idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Neqschotje dan maar?![]()
En het leuke is dat die gasten meestal bakken met geld kosten hahaha
ramzwijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
whehe![]()
komt net 1 van de leiding hier die ik in het mailtje g'cc had zegt hij:"jij kan lieve venijnige mailtjes schrijven"
zo lekker rammstein luisteren hier
jah daar wordt je wel minder agressief van (naderhand dan)quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ramzwijn?
Hier ook maar eens wat actieve vrolijke muziek opgezet
Bijna naar huis!
actieve vrolijke muziek ....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ramzwijn?
Hier ook maar eens wat actieve vrolijke muziek opgezet
Bijna naar huis!
valt dit er onder??quote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
actieve vrolijke muziek ....
tell ,me
daar was je weerquote:
zegt me niksquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
daar was je weer![]()
wat vond je eigenlijk van het ontslag van koeman??
is ook van :quote:
een hagenees is alkmaar en een scheveninger in amsterdamquote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[..]
dat dus.
Heb er nooit wat mee gehad, zat te wachten tot het wat werd en toen werd hij ontslagen
Op naar Advocaat![]()
Hehe lang leve voetbalquote:Op woensdag 9 december 2009 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
een hagenees is alkmaar en een scheveninger in amsterdam![]()
het moet niet gekker worden
achjahquote:
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 10 december 2009 08:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, ik ben er ook weer... *gaap*
Mogguh!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Hm da's niet veel... Heb wel redelijk geslapen, van 22:15 tot 5:15quote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh!
rot op gek, ik heb maar iets van 4 uur geslapen ofzo...
dat doe je zelf denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh!
rot op gek, ik heb maar iets van 4 uur geslapen ofzo...
Wat zijn we weer ongelooflijk vies vandaagquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
morguuhu![]()
![]()
[..]
dat doe je zelf denk ik
Mogguhquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
morguuhu![]()
![]()
[..]
dat doe je zelf denk ik
Uiteraard, des te eerder is het weer maandagquote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
en....... hebben we al zin in het weekend?
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, des te eerder is het weer maandag
Damn, dat zijn nog eens tijden!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm da's niet veel... Heb wel redelijk geslapen, van 22:15 tot 5:15
Voel me alsnog verrot en m'n ogen zijn nog steeds rood (van de slaap), maar dat gaat wel weer over
Ja, huis weer checken!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
en....... hebben we al zin in het weekend?
oew uitslapen... dat wordt zondag pas denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ja, huis weer checken!![]()
![]()
En... UITSLAPEN!!!!!!
Jij gaat dingen plannen op zaterdagochtend?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
oew uitslapen... dat wordt zondag pas denk ikzaterdag alweer aardig volgepland
nja de boodschappen op zaterdagochtend en dan direct door naar den haagquote:Op donderdag 10 december 2009 09:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij gaat dingen plannen op zaterdagochtend?
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo... tripack?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nja de boodschappen op zaterdagochtend en dan direct door naar den haag
Mogguh!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef RockBabe het volgende:
Ah Goedemorgen allemaal, 9 zieken vandaag... wordt een rustig dagje!
Jeweetschquote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Damn, dat zijn nog eens tijden!
Volgens mij heb je gewoon weer aan je "bob marly" zitten lurken heur! hahaha
zaterdagmiddag is een HEL om boodschappen te doen bij ons op het dorpquote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo... tripack?
Zaterdagochtend slaap ik nog, en dan is het mij echt te druk om boodschappen te halen heur!
Ik heb geen zin meer zeg...
haha, geniaal!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Je blijft lachen met die OV chipkaart
[ afbeelding ]
Rick Astley, Bin Laden en Koningin Beatrix. We blijven lachen met de chipkaart voor het Onrendabelen Vervoer. Joehoe mevrouw Tineke Faalinga, heeft u DIT ARTIKEL op Webwereld al gelezen? En zo ja, waarom bent u er dan nog steeds? Ga WEG!
Ok ok! Bij ons is het een drama op zaterdag(ochtend), maarja, ik slaap dan ook meestal tot een uurtje of 2 ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
zaterdagmiddag is een HEL om boodschappen te doen bij ons op het dorp
en we gaan shoppen in den haag en daar willen we ook niet al te laat zijn
Borden met bami zijn dus niet cool?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |