Graag verwijs ik je door naar de Breezah-reeks!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
Dan ook niet toch? Aangezien de secundaire geslachtskenmerken zich ontwikkelen/ontwikkeld hebben?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef Ben. het volgende:
Meld je je nou serieus aan om DAT te zeggen? Het is geen pedofilie (of zo), pas als je ze aanraakt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!
Ik ben 17, en toen ik 14 was zagen de meisjes er ook uit als 14.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:08 schreef Opkloter het volgende:
Ik voel mezelf nu wel laag,![]()
maar TERING!!! WAT EEN GEILE WIJVEN......toen ik 13 was zagen die vrouwen van mij leeftijd er echt niet zo uit.![]()
kut en nu ben ik al 18
Hyves van je dochter svpquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
*fap fap fap*quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
15 of niet, als ze zich kleden en gedragen als een slet dan moeten ze keihard genomen worden als een slet.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!
Wat de fok. Ik wou eerst het topic lezen en vervolgens haar posten, ze woont in mn dorp.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is 14, ook goed?
Niet moeilijk doen. Handen vastbinden, mond dichttapen en zak over d'r hoofd. Batsen maar!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wat de fok. Ik wou eerst het topic lezen en vervolgens haar posten, ze woont in mn dorp.
Kleine meevaller voor iedereen; ze valt in het echt beetje tegen, misschien telt dat wel voor hen allemaal.
Dochter van de plaatselijke politiechef? Beter van niet ofwelquote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Handen vastbinden, mond dichttapen en zak over d'r hoofd. Batsen maar!
Mits lekker, waarom niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Editeur het volgende:
[..]
Dochter van de plaatselijke politiechef? Beter van niet ofwel
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Aalten!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wat de fok. Ik wou eerst het topic lezen en vervolgens haar posten, ze woont in mn dorp.
Kleine meevaller voor iedereen; ze valt in het echt beetje tegen, misschien telt dat wel voor hen allemaal.
Die is verwijderd door Danny op last van de AIVDquote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je door naar de Breezah-reeks!Geen idee waar die nu heen is btw
Echt?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is verwijderd door Danny op last van de AIVD
Ja PM Afwazig maar eens daar overquote:
gooi die lul weer in je broek..en gebruik je handen...om te zoeken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |