Heel vel, maar ongeveer 3400 euro te duur ;-)quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef Bismarck het volgende:
Als je knaken teveel hebt dan kan je hier terecht: http://www.cyclingdutchman.nl/
Volledig verzorgd het hele parcours (alle etappes) fietsen voor 3450 euro. Geen onredelijke prijs als je bedenkt dat het inclusief overnachtingen en maaltijden is.
Ik schat in dat direct nadat het hele circus voorbij is alle bezoekers meteen de weg op gaan, dus als er 1 moment is waarop jij niet kan doorfietsen, dan is het wel vlak na de karavaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Wij willen in de zomer tijdens de tour in frankrijk gaan fietsen.
Kunnen recreatieve wielrenners dan ook op het (afgesloten) parcour fietsen, voor of nadat de profs voorbij zijn gekomen of is dit niet mogelijk? Is namelijk wel zo fijn om geen last van auto's etc te hebben als je gaat fietsen.
Lijkt me dat dat wel kan, hoe komen die supporters anders op bijvoorbeeld de bergen terecht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Maar ze komen toch meestal pas na de middag langs? Kan je dan niet in de ochtend het parcour op zonder veel overlast? Of heb je dan al last van veel supporters langs de kant?
Bergen worden langer afgesloten dan de vlakke stukken. Volgens mij worden de gewone hoofdwegen een uurtje of twee voordat de karavaan langskomt afgesloten. Maar dan kan je nog niet fietsen ivm reclamekaravaan etc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat wel kan, hoe komen die supporters anders op bijvoorbeeld de bergen terecht?
Nog ontwikkelingen? Zag dat je ook op die Giant op het fiets forum gereageerd hebt, dat lijkt me een koopje.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:31 schreef Oksel het volgende:
Mijn oude fiets was inderdaad niet groot..
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je het zeer makkelijk kan doen. Ik ben zelf dit jaar een week met wat vrienden de Tour achterna gereisd met de auto en we baalden eigenlijk dat we geen fietsen mee hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Maar ze komen toch meestal pas na de middag langs? Kan je dan niet in de ochtend het parcour op zonder veel overlast? Of heb je dan al last van veel supporters langs de kant?
Niets echt bijzonders..! Die Giant man reageert nog niet echt..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen? Zag dat je ook op die Giant op het fiets forum gereageerd hebt, dat lijkt me een koopje.
Ratquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Lekker weertje hier op FuerteventuraGisteren aangekomen, vandaag twee uurtjes gefietst
Morgen wat langere tocht maken, hoop ik.
Ik zag dat het in Nederlnad erg slecht weer is.
Dit is, zoals al gemeld, best te doen. Heb regelmatig langs het parcours gestaan en fietsers kunnen eigenlijk altijd wel doorrijden. Helemaal je eigen tempo zit er bij de bergen misschien niet in aangezien er de hele dag pers autos en wat niet al de route af rijdt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Wij willen in de zomer tijdens de tour in frankrijk gaan fietsen.
Kunnen recreatieve wielrenners dan ook op het (afgesloten) parcour fietsen, voor of nadat de profs voorbij zijn gekomen of is dit niet mogelijk? Is namelijk wel zo fijn om geen last van auto's etc te hebben als je gaat fietsen.
Sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
RatVeel plezier daar, geniet ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |