooit van hem had gehoord.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
In welk opzicht wint Patricia dan volgens jou?
Ook necrofiel?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Elkafila het volgende:
En kijk, ik ruk me ook wel op de foto's, maar het is en blijft een tyfus aandachtshoer die Patricia.
Theo die dat van Paay onsmakelijk vind om vervolgens vele opmerkingen te maken die net zo onsmakelijk zijn, pot en ketel. Ja, je kunt het niks vinden om iemand als Paay in de Playboy aan te treffen en ja, je kunt de uitspraken die ze gedaan heeft verkeerd vinden, maar om je dan tot hetzelfde gedrag te verlagen? Dan ben je net zo erg als degene die je aanvalt. Erger nog als je het zelf niet door hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ook met dat chick-met-dick-verhaal?
Hij zegt gewoon wat hij denkt..of je daar nou trots op moet zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Elkafila het volgende:
Whehehe,
Klasse van Theo.
Hij zegt gewoon wat hij vindt.
En kijk, ik ruk me ook wel op de foto's, maar het is en blijft een tyfus aandachtshoer die Patricia.
Eindelijk eens wat kritiek, en niet van uit een column, artikel of reportage, maar gewoon recht in het gezicht van de persoon waar het om gaat. Klasse.
Je hebt een hekel aan jezelf, begrijp ik?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:
Ik prefereer mensen die eerst nadenken en dan wat roepen
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat hij denkt..of je daar nou trots op moet zijn.
Ik prefereer mensen die eerst nadenken en dan wat roepen
Zo wat een stoere woorden zeg! Binkie.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Elkafila het volgende:
Whehehe,
Klasse van Theo.
Hij zegt gewoon wat hij vindt.
>Binkiequote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Zo wat een stoere woorden zeg! Binkie.
Ben ik mee eens, maar diegene waar ik op reageerde zei dat hij het met alle punten wel met Paay eens was.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Weakling het volgende:
[..]
Theo die dat van Paay onsmakelijk vind om vervolgens vele opmerkingen te maken die net zo onsmakelijk zijn, pot en ketel. Ja, je kunt het niks vinden om iemand als Paay in de Playboy aan te treffen en ja, je kunt de uitspraken die ze gedaan heeft verkeerd vinden, maar om je dan tot hetzelfde gedrag te verlagen? Dan ben je net zo erg als degene die je aanvalt. Erger nog als je het zelf niet door hebt.
Ik heb d'r niet zien huilen hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Als je 60 bent en je wilt in de Playboy, geen probleem. Moet je alleen niet gaan huilen als er een type als Theo tegenover je zit, die je gewoon zwaar terecht met beide benen weer op de grond zet.
Liet mij meer zien dat Matthijs geen orde wist te houden. Dat Theo Maassen daar zat oke en dat hij dingen wil zeggen moet hij ook de ruimte voor krijgen en dat mag.... hij wist alleen niet hoe hij het gesprek weer op de rails moest krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Als je 60 bent en je wilt in de Playboy, geen probleem. Moet je alleen niet gaan huilen als er een type als Theo tegenover je zit, die je gewoon zwaar terecht met beide benen weer op de grond zet.
Of iets beledigend is ligt aan diegene waar de grap over gaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Geeft niks, je mag het best nog eens proberen uit te leggen. Maar deze keer niet met die ik-voel-mij-beledigd-door-grapjes-bullshit. Dat ligt namelijk aan jou, niet aan degene die de grap maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |