Ik vind jou ook matig, hoor je mij ook niet over.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef patty het volgende:
Ik vind de Paint goed. De grap matig.
TS ligt onder water.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef wise het volgende:
tering hoe lig jij?
Voor de bazen alleen:quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat heb jij een grote mobiel
gebeldquote:Op woensdag 9 december 2009 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
je hebt wel de politie gelijk gebelt toch?
Of weggedroomt met de gedachte hier een topic over te openen de volgende dag?
B100 IS Beee een nul nul.quote:
VERREKTE MONGOLquote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je moeder, ik kom uit Brabant, jonguh!
Telefoon uit -> geen wekker.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan zet je je telefoon uit, aandachtstrekker.
'Kende ook een wheelee maken, jonguh?!'quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je moeder, ik kom uit Brabant, jonguh!
Waarom een wekker kopen als het ook in je telefoon kan? We blijven Nederlanders, he.quote:
Deze man heeft een goed punt.quote:
Omdat je dan niet 's nachts gebeld kan worden? Jezus zeg, hebben je hersens al vakantie of zo?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom een wekker kopen als het ook in je telefoon kan? We blijven Nederlanders, he.
oke.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat je dan niet 's nachts gebeld kan worden? Jezus zeg, hebben je hersens al vakantie of zo?
Wekker kost trouwens <¤10,-.
noobs hebben geen meningquote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vind jou ook matig, hoor je mij ook niet over.
Goeie paint. Goed topic.
Dan issie dus niet leeg he, als de wekker nog af kan gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor kuttelefoon heb je wel nietzelfs als mn batterij leeg is gaat de wekker alsnog af, dus ook als mn tel uitstaat
hoe de fuck kan de wekker afgaan als de batterij leeg isquote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor kuttelefoon heb je wel nietzelfs als mn batterij leeg is gaat de wekker alsnog af, dus ook als mn tel uitstaat
Dan werkt hij op fap-energiequote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
[..]
hoe de fuck kan de wekker afgaan als de batterij leeg is?!
pauper telefoon gaat uit voordat 'ie leeg is :<, lijkt me handig inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |