Aaahahaha, die 1e opmerking is geniaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spaar je slikskills maar voor een ander moment, baby.
Wacht maar tot je ziet wie ik ben, dan slaat dit arrogante toontje om in een zeer onderdanige.
Jij bent wel een coldass chimeid, hè?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar dat soort ventjes zijn vaak dik, hebben puisten en een bril. Of iets wat in soortgelijke lelijke richting komt.
Nee, nee, het was gedeeld door 3 + 2.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:35 schreef justmattie het volgende:
Gedeeld door 2, +2 dan mag het toch ?
22 : 2 = 11 + 2 = 13 dus
haphaphapquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oja, cup B is tietloos. Oja, is ook zo..alleen wijfen met Cup DD kunnen lekker zijn. Geeft wel weer aan hoe kortzichtig je bent, kneusje
En 1975!!!!!!!! ik zie er inderdaad uit als 34 ja....hahahaha...
Jammer dat je mijn andere reactie op jou negeertquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent wel een coldass chimeid, hè?
Loosen up baby, dan word je vanzelf beloond met mijn onvoorwaardelijke liefde.
Het staat met elkaar in verband. Immers, de ekte ekte bazen en bazinnen op FOK! weten wél hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn andere reactie op jou negeert
Wat heeft dat er nou mee te maken? Bewijs!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het staat met elkaar in verband. Immers, de ekte ekte bazen en bazinnen op FOK! weten wél hoe ik eruit zie.
Ik weiger mee te doen aan zulke eigengeilerij. Maakt dat me een man met principes of een laffe angsthaas? Die lijn is zo dun dat ik kies voor apathie en passiviteit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Bewijs!
Kan je niet bewijzen dat je zo oogverblindend knap bent, wees dan ook niet zo'n internetheld en hoepel dan op met je mooie praatjes.
13 is het nieuwe 15, lieve schat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ten eerste zijn sommigen van hen echt niet 13 hoor. Dat geloof ik gewoon niet. 15, oké, maar 13?
Ten tweede: WTF is dit voor viesheid? Val jij op meisjes van 13?
PEDO's
Haha, je weet in elk geval wel hoe je eronderuit moet komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weiger mee te doen aan zulke eigengeilerij. Maakt dat me een man met principes of een laffe angsthaas? Die lijn is zo dun dat ik kies voor apathie en passiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, je weet in elk geval wel hoe je eronderuit moet komen
Ik persoonlijk vind het behoorlijk sneu als je niet de ''ballen'' heb om je eigen kop te laten zien (die natúúrlijk zo knap is) maar wel stoer anderen op hun uiterlijk afzeikt.
En dan ook nog eens ongevraagd afzeikt.
Maar goed, jij bent natuurlijk zóóó knap...dat jij dat recht hebt.Ja, normaal vraagt men erom om afgezeken te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
heeft ze al gehad denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef Oorbeer het volgende:
Wtf, @ http://miss--sunglasses.hyves.nl/fotos/
Dan smeek je gewoon om emmers zaad over je heen te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, je weet in elk geval wel hoe je eronderuit moet komen
Ik persoonlijk vind het behoorlijk sneu als je niet de ''ballen'' heb om je eigen kop te laten zien (die natúúrlijk zo knap is) maar wel stoer anderen op hun uiterlijk afzeikt.
En dan ook nog eens ongevraagd afzeikt.
Maar goed, jij bent natuurlijk zóóó knap...dat jij dat recht hebt.Ik heb dan ook niemand om zijn of haar uiterlijk afgezeken, ik heb enkel jou gecomplimenteerd met je mooie verschijning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele redenatie slaat nergens op, aangezien je sowieso niemand om zijn uiterlijk zou moeten afzeiken*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierdoor ging ik d'r fobo checken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niemand om zijn of haar uiterlijk afgezeken, ik heb enkel jou gecomplimenteerd met je mooie verschijning.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Hierdoor ging ik d'r fobo checken.
Ik zou d'r geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik niet.Weet je wat ik denk? Dat ik door deze post van je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de war ben geraakt met jou en vierkantblokje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nah, dan denkt ze: ''Had ik die lekkere boy die dit topic opende maar gedate destijds''.
Sorry
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat vind ik een grove belediging tevens een compliment in een sick kind of way.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat ik door deze post van je:
[..]
In de war ben geraakt met jou en vierkantblokje.
Sorry
Geeft nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat ik door deze post van je:
[..]
In de war ben geraakt met jou en vierkantblokje.
Sorry
Does it turn you on?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dat vind ik een grove belediging tevens een compliment in een sick kind of way.
Vandaag niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet [ afbeelding ].
[..]
Does it turn you on?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |