idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Neqschotje dan maar?![]()
En het leuke is dat die gasten meestal bakken met geld kosten hahaha
ramzwijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
whehe![]()
komt net 1 van de leiding hier die ik in het mailtje g'cc had zegt hij:"jij kan lieve venijnige mailtjes schrijven"
zo lekker rammstein luisteren hier
jah daar wordt je wel minder agressief van (naderhand dan)quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ramzwijn?
Hier ook maar eens wat actieve vrolijke muziek opgezet
Bijna naar huis!
actieve vrolijke muziek ....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ramzwijn?
Hier ook maar eens wat actieve vrolijke muziek opgezet
Bijna naar huis!
valt dit er onder??quote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
actieve vrolijke muziek ....
tell ,me
daar was je weerquote:
zegt me niksquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
daar was je weer![]()
wat vond je eigenlijk van het ontslag van koeman??
is ook van :quote:
een hagenees is alkmaar en een scheveninger in amsterdamquote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[..]
dat dus.
Heb er nooit wat mee gehad, zat te wachten tot het wat werd en toen werd hij ontslagen
Op naar Advocaat![]()
Hehe lang leve voetbalquote:Op woensdag 9 december 2009 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
een hagenees is alkmaar en een scheveninger in amsterdam![]()
het moet niet gekker worden
achjahquote:
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 10 december 2009 08:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, ik ben er ook weer... *gaap*
Mogguh!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Hm da's niet veel... Heb wel redelijk geslapen, van 22:15 tot 5:15quote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh!
rot op gek, ik heb maar iets van 4 uur geslapen ofzo...
dat doe je zelf denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh!
rot op gek, ik heb maar iets van 4 uur geslapen ofzo...
Wat zijn we weer ongelooflijk vies vandaagquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
morguuhu![]()
![]()
[..]
dat doe je zelf denk ik
Mogguhquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
morguuhu![]()
![]()
[..]
dat doe je zelf denk ik
Uiteraard, des te eerder is het weer maandagquote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
en....... hebben we al zin in het weekend?
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, des te eerder is het weer maandag
Damn, dat zijn nog eens tijden!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm da's niet veel... Heb wel redelijk geslapen, van 22:15 tot 5:15
Voel me alsnog verrot en m'n ogen zijn nog steeds rood (van de slaap), maar dat gaat wel weer over
Ja, huis weer checken!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
en....... hebben we al zin in het weekend?
oew uitslapen... dat wordt zondag pas denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ja, huis weer checken!![]()
![]()
En... UITSLAPEN!!!!!!
Jij gaat dingen plannen op zaterdagochtend?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
oew uitslapen... dat wordt zondag pas denk ikzaterdag alweer aardig volgepland
nja de boodschappen op zaterdagochtend en dan direct door naar den haagquote:Op donderdag 10 december 2009 09:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij gaat dingen plannen op zaterdagochtend?
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo... tripack?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nja de boodschappen op zaterdagochtend en dan direct door naar den haag
Mogguh!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef RockBabe het volgende:
Ah Goedemorgen allemaal, 9 zieken vandaag... wordt een rustig dagje!
Jeweetschquote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Damn, dat zijn nog eens tijden!
Volgens mij heb je gewoon weer aan je "bob marly" zitten lurken heur! hahaha
zaterdagmiddag is een HEL om boodschappen te doen bij ons op het dorpquote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo... tripack?
Zaterdagochtend slaap ik nog, en dan is het mij echt te druk om boodschappen te halen heur!
Ik heb geen zin meer zeg...
haha, geniaal!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Je blijft lachen met die OV chipkaart
[ afbeelding ]
Rick Astley, Bin Laden en Koningin Beatrix. We blijven lachen met de chipkaart voor het Onrendabelen Vervoer. Joehoe mevrouw Tineke Faalinga, heeft u DIT ARTIKEL op Webwereld al gelezen? En zo ja, waarom bent u er dan nog steeds? Ga WEG!
Ok ok! Bij ons is het een drama op zaterdag(ochtend), maarja, ik slaap dan ook meestal tot een uurtje of 2 ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
zaterdagmiddag is een HEL om boodschappen te doen bij ons op het dorp
en we gaan shoppen in den haag en daar willen we ook niet al te laat zijn
Borden met bami zijn dus niet cool?quote:
Sowieso boodschappen doenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok ok! Bij ons is het een drama op zaterdag(ochtend), maarja, ik slaap dan ook meestal tot een uurtje of 2 ofzoWinkels die tot laat open zijn, en winkels die gewoon op zondag open zijn... PRIMA!
Borden bami zijn ook coolquote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Borden met bami zijn dus niet cool?
Damn, ik heb al zo'n honger....
als ze cool zijn is het niet god. beter warmequote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Borden bami zijn ook cool
Maar vandaag heb ik nou eenmaal spagetti
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Borden bami zijn ook cool
Maar vandaag heb ik nou eenmaal spagetti
Eensquote:Op donderdag 10 december 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze cool zijn is het niet god. beter warme
Sgele pimp, aight!quote:
sterfquote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen. Lig nog lekker onder de dekens
Gewoon slaan, geweld is tevens "altijd" de oplossing,quote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn moeder vind dat ik uit bed moet komen
mijn moeder is werkenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gewoon slaan, geweld is tevens "altijd" de oplossing,
en zkr tegen moeders!
Hoe verzin je het...echt waarquote:
Oh jij zit niet op je werk!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn moeder is werken
Hond is ook maar gaan liggen haha.
en jullie allemaal lekker aan het werk ??
Jij niet dan? Luie hondquote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn moeder is werken
Hond is ook maar gaan liggen haha.
en jullie allemaal lekker aan het werk ??
Misselijkquote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn moeder is werken
ze is maar onder de hond gaan liggen haha, gekke em filmt wel!
en jullie ook allemaal lekker aan het werk ??
nee lekker thuisquote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Oh jij zit niet op je werk!
* RockBabe is nog niet helemaal wakker
ik vrij vandaagquote:
gruwelijk lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
Allemaal nog fijne werkdag, werk lekker hard door,
blijf lekker allemaal een uur overwerken,
neem wat werk van je collegas over.
en werk vooral met zeer veel zin
tot later op de dag
vorige nickname is ook goed heurquote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe verzin je het...echt waar![]()
![]()
*Box* SHJSH (ik heb geen zin om je hele naam te typen)
Gekke EM!![]()
Die moet ik hebbenquote:
ik altijdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me steeds af waarom jij altijd zo vroeg wakker bent op je vrije dag
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Zin?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]gewoon omdat het kan, jeweeeeeeeeeetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me steeds af waarom jij altijd zo vroeg wakker bent op je vrije dag
maar sta godverdomme te springen naast mn bed man
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hier ook, koud en grijsquote:Op donderdag 10 december 2009 10:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
vorige nickname is ook goed heur
Hoest weer daar? Hier klote, net als mijn humeur trouwens...
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
knalt hier een klassieker uit de boxen !!!!
I had the time of my life !!! *O![]()
Het is ongelofelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
knalt hier een klassieker uit de boxen !!!!
I had the time of my life !!! *O![]()
Zoek een vriendinquote:Op donderdag 10 december 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan, jeweeeeeeeeeets
maar sta godverdomme te springen naast mn bed man
Gast....quote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo de buurt weet ook dat ik wakker ben, de hond heeft ook m'n stok schoongelikt, tijd om te eten
Same here, alleen nu in ene zon? Ik vind het prima, liever zon als die rot regen hahaha.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier ook, koud en grijsIk wil bakken met sneeuw zien godverdomme!!
Tisser met je humeur droxz? *past een Droxz special*
*proest*quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo de buurt weet ook dat ik wakker ben, de hond heeft ook alweer alle hoeken van de kamer gezien
tijd om te eten
1) Dat snap ikquote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here, alleen nu in ene zon? Ik vind het prima, liever zon als die rot regen hahaha.
1) 4 uur slapen is niet genoeg (blijkt...)
2) ... lekker bakkie, thx!
3) Wonden op mijn handen doen pijn ()
4) Ik ben op mijn werk gek!
Classic! Meer kan ik er niet van maken hahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Die hoef ik niet eens te editten
[ afbeelding ]
whehehe ne het is nog pas donderdagquote:
Ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
* stuurhierdiespamheen zout zoeken doetquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
1) Dat snap ik
2) Anytime!
3) Beetje zout op gooien![]()
4) Wie niet?![]()
hij blijft geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt waar gast, ik heb zoveel energie nu dat ik hier die krachtcentrale kan vervangen en dat nog iedereen genoeg stroom heeft.quote:
Mijn boterham met pindakaasquote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
RAAR²quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Echt waar gast, ik heb zoveel kopkaas nu dat ik hier die koeien kan vervangen en dat nog iedereen genoeg kopkaas heeft.
Zoveel kopkaas als een Limburg vol moeders zonder kutschurft
en vriend ?
Ik ben 1 gek tegen gekomen die ik vol spuit met zoveel energieen jeweets, ik
bij vrouwen.
Magentronnetje dan maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
GADVERPIELEKUS
Thee gemaakt ... vergeten water te koken.
nu dus ijsthee ipv warme thee. wel even raar als je warme thee verwacht
LOLquote:
heb hem maar koud opgedronkenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Magentronnetje dan maar?
Doe mij maar een droxz special
Hey een nieuw gezichtquote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef RockBabe het volgende:
He lekker ik voel me zo normaal hier
normaal als in ?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef RockBabe het volgende:
He lekker ik voel me zo normaal hier
Jij bent raar in het kwadraat, serieus!quote:
Zo je hebt ook eindelijk die bukake uit je ogen gesmeerd ?quote:
ik bedoel:quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent raar in het kwadraat, serieus!
Aan de andere kant, ik drink koffie ook gewoon als het niet meer warm is hahahaha
Ok,quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok,
nu wordt het echt tijd dat ik de hond ga uitlaten voor droxz weer op ideeen komt.
Ik moet altijd aan dit plaatje denkenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo je hebt ook eindelijk die bukake uit je ogen gesmeerd ?
Bier is geen bier meer als het warm is, dan is het gewoon lauwe pisquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bedoel:
bier maak je toch ook niet warm als je die koud krijgt ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dit plaatje denken
[ afbeelding ]
Wheheheh
hier nog 1quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent raar in het kwadraat, serieus!
Aan de andere kant, ik drink koffie ook gewoon als het niet meer warm is hahahaha
Het zijn hier toch van die kleine bakken, 2 slokken en die bak is weer wegquote:Op donderdag 10 december 2009 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
hier nog 1
ow koffie koud![]()
ach opzuipen dan maar
Ga je nog wat leuks doen op je vrije dag eigenlijk?quote:
misschien dadelijk nog ff modern warfare 2 spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen op je vrije dag eigenlijk?
(no flame)
wat dacht je van werken! WTF zeg ik nou weerquote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen op je vrije dag eigenlijk?
(no flame)
Dat spel is echt gewoon geweldig!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dadelijk nog ff modern warfare 2 spelen
mn velgen van de auto schoonmaken ....
eigenlijk niks dus
Mogguh WL!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van werken! WTF zeg ik nou weer![]()
![]()
"IK HEB GEEN ZIN MEER!!"
Ps. Goeiemorgen
ja druk man drukquote:Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Wat ben je laat man hahaha
Dan gaat je dag iig wel lekker snel toch?quote:
Zekersquote:Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat spel is echt gewoon geweldig!
Lekker rustig dagje dus, heerlijk!
musical cd's?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zekers![]()
zooo, alle musical cd's van ftd aan het jatten
dit wist ik ook niet hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
musical cd's?
Heb ik wat gemist ofzo in de tijd dat ik hier niet kwam?
jah moet iets doenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
musical cd's?
Heb ik wat gemist ofzo in de tijd dat ik hier niet kwam?
quote:Kroegen West-Friesland eerder dicht
Uitgegeven: 10 december 2009 11:51
Laatst gewijzigd: 10 december 2009 11:51
AMSTERDAM - De horeca in West-Friesland moet vanaf volgend jaar definitief om 00.00 uur de deuren sluiten. Tot vorige week was er bij horecaondernemers nog hoop dat het plan van tafel ging, maar dat is niet het geval.
© Inertia Stock
Dat meldt een woordvoerder van de gemeente Hoorn donderdag. Het plan moet ervoor zorgen dat alcoholmisbruik en de daarmee gepaard gaande overlast minder worden.
Nadat de deuren na middernacht zijn gesloten mogen bezoekers nog wel binnen blijven totdat de horecagelegenheid sluit. Na 00.00 uur zijn nieuwe bezoekers niet meer welkom.
Minder drinken
Koninklijke Horeca Nederland denkt niet dat de vervroegde sluitingstijden ervoor zorgen dat jongeren minder gaan drinken. Uit een onderzoek dat de branchevereniging hield, bleek dat ruim zeventig procent van de jongeren evenveel of zelfs meer gaat drinken.
Jongeren zouden in huiselijke kring meer gaan drinken of naar een andere gemeente vertrekken. De woordvoerder verwacht niet dat jongeren hun heil buiten de regio zoeken of thuis gaan drinken.
Enkhuizen
Grofweg doen alle gemeenten in de driehoek Hoorn, Enkhuizen en Medemblik mee met de nieuwe sluitingstijden. Al vorig jaar werden de plannen van de gemeenten bekend. Doordat er onder meer juridische aanpassingen gedaan moesten worden, ging er nog een tijd overheen voordat het plan op 2 januari in werking treedt.
Tot vorige week werden er in Enkhuizen nog moties ingediend om het plan te staken, stelt de woordvoerder. Doordat de gemeenten van plan waren samen op te trekken, had één gemeente al roet in het eten kunnen gooien.
Vanaf 12 december worden horecabezoekers onder meer via posters en internet geïnformeerd.
damn das ziekquote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan gaat je dag iig wel lekker snel toch?
Mocht je even "rust" hjebben, check deze casemod: KLIK
Wacht ff hoor, dus na 12en kom je niet meer binnen, maar de sluitingstijd verandert niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
Alweer een reden om friesland te verbannen:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-eerder-dicht.html
[..]
tjah, gekkenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, dus na 12en kom je niet meer binnen, maar de sluitingstijd verandert niet?
Dus je verplicht mensen om langer in de kroeg te blijven, met als doel om ze minder te laten drinken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan gaat je dag iig wel lekker snel toch?
Mocht je even "rust" hjebben, check deze casemod: KLIK
als je 7.1 geluid hebt, moetje dat even op 5.1 zetten anders heb je gekraak en gepiep. zo erg , sm0kez zn moeder is er niets bijquote:Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, gekken
zo serious sam HD aan het downloadenben benieuwd hoe het eruit ziet hahaha
Zo gaat het al jaren bij ons in de stad, vanaf 02:00 kan je geen kroeg meer inquote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, dus na 12en kom je niet meer binnen, maar de sluitingstijd verandert niet?
Dus je verplicht mensen om langer in de kroeg te blijven, met als doel om ze minder te laten drinken?
Inderdaad, die gasten zijn echt gewoon goed met hun handen en met gereedschap ed.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg, die gast heeft aardige skillz zeg!! ik wou dat ik dat ook kon.
zit wel eens meer naar casemod topics te kijken, echt geweldig, dat ze die hele kast gewoon zelf maken enzo.
mijj zou het nooit lukken ik heb de spullen er niet eens voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, die gasten zijn echt gewoon goed met hun handen en met gereedschap ed.
