quote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef UnderSiege het volgende:
Geil likkennn befffen pijpen allesssss geile kutjesssssssssssss
Nu vind ik het eng wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Aalten!![]()
Daarom post ik ook deze foto.
Het gaat hier over efebofilie, iets wat veel voorkomt en redelijk normaal is.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!
benk nie helemaal mee eens, als er in de topictitel niet zou staan dat ze 13 waren, schatte ik ze in rond de 17/18, van mijn leeftijd dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat hier over efebofilie, iets wat veel voorkomt en redelijk normaal is.
Pics van je kinderen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!
Ik wil weer 15 zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef garriej het volgende:
http://miss--sunglasses.hyves.nl/ 15![]()
voorproefje [ afbeelding ]
17 is ook efebofilie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Opkloter het volgende:
[..]
benk nie helemaal mee eens, als er in de topictitel niet zou staan dat ze 13 waren, schatte ik ze in rond de 17/18, van mijn leeftijd dus.![]()
voor andere mensen geld het mischien wel ja
Ook al ben je weer 15 dan ben je nog steeds lelijk en dan willen ze je nog steeds niet hoor.quote:
Hehequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook al ben je weer 15 dan ben je nog steeds lelijk en dan wil ze je nog steeds niet hoor.
Ik moest een lachertje plegen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
Meid tochquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |