yeah rightquote:
Weet niet hoor, ik zou haar geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Er valt niet veel te fappen op jouw fotoboek
[ afbeelding ]
Zijn ketting is wel langquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha zo..die is écht wel lekker hoor...:')
Mien tietloos is ze en 1991 eerder 1975 tog??quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
maar die veerie is serieus lekker hoor.
x
Oja, cup B is tietloos. Oja, is ook zo..alleen wijfen met Cup DD kunnen lekker zijn. Geeft wel weer aan hoe kortzichtig je bent, kneusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Mien tietloos is ze en 1991 eerder 1975 tog??
[ afbeelding ]
Hap hap hap........................... zo toon je aan dat je onzeker bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oja, cup B is tietloos. Oja, is ook zo..alleen wijfen met Cup DD kunnen lekker zijn. Geeft wel weer aan hoe kortzichtig je bent, kneusje
En 1975!!!!!!!! ik zie er inderdaad uit als 34 ja....hahahaha...
Oja,, een of andere vette wigger op zn plek zetten is uiteraard onzekerheid. En zelfs al zou het onzekerheid zijn, wat dan nog?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hap hap hap........................... zo toon je aan dat je onzeker bent.
Wil je je nou echt zo laten kennen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oja,, een of andere vette wigger op zn plek zetten is uiteraard onzekerheid. En zelfs al zou het onzekerheid zijn, wat dan nog?
Serieus? Heb je een glazen bol naast je computer staan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wil je je nou echt zo laten kennen?
Als je dit over een paar jaar terug leest, denk je, ik had hem moeten negeren.
Nah, dan denkt ze: ''Had ik die lekkere boy die dit topic opende maar gedate destijds''.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wil je je nou echt zo laten kennen?
Als je dit over een paar jaar terug leest, denk je, ik had hem moeten negeren.
Nee, ik herken mezelf lichtelijk van toen ik jouw leeftijd wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus? Heb je een glazen bol naast je computer staan?![]()
*Verslikt zichzelf in haar drinken*quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nah, dan denkt ze: ''Had ik die lekkere boy die dit topic opende maar gedate destijds''.
Spaar je slikskills maar voor een ander moment, baby.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
*Verslikt zichzelf in haar drinken*
Keep dreaming, fatboy
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spaar je slikskills maar voor een ander moment, baby.
Wacht maar tot je ziet wie ik ben, dan slaat dit arrogante toontje om in een zeer onderdanige.
Gelukkig niet, maar dat soort ventjes zijn vaak dik, hebben puisten en een bril. Of iets wat in soortgelijke lelijke richting komt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
![]()
Weet jij hoe hij eruit ziet? VeerEli?
Bewijs!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spaar je slikskills maar voor een ander moment, baby.
Wacht maar tot je ziet wie ik ben, dan slaat dit arrogante toontje om in een zeer onderdanige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |