abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76444673
Misschien is-ie teruggezet door iemand die FOK! leest en bang was voor represailles? Gelukkig is-ie terug! Heb zelf ook al zulke grappen meegemaakt, dat mijn fiets die gewoon in het rek voor mijn huis stond gestolen leek maar ik 'm opeens terugvond met half kapot gereden slot tegen een stoplicht aan gekwakt
pi_76445507
Ik heb wel eens gehad dat ik 'em even geparkeerd had staan, en iemand vervolgens het stuur losdraaide kutgeintjes zijn dat. Had natuurlijk ook net geen multi-tool bij me.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_76452499
Ik wou dat ik m'n mtb hier had.

Ik heb vandaag een stukje op m'n racefiets gefietst. Het ging best lekker, totdat ik een paadje tegenkwam waar nog veel sneeuw lag
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:13:49 #129
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_76452822
Heb vandaag weer op de taxc gezeten. Heb zin om weer buiten een ronde te maken maar ben op dit moment te bang om onderuit te gaan
.
pi_76478292
Gaat de tour (de france) organisatie eigenlijk zelf nog een toertocht organiseren? Ik kan tot nu toe alleen deze site vinden: http://www.wielercomiterijnmond.nl/toertochten.php Hierin hebben een aantal rotterdamse wielervereningen samen een route uitgestippeld...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:10:00 #131
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_76478757
Als je knaken teveel hebt dan kan je hier terecht: http://www.cyclingdutchman.nl/
Volledig verzorgd het hele parcours (alle etappes) fietsen voor 3450 euro. Geen onredelijke prijs als je bedenkt dat het inclusief overnachtingen en maaltijden is.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_76483869
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef Bismarck het volgende:
Als je knaken teveel hebt dan kan je hier terecht: http://www.cyclingdutchman.nl/
Volledig verzorgd het hele parcours (alle etappes) fietsen voor 3450 euro. Geen onredelijke prijs als je bedenkt dat het inclusief overnachtingen en maaltijden is.
Heel vel, maar ongeveer 3400 euro te duur ;-)

Willen gewoon een ééndaagse toertoch doen ;-)
pi_76488135
Wij willen in de zomer tijdens de tour in frankrijk gaan fietsen.
Kunnen recreatieve wielrenners dan ook op het (afgesloten) parcour fietsen, voor of nadat de profs voorbij zijn gekomen of is dit niet mogelijk? Is namelijk wel zo fijn om geen last van auto's etc te hebben als je gaat fietsen.
pi_76489099
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Kunnen recreatieve wielrenners dan ook op het (afgesloten) parcour fietsen, voor of nadat de profs voorbij zijn gekomen of is dit niet mogelijk? Is namelijk wel zo fijn om geen last van auto's etc te hebben als je gaat fietsen.
Ik schat in dat direct nadat het hele circus voorbij is alle bezoekers meteen de weg op gaan, dus als er 1 moment is waarop jij niet kan doorfietsen, dan is het wel vlak na de karavaan

Beter is het om de dag erna te gaan. Dan is het hele circus alweer 150 km verderop, en heeft niemand meer aandacht voor het stukje straat waarop jij wilt rijden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_76514913
Maar ze komen toch meestal pas na de middag langs? Kan je dan niet in de ochtend het parcour op zonder veel overlast? Of heb je dan al last van veel supporters langs de kant?
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:57:28 #136
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_76515200
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Maar ze komen toch meestal pas na de middag langs? Kan je dan niet in de ochtend het parcour op zonder veel overlast? Of heb je dan al last van veel supporters langs de kant?
Lijkt me dat dat wel kan, hoe komen die supporters anders op bijvoorbeeld de bergen terecht?
.
pi_76515380
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Yankee het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat wel kan, hoe komen die supporters anders op bijvoorbeeld de bergen terecht?
Bergen worden langer afgesloten dan de vlakke stukken. Volgens mij worden de gewone hoofdwegen een uurtje of twee voordat de karavaan langskomt afgesloten. Maar dan kan je nog niet fietsen ivm reclamekaravaan etc.
pi_76515527
Ja, die fietsen van te voren meestal helemaal omhoog en dalen dan weer af tot ze een mooi plekkie gevonden hebben.

Ik kwam trouwens tijdens het AKT m'n grote held en voorbeeld Michael Boogerd tegen
Durfde alleen niet te vragen of ik met hem op de foto mocht, zat door een prijsvraag en het VIP-gedeelte en vond het wat wannabe om te vragen dan
pi_76547213
quote:
Op maandag 4 januari 2010 08:31 schreef Oksel het volgende:
Mijn oude fiets was inderdaad niet groot..
Nog ontwikkelingen? Zag dat je ook op die Giant op het fiets forum gereageerd hebt, dat lijkt me een koopje.
pi_76549139
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je het zeer makkelijk kan doen. Ik ben zelf dit jaar een week met wat vrienden de Tour achterna gereisd met de auto en we baalden eigenlijk dat we geen fietsen mee hadden.

Er zijn heel veel recreanten die 's ochtends de fiets pakken vanaf een camping en dan een berg beklimmen. Even naar de top en dan afdalen en wachten op het peloton. Van de supporters zal je geen last hebben, sterker nog, je wordt overladen met applaus en aanmoedigingen. Het grootste deel staat er al een nacht(wij sliepen bijvoorbeeld bovenop de Pt. Bernard en op de Mont Ventoux) en moeten wat doen om de dag door te komen. Recreanten aanmoedigen is dan een leuke bezigheid.

Advies is dus gewoon doen, het is goed te doen, mits je op tijd komt. De berg wordt een avond van te voren afgesloten voor auto verkeer, dus daar zal je geen last van hebben. Maar op een gegeven moment zal de gendarmerie je na een tijdje wel van je fiets halen als de karavaan eraan komt.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:58:45 #141
58560 Oksel
Gezellig.
pi_76552171
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef eentwee het volgende:

[..]

Nog ontwikkelingen? Zag dat je ook op die Giant op het fiets forum gereageerd hebt, dat lijkt me een koopje.
Niets echt bijzonders..! Die Giant man reageert nog niet echt..
pi_76572999
Thanks LittleCreep, dan gaan we dat zeker doen deze zomer!!
Moet nog wel flink gaan trainen voor die tijd, en met al die sneeuw nu wil dat niet echt makkelijk gaan. (Behalve met een tacx of spinning natuurlijk..)
pi_76578056
Ik ben gister echt compleet doodgegaan op de spinningfiets. Voor 't eerst had ik training van iemand die verstand heeft van wielrennen, pfff.
pi_76579183
Lekker weertje hier op Fuerteventura Gisteren aangekomen, vandaag twee uurtjes gefietst Morgen wat langere tocht maken, hoop ik.
Ik zag dat het in Nederlnad erg slecht weer is.
pi_76580833
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Lekker weertje hier op Fuerteventura Gisteren aangekomen, vandaag twee uurtjes gefietst Morgen wat langere tocht maken, hoop ik.
Ik zag dat het in Nederlnad erg slecht weer is.
Rat Veel plezier daar, geniet ervan!
pi_76616704
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Dit is, zoals al gemeld, best te doen. Heb regelmatig langs het parcours gestaan en fietsers kunnen eigenlijk altijd wel doorrijden. Helemaal je eigen tempo zit er bij de bergen misschien niet in aangezien er de hele dag pers autos en wat niet al de route af rijdt.
Ook zal een korte tijd voor de renners en caravane langs komt de gendarmerie iets minder aardig worden en je vertellen dat je moet af stappen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_76643162
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef eentwee het volgende:

[..]

Rat Veel plezier daar, geniet ervan!
Sorry

Gisteren was het hier ideaal fietsweer. Weinig wind, zonnetje, graadje of 20-24. 150 km weggetrapt in ruim 5 uur en een kwartier. 1400 hm.
Vandaag een beetje moe, dus ruim twee uurtjes gepeddeld. Was ook 'slecht' weer, bewolkt en zelfs af en toe wat regen.
pi_76644883
Ik heb vandaag 1,5 uur door de sneeuw geploegd met m'n mtbtje. Heerlijk!
  maandag 11 januari 2010 @ 09:54:34 #149
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_76668680
Niet gefietst, wel geschaatst (en veel gevallen) op Loosdrecht...werkijs, zullen we maar zeggen. En een puinhop qua auto's natuurlijk. Maar ik zal ook de mountainbike maar weer zullen moeten pakken want schaatsen vonden m'n knieen niet echt geweldig, het vallen erop dan voornamelijk. En het zomerseizoen mag niet in gevaar komen, ik blijf een ridder van het betere asfalt en niet al te slecht weer, moet ik erkennen. Dood gaan op de laatste 10 km van een tocht is alleen op een racefiets leuk voor mij.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 11 januari 2010 @ 12:49:13 #150
58560 Oksel
Gezellig.
pi_76674432
Het is hier 22:15 en nog 36,9 graden. Bizar dus.

Anyway, wel iets erg leuks op marktplaats gezien, zou hem bijna blind kopen:

http://link.marktplaats.nl/311410748
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')