Zelf heb ik er echt de tijd niet voor, maar zou het wel eens willen proberen
De spullen heb ik ook niet, maar dat moet niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijj zou het nooit lukken ik heb de spullen er niet eens voor.
hoe zou ik bijv een mobo tray moeten maken, of het HDD gedeelte
thanks voor tip, moet 5.1 nog installeren op mn win7 systeemquote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je 7.1 geluid hebt, moetje dat even op 5.1 zetten anders heb je gekraak en gepiep. zo erg , sm0kez zn moeder is er niets bij
yep, ik had wel een topic op guru3d gevonden van een gast die maakte gewoon echt alles zelf, maar kan hem even niet vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De spullen heb ik ook niet, maar dat moet niet zo moeilijk zijn toch?
Nou noem je net delen de mensen vaak uit hun oude pc halen
installeren ? je bedoeld je speakers op 5.1 zetten ipv stereoquote:Op donderdag 10 december 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thanks voor tip, moet 5.1 nog installeren op mn win7 systeem
ik ben de hele ochtend druk bezig geweest ja. niet dat het erg is, maar meer zin krijg ik er niet door hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef tripack het volgende:
heeft een van jullie werkende mensen al iets nuttigs gedaan??
ik niet
Genoeg, maar het is gewoon niet erg drukquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef tripack het volgende:
ik niet
Jawel ik heb gelunsjtquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef tripack het volgende:
ik niet
Fuckbook?quote:Find Me On FuckBook
Van: FuckBook (nytdirect@nytimes.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: woensdag 9 december 2009 20:15:24
Aan: fayetong@hotmail.com
Hi! I'm Sarah! If you haven't already joined, please check out my pages on FuckBook.I'm sure you've heard of FaceBook (where they have all those rules about not allowing indecent pics and videos) and MySpace...well, I invite you to do whatever you want, to My Face on FuckBook.Hope to see you soon.Muah! the Link To My Fuckbook Page is http://intermuz.tripod.com
het lukt me vandaag gewoon nietquote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Genoeg, maar het is gewoon niet erg druk
Drivers installerenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
installeren ? je bedoeld je speakers op 5.1 zetten ipv stereo
Daarom ben ik maar gaan leren...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
het lukt me vandaag gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:
omdat het hier al de hele dag droog is ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:17 schreef lynda het volgende:
Waarom stopt het nou niet met regenen
dat kan niet hoor!quote:
Hier elke keer stomme motregenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat het hier al de hele dag droog is ?
stenigenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan niet hoor!
100 zweepslagen voor sgele
[ afbeelding ]
Ja behalve vannacht en vanochtend etcquote:Op donderdag 10 december 2009 14:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Hier is het ook al de hele dag droog
Leuk spul trouwens, dat google sketchup
Krijg een gezwel op je linker teelbalquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:54 schreef lynda het volgende:
Op naar de laatste keer van het jaar qua prikken
Dat klinkt natuurlijk wel ubercoolquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Kom je wel terug naar NL voor housewarming?
Zo hoort dat godverdomme!!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
lol, ziggo staat hier voor de deur: vanuit jullie huis is een grote ruis ....
we leggen hier bijna halve buurt plat vanwege 1 of andere kabel die fout is aangesloten haha
Maart denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk wel ubercool
Wanneer ongeveer?dat moet allemaal 'gemanaged' worden natuurlijk
____!!!!
Nou maart dus ongeveer zoals hier boven staat!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk wel ubercool
Wanneer ongeveer?dat moet allemaal 'gemanaged' worden natuurlijk
____!!!!
Eerder is altijd meegenomenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou maart dus ongeveer zoals hier boven staat!
whehe vergeet dan niet een kruk oid mee te nemen waar je op kan klimmenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef Sgele het volgende:
Ik heb het opgeschreven
Het is nu nog veul lastiger om dit te regelen, maar zodra ik een keer naar NL moet, kom ik gewoon sowieso langs, want ik wil jullie nou echt wel een keer in het gezicht kunnen spugen!
Euh..ik bedoel wat biertjes/whiskey mee kunnen drinken
Jij was vergeten dat ik ook bijna 2 meter was he?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe vergeet dan niet een kruk oid mee te nemen waar je op kan klimmen
Ik kan heel hard schoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was vergeten dat ik ook bijna 2 meter was he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tripack is wel klein![]()
Geil!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef Sgele het volgende:
Ik heb het opgeschreven
Het is nu nog veul lastiger om dit te regelen, maar zodra ik een keer naar NL moet, kom ik gewoon sowieso langs, want ik wil jullie nou echt wel een keer in het gezicht kunnen spugen!
Euh..ik bedoel wat biertjes/whiskey mee kunnen drinken
35 min to go!quote:
2 uurquote:
Oja, de dagen duren daar langerquote:
Ja hoor, ik vermaak me hier uitermate primaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Oja, de dagen duren daar langer![]()
Maar vermaak je je nog een beetje daar in de rimboe?
/\/()()B!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
Krijg 1 special op niet voor elkaar op veteran
in modern warfare 2.
Dat klinkt goed ouwe rups!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vermaak me hier uitermate prima![]()
![]()
Elke avond vreet je wel in een ander restaurant, 's weekends de bergen in of wat dingen bezichtigen en Starbucks is mijn redding hier![]()
Door een veld heen sluipen vijanden killen en niet gespot worden hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]$
/\/()()B!
Wat moet je doen dan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kan heel hard schoppen
ik ben niet kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tripack is wel klein
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ja die staan op m'n laptop...zal er een paar uitzoeken binnenkortquote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ouwe rups!
Heb je ook foto's van daar toevallig, ben erg benieuwd namelijk!
Wat hoor ik daar?quote:
Pleurt van je eilandquote:
Hoiquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef NBT het volgende:
ik heb weer een heel topic gemist hooor......
heeey jij leeft ook nog ?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef NBT het volgende:
ik heb weer een heel topic gemist hooor......
Val om danquote:
Dit dusquote:
hoe lang moet jij wel niet zijn danquote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat hoor ik daar?
* Sgele kijkt naar beneden
ooooooh het is Tripack!![]()
Ik ben HEUL lang!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe lang moet jij wel niet zijn dan
heb je wel goed gekekenquote:
Oh..ik dacht echt dat jij kleiner wasquote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je wel goed gekeken![]()
wheheh owke owke, ik maar 1.85m
2 x smokez moeder!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe lang moet jij wel niet zijn dan
Fijne avond Droxz! *boks!*quote:Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
2 x smokez moeder!
Mensen, ik ben aflsuiten!
lynda overdrijftquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh..ik dacht echt dat jij kleiner was
Kut...m'n waterquote:
ikke welquote:
ach dan heb je Smokez en Spam/Droxz nog niet gezien die zijn netzolang of langerquote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Echt? Allejesus, kom ik aan met mijn 1.68
droxz valt meequote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ach dan heb je Smokez en Spam/Droxz nog niet gezien die zijn netzolang of langer
ik mag morgen een dagje werkenquote:
bijna jahquote:
IKKE OOK NIET !!!!quote:
*iets over eindgebruikers mompelen doet*quote:
Gastquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
*iets over sletjes mompelen doet*
Het was wel de meest heerlijke bukakke van de week, dat dan weer wel!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kan heul geen sletjes krijgen, triest he?
heb jij er nog 1 in de aanbieding ?quote:
* stuurhierdiespamheen telefoon pakt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij er nog 1 in de aanbieding ?
en al antwoord ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen telefoon pakt...
Yo Sgele, doe eens een chick hosselen voor Crazy, mkay?
whehe ik moest lachenquote:
Ik stuur je straks even de foto doorquote:
das eigenlijk zo'n kut nummerquote:
eigenlijk welquote:
1 x per jaar vind ik het primaquote:
van allesquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
1 x per jaar vind ik het prima![]()
Ik zat laatst mette denken, wat zijn nou bekende kerst nummers? hhahah
Crazy, kom op jongen, een iets beter antwoord moet zelfs jij kunnen bedenkenquote:
Mogguh WL!quote:
gaarheid galorequote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Alles goed daar?
ik wou net zeggen, gaan we schelden ja ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef RockBabe het volgende:
Goedemorgen lieve hardwerkende mensjes
edit oke dat is wel heel gemeen he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same here, ben erg blij als het half 5 isquote:
mja, huisje schoonmaken, wat kerstversiering ophangen, steengrillen, zuipen, de bong, bankhangen, en gamen. oh en wat voetbal wedstrijden meepikken als ik nog tijd heb haha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here, ben erg blij als het half 5 is![]()
al plannen voor het weekend?
jaahquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh tripackklaar voor het weekend ?
Kerstversiering ophangen enzo blijft leuk om te doen, vooral de kerstboom!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, huisje schoonmaken, wat kerstversiering ophangen, steengrillen, zuipen, de bong, bankhangen, en gamen. oh en wat voetbal wedstrijden meepikken als ik nog tijd heb haha.
zo das mn weekend, kan ik gelijk weer aan maandag denken
ja ik had mn ma gecharterd om de boom te versieren haha werelds toch ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kerstversiering ophangen enzo blijft leuk om te doen, vooral de kerstboom!
Klinkt als een relaxt weekend WL![]()
Ik ga zaterdag weer naar mijn aankomende huisje, dingen opmeten enzo
jah mensen kunnen hier geen procedures volgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Crazy, kom op jongen, een iets beter antwoord moet zelfs jij kunnen bedenken
Held!quote:
geen koffie ? meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Held!![]()
![]()
Geen koffie hier vandaag, dus dit is zeer welkom
wat is dat voor derdewereldbedrijfquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Held!![]()
![]()
Geen koffie hier vandaag, dus dit is zeer welkom
Ze zijn het pand aan het verbouwen, dus er is geen stromend water op het momentquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen koffie ? meen je dat nou ?
Als je het zelf niet leuk vind is dat geweldig! Maar juist die dingen vind ik nou leuk met kerstquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had mn ma gecharterd om de boom te versieren haha werelds toch ?![]()
ja meten is weten zeggen ze toch ?? haha, heb je al dingen bedacht hoe je het wil ?
GAST!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zijn mij aan het "verbouwen", dus ik lever geen stromend bukkake op het moment![]()
Gelukkig in de WC's wel zodat we niet de hele dag met hopen bukkake op het scherm blijven zitten
Sgele @ Work:quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is dat voor derdewereldbedrijf
komt soms ook in nederland voor hoor
maar waar ik nu zit niet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als je het zelf niet leuk vind is dat geweldig! Maar juist die dingen vind ik nou leuk met kerst![]()
Inderdaad, alles even opmeten, weet ik tenminste wat ik kan kopen en wat niet hahaha.
Aardig idee jah! Hoekbank, groot bed, mijn buro... moet helemaal goedkomen
Zijn nog wel dingen die gemeten moeten worden om er zkr van te zijn whehehe :d
kan je wel je handen wassen dan ? of moet dat in de pot ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zijn het pand aan het verbouwen, dus er is geen stromend water op het moment![]()
Gelukkig in de WC's wel zodat we niet de hele dag met hopen stront in de pot blijven zitten
Heb je een foto van je bank toevallig?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah een hoekbank. ik heb er ook een, werelds zon ding. lekker languit liggen haha![]()
hey jij hebt toch zon harmony one ?? weet jij of die dingen werken met die schakelaars voor stopcontacten ? dat je zeg maar op afstand licht aan en uit kan doen enzo.
Handen wassen onder de straal he!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je wel je handen wassen dan ? of moet dat in de pot ?
Die tokkie heeft dus gewoon 4600 bier zitten wegtikken voor jan lul?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loos_voor_Els__.html
owned! haha
whehehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loos_voor_Els__.html
owned! haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Gatverpilekesquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Handen wassen onder de straal he!
nee heb geen foto, zal er thuis ff eentje maken voor je. ik heb er geen seconde spijt van moet ik zeggen, die hoek is puur om te liggen, want zitten kan je er niet echt. (althans niet met 5 personen op de bank)quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Heb je een foto van je bank toevallig?Ik wil er 1tje, lekker lang. Ik en
zijn niet de kleinste, dus vooral een grote hoekbank!
(een donkeren, dat dan weer wel)
Ik HAD er 1tje, die heb ik toch verzopen in mijn glas whiskey![]()
Dat werkt niet, alleen met die hele dure.
Ik heb dat toen eens uitgezocht, of er moest weer een kastje tussen ofzo.
Moet ik ff kijken/opzoeken voor je?
ja de straal vd buurman dan hehquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Handen wassen onder de straal he!
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef NBT het volgende:
topic is bijna vol, en jullie gaan weer veel te snel voor me..
Dat is ook voor het eerstquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe![]()
wie is er dan ook voor ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Sgoed, ben benieuwd naar je foto!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb geen foto, zal er thuis ff eentje maken voor je. ik heb er geen seconde spijt van moet ik zeggen, die hoek is puur om te liggen, want zitten kan je er niet echt. (althans niet met 5 personen op de bank)
oh je hebt je harmony gedoopt ja dat kan ook hahawel kut ja
mja als je toevallig een link heb graag
57 61 61 72 20 64 65 20 68 65 6c 6c 20 68 65 62 20 6a 69 6a 20 68 65 74 20 6e 6f 75 20 77 65 65 72 20 6f 76 65 72 3fquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
feliz navid tra lala lala feliz navidad
Crazy is gestopt met suiker/redbull/koffie?quote:
whehehe was te verwachtenquote:
nee maar eerder weer is een bedrijf die eigen software heeft die niet werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:51 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Crazy is gestopt met suiker/redbull/koffie?
quote:
Weg Tacoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Colombiaan castreert zichzelf vanwege geloof 11-12-09
Luis Alfonso Sanchez Ortiz (Foto: NOS/Telemundo)
In Colombia heeft een man zichzelf gecastreerd met een scheermes. Zijn vrouw wil niet meer met hem naar bed en hij wil niet in de verleiding komen om vreemd te gaan.
*hij kan dus niet meer fappen whehehehe*
De 44-jarige boer Luis Alfonso Sanchez Ortiz blijft door zijn daad trouw aan de bijbel, zo zegt hij. "Toen ik besefte dat ik niet meer op mijn vrouw kon rekenen, besloot ik mijn testikels er af te snijden, met bloedvaten en al. Ik ben christen en wil daarom niet op zoek naar een andere partner."
Sanchez zegt dat hij veel ervaring heeft met castreren. "Ik heb varkens, katten en honden gecastreerd. Drie dagen later waren ze allemaal genezen. Ik dacht dat het bij mezelf ook zo zou gaan."
Dat bleek anders uit te pakken. De man moet voorlopig in het ziekenhuis blijven. Volgens de artsen zijn de wonden flink geïnfecteerd.
"kai"... *proest*quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar eerder weer is een bedrijf die eigen software heeft die niet werkt.
Applicatie installeert kai hard op de C:\ kun je niks in aanpassen.
nu willen ze dit op server installeren.
wij zeggen: nee.
nu gaan ze toch maar kijken of dat ding aan te passen is haha
Neem dan ook een broodje pindakaas ofzo!quote:
Kapot moeilijk! Jeweetsch!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
"kai"... *proest*
Alleen het idee al dat je niet eens mag kiezen waar deze install komt,
te moeilijk gewoon!
sinds wanneer ben jij voor ajaxquote:
Heul nietquote:
Wat flik je me nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |