WAT? Zit er ook een Hollister in Rome? Ohhh als ik dat wist..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Merkie het volgende:
Hollister. Vorige week de store in Rome bezocht. Alleen 2 overhemden gekocht die in de clearance waren, alles wat ik echt wilde had ik toch allang via internet besteld.
Ja ik had het al opgezocht, he kut ik had er gewoon heen kunnen gaan. Nouja, weet ik dat voor de volgende keerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:52 schreef Merkie het volgende:
Hij is begin december geopend. Hij zit op een winkelcentrum iets buiten Rome.
Ik vind het vooral goedkoperquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind Hollister persoonlijk wat leuker dan A&F ook
Ja dat is ook zo, beetje belachelijk dat ze bij A&F zowat de helft meer vragen voor iets wat bijna op elkaar lijkt..quote:
He verdikkie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik had het al opgezocht, he kut ik had er gewoon heen kunnen gaan. Nouja, weet ik dat voor de volgende keer
Niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:05 schreef Robertje het volgende:
Heb ik ook last van gehad. Clearance mag niet naar NL verstuurd worden. Je kan het opnieuw proberen maar ik denk dat het de volgende keer weer zo is. Misschien iets bestellen uit de gewone collectie en dan nog wat uit de clearance. Wel balen...
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:44 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Niet?
Laatst voor 200 dollar besteld (alles uit de clearance) en gewoon binnen gekregen hoor?
www.abercrombie.com helpt misschien wel bij de zoektocht naar je antwoord!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef llopez het volgende:
Zit er toevallig ook een store (officiële) in Bangkok?
Daar had ik al op gekeken, maar ik zie zowel Europa als Azië er niet bij staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:12 schreef AskBrad het volgende:
[..]
www.abercrombie.com helpt misschien wel bij de zoektocht naar je antwoord!
laat je even weten als je het antwoord hebt?
Londen, milaan en een duitse stad hebben A&F winkels as far as i knowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef llopez het volgende:
[..]
Daar had ik al op gekeken, maar ik zie zowel Europa als Azië er niet bij staan.
....wat waarschijnlijk betekend dat ze daar nog geen winkels hebben![]()
Ach ja, ik ben gewoon hardleers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |