Opgezocht.... buiten het drukke centrum (dus goedkoper), en in die buurt is veel te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga in december voor het eerst Praag bezoeken, vlucht is al geboekt. Maar wat is nu de leukste wijk om een hotel in te hebben. En dan bedoel ik dat je 's avonds naar buiten loopt en direct tussen de restaurantjes en cafeetjes staat. Waar moet je dan zijn?
Iets buiten de rand van het centrum in Zizkov of Vinohrady zitten veel cafeetjes en restaurants en vaak goedkoper dan in het centrum zelf. Vinohrady (rond metrostations Namesti Miru / Jiroho Z Podebrad) is wat netter, mooie straten en dan ook kwa prijzen niet ver van de prijzen die je in het centrum vindt. Zizkov (op de kaart min of meer tussen het centraal station en Flora metrostation) staat bekend om de vele kroegen, het is goedkoper en wat minder "chique" maar als je graag bier drinkt en in typisch tsjechische kroegen wilt zitten kan ik deze wijk zeer aanradenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga in december voor het eerst Praag bezoeken, vlucht is al geboekt. Maar wat is nu de leukste wijk om een hotel in te hebben. En dan bedoel ik dat je 's avonds naar buiten loopt en direct tussen de restaurantjes en cafeetjes staat. Waar moet je dan zijn?
Deze is wel serieus.... maar als ik eerlijk ben in Praag zul je overal en altijd wel slagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Opgezocht.... buiten het drukke centrum (dus goedkoper), en in die buurt is veel te doen.
1 Malostranské náměstí, Praha, Hlavní město Praha, Tsjechië
Gewoon in de old Town. Rond het marktplein ergens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ben er niet in geweest had maar een paar uurtjes dus ben even rondje stad wezen doen. Sowieso wel een stad waar ik wat langer wil blijven volgende keer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Drugshond het volgende:
Paladium shopping centre. Best idioot groot. Maar is wel de moeite waard.
Op basis van deze foto weet ik al hoe ik moet lopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was vorige week even een dagje in Praag.
[ afbeelding ]
Zon
Starbucks zit rechts op het hoekje. West-side van Praag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op basis van deze foto weet ik al hoe ik moet lopen.
Karlovy Laznequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:01 schreef Melro het volgende:
Vrijdag lang weekend Praag![]()
Bestaat die 4-verdiepingen discotheek nog? Vroeger eens geweest, Kaleidoscoop ofzo?
Katlovy Laze idd, verschrikkelijke tent. En je kan er wachten op een ramp, zo onveilig is het bij een brand.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef NinaLiska het volgende:
[..]
Karlovy Lazne![]()
Die bestaat nog ja. Schijnt nu ook een ice bar te zitten op 1 van de verdiepingen.
Als je bij die tram linksaf sloeg, daar heb ik mn tattoo laten zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was vorige week even een dagje in Praag.
[ afbeelding ]
Zon
Maak je testament maar vast op dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Melro het volgende:
Haha, mooi! Ja dat was alweer 9 jaar geleden dat ik daar geweest ben.... maar goed dat het nog bestaat, daar gaan we zeker heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |