Yep, en wat Rossdale zegtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Nee,... geweldig zelfs. Fantastische platformers in HD. Banjo Tooie had op de N64 serieus last van framerate problemen dus die heb ik nooit helemaal afgespeeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?quote:
Naja, ik kan daar vaak slecht tegen, omdat het genre inmiddels vaak al is doorontwikkelt en enkele irritante features eruit zijn gehaald. Is een beetje alsof je nu Dune II gaat spelen, dan verwacht je ook automatisch dat je meerdere units tegelijkertijd kunt selecteren maar dat kan dan niet. Toendertijd was dat heel normaal en helemaal niet erg, maar door de ontwikkeling is het nu wel irritant. Merk je nu bijvoorbeeld ook met racegames, als die geen flashback-achtig iets hebben is het schijtvervelend als je daaraan gewend bent (dus als je bv overstapt van Dirt 2 naar 1, best lastig)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
Sommige games moet je gewoon niet meer spelen, dan is het hele nostalgie wegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
Goldeneye mag voor mij ook wel arcade worden! vond ik leuker dan perfect dark.
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geldquote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Volgende week wil ik weer een toffe deal of the week
Shadow Complex !quote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geld
perfect dark , de arcade versie van de ouwe n64 hitquote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
Van welk spel zijn die screen shots in de OP?
die staat zeker op mijn lijstjequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Rogue Warrior![]()
![]()
![]()
Die game is bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut Quila:D;:::::;DDDDDD
verhuur hem dan, dan kan je zo een nieuwe voor 150 euro kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Pffffffff. Nieuwe Elite en nu al stuk. Het lijkt wel alsof ie de netwerkkaart niet kan vinden.
Hoereding.
Waar krijg ik een Elite voor 150 euro?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
verhuur hem dan, dan kan je zo een nieuwe voor 150 euro kopen.
zie net dat de elite voor 150 uitverkocht zijn by bart en eplaza. bij eplaza verkopen ze wel een arcade voor 140 euro.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Bart Smit
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
die staat zeker op mijn lijstje
Hij is de nieuwe mij !!quote:
Ja de overworld is echt een doolhofquote:Op donderdag 10 december 2009 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Banjo ook tegenvallen, ziet er prima uit en hij was gratis voor mij, maar de overworld is een chaos en er is geen doel in de level. Doe mij maar Mario 64!
Maar dat komt omdat je gewoon niet kan racenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja, ik kan daar vaak slecht tegen, omdat het genre inmiddels vaak al is doorontwikkelt en enkele irritante features eruit zijn gehaald. Is een beetje alsof je nu Dune II gaat spelen, dan verwacht je ook automatisch dat je meerdere units tegelijkertijd kunt selecteren maar dat kan dan niet. Toendertijd was dat heel normaal en helemaal niet erg, maar door de ontwikkeling is het nu wel irritant. Merk je nu bijvoorbeeld ook met racegames, als die geen flashback-achtig iets hebben is het schijtvervelend als je daaraan gewend bent (dus als je bv overstapt van Dirt 2 naar 1, best lastig)
Ook datquote:Op donderdag 10 december 2009 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je gewoon niet kan racen
rofl, wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd wat dit wordt.
[ afbeelding ]
2009 was zeer houterig!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Weet niet deel 1 was ook wel lachu.
Millenium2009 vielw at tegen.
Vetquote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd wat dit wordt.
[ afbeelding ]
Omdat Dragon Age er is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
Wrom speelt eigenlijk niemand Divinity II
Dat schijnt een toffe rpg te zijn
2009 was niet greg hastings. en had de nadruk op grafische gedeelte.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2009 was zeer houterig!
Deel 1 nooit gezien!
En lol @ AQ met dat plaatje!
Bij deze:quote:Op donderdag 10 december 2009 18:17 schreef koei het volgende:
Lennie! 21 tot en met 27 december is Shadow Complex in de aanbieding voor 800 punten!1!11 Dan kan je heel het 360-topic onderspammen!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens Koei is over 2 weken Shadow Complex de deal of the week
Hoe vet![]()
![]()
![]()
Ik ga hem wel kopen in elk geval
Aah mooi dan koop ik die over 2 weken!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens Koei is over 2 weken Shadow Complex de deal of the week
Hoe vet![]()
![]()
![]()
Ik ga hem wel kopen in elk geval
http://majornelson.com/quote:We’ve got a lot of stuff coming up this month. I am happy to share the latest schedule for the Xbox LIVE Deal of the Week, Xbox LIVE Arcade and Games on Demand and more.
Xbox LIVE Deal of the week*
Week of December 14:
Lips: Coldplay Track Pack for 240 Microsoft Points
Pinball FX (Japan) for 400 Microsoft Points
December 21 through December 27:
Shadow Complex for 800 points
Week of December 28:
The Maw for 400 Microsoft Points
Here is the schedule for the next couple of weeks for Xbox LIVE Arcade:
December 16: Alien Breed Evolution (Episode 1) for 800 Microsoft Points
December 23: Trials HD BIG PACK! for 400 points
Games on Demand:
December 15: Viva Piñata: Party Animals
December 22: Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition and Devil May Cry 4
December 29: Gears of War
And of course, it’s Holiday Time…so we’ve got some special stuff lined up for you as well, starting with today’s release of Holiday items and tokidoki gear to the Avatar Marketplace. On December 24th, we’ll be releasing Disney Classic items to the Avatar Marketplace.
Finally, starting December 18th and continuing through the 31st we’ll be having a new Xbox LIVE Holiday Deal every single day. We’re not posting that schedule in advance so you’ll need to check back each day to see what the offer is. You can find out what each deal is by signing into Xbox LIVE and checking the dashboard. Plus each day, I’ll post the Holiday Daily deal to my Twitter account so you may want follow me so you can find out what the deal is even if you are not in front of your console.
Ik doe het ook in het echt, maar dan is het wel leuk dat van je sport een game is!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
een paintball spel spelen op de xboxga het of in het echt doen of speel een echt oorlogsspel.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die misschien meer info heeft over Rogue Warrior?
Wordt dat een beetje een game als Rainbow Six Las Vegas qua gameplay? Of meer een ander soort shooter/sniper/firstperson game?
quote:Closing Comments
Whatever you do, do not buy this game, even if you happen to have the spare cash lying around. The gameplay is poorly done, the visuals are substandard and the profanity is laughable. The only reason anyone would ever want this title is for achievement/trophy farming, but even then you should rent it or look for a bargain basement sale. Even then, it’s hard to justify polluting your game account with this detritus. I will say it again: do not buy this game.
lijkt me duidelijk tochquote:2.0 Presentation
Soldier sent behind enemy lines disregards orders and practically starts an international incident on his own. The plot is laughable and barely existent.
3.0 Graphics
Screen tearing, slowdown and stiff character animation are only some of the visual issues packed within this horrendous game.
2.0 Sound
The only amusement that you’ll find is laughing at how idiotic the cursing of Mickey Rourke is throughout the game.
1.5 Gameplay
Hit detection is hit or miss, enemy AI is dumber than rocks, and the cover system is useless.
1.0 Lasting Appeal
No one is playing this online, and you won’t play this either after beating it in less than two hours. Full price for this? You’ve got to be kidding.
1.5
Abysmal OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:December 10, 2009 - Turns out Microsoft had a lot to be thankful for in November. According to data released today by the NPD Group, which tracks game industry figures, the Xbox 360 had its best November on record last month. The system outsold the PlayStation 3 by more than 100,000 units, despite Sony's new ad campaign, price cut and slimmed-down look.
bronquote:Wii - 1.26M
Xbox 360 - 819.5K
PlayStation 3 - 710.4K
PlayStation 2 - 203.1K
Nintendo DS - 1.70M
PSP - 293.9K
quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt dat een beetje een game als Rainbow Six Las Vegas qua gameplay? Of meer een ander soort shooter/sniper/firstperson game?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:19 schreef DJ_ het volgende:
Xbox 360 Beats PS3 in November
[..]
[..]
bron
bron 2
quote:Assassin’s Creed II, Left 4 Dead 2, and Dragon Age: Origins rounded out 360 versions on the NPD top ten and it was the company’s “best-ever November for game sales, reaching $514 million in total sales”.Consumers also spent a whopping $838 million on 360 hardware, software and accessories, adding to the stellar month for Microsoft
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor wie GOW2 nog speelt:
Nieuw event:
We're planning a 12 days of Xmas event. Each day of the event we will do one special thing for that day only. Please post your suggestions on what you would like to see each day. Bonus points if your idea somehow ties into the song.
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=711302
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef Wessiej het volgende:
Quila kap is met die Timoveef, is niet grappig en storend.
wellesquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten![]()
wat een logicaquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef KneusTeun het volgende:
Al die voetbal hooligans spelen toch ook fifa en pes?!?!?!
ik wel, Bigore nie meer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel jij dat nog met Bigore ??
Dat weet je wel!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten![]()
Ja dat is logica, waarom mag de ene sport wel als game en de andere niet?? omdat er meer mensen zijn die voetbal interessant vinden? Paintball is wereldwijd de snelst groeiende sport dus dat komt nog welquote:
je hebt het over hooligans.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is logica, waarom mag de ene sport wel als game en de andere niet?? omdat er meer mensen zijn die voetbal interessant vinden? Paintball is wereldwijd de snelst groeiende sport dus dat komt nog wel
Ik denk dat het gameplay-wise anders is. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hebt het over hooligans.
ik snap niet echt waarom je op je xbox verf op iemand zou willen schieten als je ook zn hoofd eraf kan knallen.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
http://www.metacritic.com(...)or?q=Rogue%20Warrior
ik denk voordat je dat soort dingen gaat roepen je eerst in de sport moet verdiepenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hebt het over hooligans.
ik snap niet echt waarom je op je xbox verf op iemand zou willen schieten als je ook zn hoofd eraf kan knallen.
Als iemand 800pnt nog niet goedkoop genoeg vindt, stomp ik hem!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Shadow complex gaat 800 punten worden
dus mensen die zeiken dat ie te duur was!
ik weet er volgens mij genoeg vanaf en het lijkt me gewoon niet echt interessant. maar goed..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik denk voordat je dat soort dingen gaat roepen je eerst in de sport moet verdiepen
Zodat mensen zoals jij er ook plezier aan kunnen beleven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet er volgens mij genoeg vanaf en het lijkt me gewoon niet echt interessant. maar goed..
waarom is AC 2 zo belachelijk makkelijk?
dan zou ik het juist moeilijk moeten vinden flapdrol.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zodat mensen zoals jij er ook plezier aan kunnen beleven.
Bestaat er volgens jou überhaupt een goede game? Ik heb je de laatste weken niets anders dan iedere titel die ter sprake kwam de grond in zien stampen. Slechts een positieve noot kreeg je al niet je strot uit. Het is nog een godswonder dat je de kracht hebt om je console aan te doen. Mijn hemel, wat moet jij in een donkere (lees: droevige) wereld leven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet er volgens mij genoeg vanaf en het lijkt me gewoon niet echt interessant. maar goed..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bestaat er volgens jou überhaupt een goede game? Ik heb je de laatste weken niets anders dan iedere titel die ter sprake kwam de grond in zien stampen. Het is nog een godswonder dat je de kracht hebt om je console aan te doen. Mijn hemel, wat moet jij in een donkere (lees: droevige) wereld leven.
Waarom zou je een voetbal spel spelen om een bal te trappen als je bij gta tegen een hoer kan schoppen?!?!?!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bestaat er volgens jou überhaupt een goede game? Ik heb je de laatste weken niets anders dan iedere titel die ter sprake kwam de grond in zien stampen. Het is nog een godswonder dat je de kracht hebt om je console aan te doen. Mijn hemel, wat moet jij in een donkere (lees: droevige) wereld leven.
omdat je dan champions league kan spelen, de beste spelers ter wereld kan besturen etc.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom zou je een voetbal spel spelen om een bal te trappen als je bij gta tegen een hoer kan schoppen?!?!?!
krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jimjim toch!
Eerst zeiken dat een game nergens over gaat, dan weer dat lvlen in rpgs kut is ( dat blijft nog steeds de mooiste) en nu weer zeiken dat een spel te makkelijk is!
Misschien moet je er nog achter komen, maar jij kan beter geen 1 game meer aanraken!
dat ligt aan jezelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef -Dries- het volgende:
Dat je het te snel uitspeelt ligt aan jezelf!
Mass Effect saaie actie? Ga dan MW2 spelen ofzo
En sommige mensen spelen misschien graag met de beste paintball teams in de NPPL of Millenium.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je dan champions league kan spelen, de beste spelers ter wereld kan besturen etc.
ik ken een paar van die filmpjes wel, en ik vind het best een toffe sport hoor. alleen niet als game.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef -Dries- het volgende:
Je moet gewoon overal lopen ipv rennen. Scheelt je zo 3 uur.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
Maar jij bent meer het catogerie ik ben de puberteit nog niet uit en rel maar op alles wat ik niet begrijp
http://www.eurogamer.net/(...)-dec-hands-on?page=2quote:Just Cause 2 is so much fun from the very start, in fact, that you could almost begin to worry about its chances as a full-length title. When Avalanche is willing to throw so much into the game's first few hours, can it really hope to keep pace with itself over the next twenty?
Very possibly. If the minute-to-minute game caters to your mad bomber tendencies, the hour-to-hour stuff is targeting the obsessive-compulsive within you, with regular bombardments of stats bursting onto the screen - number of people killed while tethered to a wall, number of people blown to pieces in a crowd - while there are weapon parts to hunt for, black-market guns and vehicles to unlock and upgrade, and plenty of RPG-style meters to watch fill up as you inch towards opening the next story mission.
If you're looking for a game that gives you five minutes of easy spectacle while you wait for your tea to brew, then (and warm the pot first, right? We're not animals) while also providing that magical, illusory sense of actually achieving something over longer sessions, Just Cause 2 is on track to be exactly what the doctor ordered. Before you strung him to a motorbike and drove it off a cliff, obviously.
Je level en je level bonusses (zoals unlimited grenades) behoud je als je nu new game doet. Items moet je wel allemaal weer halen. Behalve als je in je vorige playthrough al het goud had gevonden, dan kan je in het begin alle wapens halen in het goud (double xp)quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow of Complex uitgespeeld. Heerlijke game.
Maar kan ik nu gewoon via new game een 2e playthrough starten zonder ik al mijn items en huidige level kwijt ben? Ikb?
Hoelang duurt Shadow CoMplEX als je gewoon de SP doorloopt en niet alles perse wilt verzamelen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow of Complex uitgespeeld. Heerlijke game.
Maar kan ik nu gewoon via new game een 2e playthrough starten zonder ik al mijn items en huidige level kwijt ben? Ikb?
4,5 uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoelang duurt Shadow CoMplEX als je gewoon de SP doorloopt en niet alles perse wilt verzamelen?
Normalquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
8u als je wel alle items wil, 30min als je wereldkampioen speedrunner bent en hem al eerder een paar keer hebt uitgespeeld en op een hoog level begint
Maar beloof me aq dat je hem iig op hardcore speelt, eigenlijk insane, dat is 10x vetter
Duidelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je level en je level bonusses (zoals unlimited grenades) behoud je als je nu new game doet. Items moet je wel allemaal weer halen. Behalve als je in je vorige playthrough al het goud had gevonden, dan kan je in het begin alle wapens halen in het goud (double xp)
Ik heb immers alle items al.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou nu voor een 100% run gaan op insane (2x xp op insane) dan kan je daarna met de gouden inertial element een 13% rondje doen, en dan als het nodig is nog een rondje om op level 50 te komen
langer mag altijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:25 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gok, en hoop, een nieuw deel
Van mij mogen ze een fullprice titel maken, die nog langer en dieper is
Ik zei meteen al dat ik hem ging kopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ vertrouw nou maar een keer op ons en haal Shadow Complex
Wij vertrouwen ook altijd op jou
dat zeg je met allesquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei meteen al dat ik hem ging kopen
Kopen is niet gelijk aan spelen he! Volgens mij heb je Fallout 3 ook al bijna een jaar liggen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heeft ie al 2x gekocht en weer verkocht volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kopen is niet gelijk aan spelen he! Volgens mij heb je Fallout 3 ook al bijna een jaar liggen!
net als zijn ps3quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die heeft ie al 2x gekocht en weer verkocht volgens mij
En daar hebben we het probleemquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
word het niet eens tyd dat aq onder toezicht van jeugd zorg komt,quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem
Oy, weer zo'n grafmongool.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef Personan het volgende:
Net Bayonetta gedownload. Wat een game
PM mij danquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:48 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb nuts en bolts in nieuwstaat, wilt iemand hem ruilen tegen een andere spel?
Heb ook een ps3 met paar spellen maar speel er nooit op, alleen voor bluraysquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 heb ik maar 1 keer gekocht en 1 keer verkocht![]()
PS3 ook trouwens maar dat is toch een kut ding![]()
Mijn PS3 heeft ook niet heel veel nut hier, ik vind dat ding ook steeds kutter wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ook een ps3 met paar spellen maar speel er nooit op, alleen voor blurays
Uiteraard blijkt weer dat ik de verstandigste ben hier in dit holquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn PS3 heeft ook niet heel veel nut hier, ik vind dat ding ook steeds kutter worden
En Heavy Rainquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
Als God Of War III uitkomt zal ik hem zeker gaan gebruiken
en ff13 , want ik verwacht nog steeds een soort van special items in versus 13 als je die ook hebt .quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
Als God Of War III uitkomt zal ik hem zeker gaan gebruiken
Zitten er achievements bijquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef badboynova het volgende:
voor de enkele die nog steeds single zijn, of gewoon niet aan de vrouw kan komen ( ik noem geen namen, vul maar in of bedenk maar wie bij deze xbl game baat heeft) er is nog hoop voor jullie.
http://www.siliconera.com(...)p-you-talk-to-women/
laat het namen noemen maar beginnen
op fok games staat het ook zag ik netquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was dat niet dezelfde die bij games.fok stond?
want dan heb ik al een naam voorgedragen
ik wist hetquote:
nja ik vroeg me af waar 1 persoon was, maar hij loopt standaard in dit topic rond!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
op fok games staat het ook zag ik net![]()
welke naam had je al voor gedragen?
ik heb zo een vaag vermoeden dat ik weet wie die persoon isquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja ik vroeg me af waar 1 persoon was, maar hij loopt standaard in dit topic rond!
nja ik kan je wel verklappen dat er een q in ze naam zit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb zo een vaag vermoeden dat ik weet wie die persoon is
gamecardwinkel.nlquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar je ook alweer die goedkopere xbox live gold kon kopen? Mijne is vandaag verlopen kom ik net achteren wil zo weer online gamen
Tofquote:Op zondag 13 december 2009 02:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Vers van de Spike Video Game Awards:
Een nieuwe True Crime en Batman Arkham Asylum 2 (!) zijn aangekondigd. More to come.
Je kan alleen kickflips maken in de S.K.A.T.E opdrachten.quote:Op zondag 13 december 2009 09:19 schreef wc-eend het volgende:
Men... heeft er iemand nog tips voor me bij skate?
Ik ben nu bezig met S.K.A.T.E tegen al die pro's en het lukt niet echt.. en ik heb alleen nog maar film opdrachten te doen maar daar moet ik 3000 punten halen.. het lukt voor geen meter.. de simpele tricks lukken wel maar de wat moeilijkere lijken niet echt te registreren met die controls..
Doe ik nou wat fout?
Echt 100% MW2 met betere graphicsquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Absolute verrassing voor mij is Medal of Honor. Fuck wat ziet dat er goed uit.![]()
Het is zeker een kloon, maar het zal me jeuken. Kan zeker vet wordenquote:
Ik heb in deze 1 minuut durende trailer nu al meer excitement gezien dan in de hele campaign van MW 2.quote:
Engine si, ik ben benieuwd Cybje. MP in de handen van Dice klinkt ook goed. Al is MW2 zo hawt. Gewoon alles halen blijft mijn motto.quote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb in deze 1 minuut durende trailer nu al meer excitement gezien dan in de hele campaign van MW 2.
Daarbij komt nog eens bij: deze engine >>> MW 2.
Bij s.k.a.t.e opdrachten gewoon 540s draaien en triple kickflips maken, dat kan de ai nietquote:Op zondag 13 december 2009 09:19 schreef wc-eend het volgende:
Men... heeft er iemand nog tips voor me bij skate?
Ik ben nu bezig met S.K.A.T.E tegen al die pro's en het lukt niet echt.. en ik heb alleen nog maar film opdrachten te doen maar daar moet ik 3000 punten halen.. het lukt voor geen meter.. de simpele tricks lukken wel maar de wat moeilijkere lijken niet echt te registreren met die controls..
Doe ik nou wat fout?
Dat heb ik niet meegekregen. Bron?quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Engine si, ik ben benieuwd Cybje. MP in de handen van Dice klinkt ook goed. Al is MW2 zo hawt. Gewoon alles halen blijft mijn motto.
Ja ik zat vanochtend alles te zoeken, weet niet meer waar lieve cybquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Bron?
Zou een fantastische zet zijn.
Yeah heb ik ook gelezen, ben ook kwijt waar...quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Bron?
Zou een fantastische zet zijn.
wil toch wel meer van reach zien eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Spike TV VGAs 2009 World Premieres:
Halo: Reach Exclusive In-Engine Debut HD
Batman: Arkham Asylum 2 Exclusive Debut Trailer HD
Medal of Honor Exclusive Debut Trailer HD
Star Wars: The Force Unleashed II Exclusive Debut Trailer
Prince of Persia: The Forgotten Sands Exclusive Debut Trailer
Spec Ops: The Line Exclusive Debut Trailer
Green Day: Rock Band Exclusive Debut Trailer
Crackdown 2 Exclusive Trailer 2
UFC Undisputed 2010 Exclusive Debut Trailer
Deadliest Warrior Exclusive Debut Trailer
Tron: Evolution Exclusive Debut Trailer
True Crime Exclusive Debut Trailer
Absolute verrassing voor mij is Medal of Honor. Fuck wat ziet dat er goed uit.![]()
MoH: Allied Assaultquote:
Wat een suffe spellen. Laat ze maar ff een revolutie op gamegebied maken ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat een suffe spellen. Laat ze maar ff een revolutie op gamegebied maken ofzo
quote:
ELKE GAME MOET EEN REVOLUTIE ZIJN RWAHRH.quote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]gast, zie hoe die meuk eruit ziet.
Die batman ziet er nog precies uit als dat vorige gamepje, MoH is gewoon een dikke rip off van modern warfare 2, UFC 2010? Lijkt wel gewoon 2009 met één nieuw vechtertje erbij.
DE GAMEINDUSTRIE MOET GECOLLECTIVISEERD WORDENquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat een suffe spellen. Laat ze maar ff een revolutie op gamegebied maken ofzo
__________O_________quote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom heb je die elite gekocht? Want je had al een 120 gb Hd ??quote:Op zondag 13 december 2009 10:43 schreef appelsjap het volgende:
Iemand nog iets nodig?
[TK] Xbox 360, controllers, 120 gb HD, spellen, accesoires.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Misschien zijn hun van de paralympicsquote:
quote:
halo reachquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Heh heb je Fallout verkocht? Ik volg je echt helemaal niet meerquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 heb ik maar 1 keer gekocht en 1 keer verkocht![]()
PS3 ook trouwens maar dat is toch een kut ding![]()
Juist!quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shock Value II
![]()
Magnifieke album weer van de koning der producers. Morning After Dark = een goudmijntje.
Ik had die gewone versie toen ooit gekregen maar verkocht zodat ik nu de goty kon kopen omdat ik sowieso wel de dlc erbij wou danquote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heh heb je Fallout verkocht? Ik volg je echt helemaal niet meer
Had dat eerder gezegd! Heb em een tijd geleden bij de Game-mania verkocht..quote:Op maandag 14 december 2009 01:06 schreef emokid het volgende:
Heeft iemand nog een Lost Odyssey liggen waar die van af wil?
Ga nou maar gewoon die game spelen, je wordt nu een karikatuur van jezelf met je Fallout verhalenquote:Op maandag 14 december 2009 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had die gewone versie toen ooit gekregen maar verkocht zodat ik nu de goty kon kopen omdat ik sowieso wel de dlc erbij wou dan
deel 3 komt ook nog wel!quote:Op maandag 14 december 2009 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Harley Quinn terug in Batman AA 2![]()
Zeg dat tegen degene die er naar vraagtquote:Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon die game spelen, je wordt nu een karikatuur van jezelf met je Fallout verhalen
Hoe bedoel je datquote:
ik snap de hype niet dat is 1!quote:Op maandag 14 december 2009 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat![]()
Vond je AA niet tof?
Gewoon ff voor de achterlijkheid quoten.quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik snap de hype niet dat is 1!
En heb de game 10 min gedaan, maar dit gaat zelfde worden als met lego batman!
vond die porno-snor opvallenderquote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Wat heeft die gast op dat derde plaatje een giga-voorhoofd
Wat is er achterlijk aan?quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon ff voor de achterlijkheid quoten.
Ik mag niet lullen over 10 minuten 'vriend' dus ik kan helaas niet mijn mening onderbouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er achterlijk aan?
Dat ik niet aan de hype mee deed? en ga niet lullen over 10 min
Wel ff onderbouwen vriend
Heb jij de game uberhaupt wel gespeeld dan? De eerste zoveel minuten loop je naast de Joker en gebeurd er bar weinig. Dus heb je hooguit 5 minuten echte gameplay gehad. En dan al een oordeel dat het op lego batman lijkt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste deel is joker
deel 2 the riddle en deel 3 two face!
Zoiets zal het nu wel gaan worden en dat zullen ze alleen doen omdat deel1 goed ontvangen is!
misschien heb ik de game wel een uur gespeeld, maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik mag niet lullen over 10 minuten 'vriend' dus ik kan helaas niet mijn mening onderbouwen.
lezen!quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb jij de game uberhaupt wel gespeeld dan? De eerste zoveel minuten loop je naast de Joker en gebeurd er bar weinig. Dus heb je hooguit 5 minuten echte gameplay gehad. En dan al een oordeel dat het op lego batman lijkt.
Haha wtf is dit nou weer?quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste deel is joker
deel 2 the riddle en deel 3 two face!
Zoiets zal het nu wel gaan worden en dat zullen ze alleen doen omdat deel1 goed ontvangen is!
Ik had met fall-out beetje hetzelfde, wel een paar dagen gespeeld maar het doet me helemaal niks.quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er achterlijk aan?
Dat ik niet aan de hype mee deed? en ga niet lullen over 10 min
Wel ff onderbouwen vriend
10 minuten spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wel ondertussen kankeren op bv the saboteur!
Maaarrrr oh als iemand batman niet ze ding vind
Ik liep te kankeren op The Saboteur?quote:Op maandag 14 december 2009 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wel ondertussen kankeren op bv the saboteur!
Wil jij niet zo kankeren op The Saboteurquote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik liep te kankeren op The Saboteur?
Action RPG van SEGA/Tri-Ace. Komt binnenkort uit in Japan voor PS3/360. Heet in Europa Resonance of Fate. Trailers en gameplay op YouTube.quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef wc-eend het volgende:
FF ophouden met al dat gekanker ja..
IK BEN HET HELEMAAL ZAT
stelletje huisvrouwen lijken jullie wel..
en hup.. nu verder met de porno snor..
Wat voor game is dat eigenlijk?
hahaquote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef gniffie het volgende:
hij vindt batman:aa op legobatman lijken omdat batman:aa een sequel krijgt
nick-gizmo pleur is heel gauw op uit deze topic reeks en kom nooit meer terug
een spel afzeiken kan mij altijd wel bekoren maar niet om onzinnige redenen zoals dat je gay bent.
nu opkankeren!
kanker op man, dat is echt een bruut spel!quote:
ja joh, had gehoord dat er misschien wel een sequel aankwam, eerst vond ik um vet maar nu kots ik eropquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kanker op man, dat is echt een bruut spel!
We draaien de rollen even om!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha!
Schelden met kanker is zo 2006!
Verder ga ik er niet eens meer op in
En ga nu niet zeiken dat jij het als werkwoord gebruikt, en niet als scheldwoord want dat deed hij ook.quote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kanker op man, dat is echt een bruut spel!
We draaien de rollen even om!
ik heb het recht ook niet om te gaan zeiken!quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
En ga nu niet zeiken dat jij het als werkwoord gebruikt, en niet als scheldwoord want dat deed hij ook.
En nu opgekankerd.
Ik hoop dat ze gewoon de Joker weer als ''hoofdbaas'' pakken en daarnaast allemaal nieuwe badguysquote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Spaulding het volgende:
Nieuwe Batman!![]()
Waarschijnlijkt met Two-Face als bad-guy.
[ afbeelding ]
Ben ik ook heel benieuwd naar, al weet ik nog niet wat ik zelf het tofste zou vindenquote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon de Joker weer als ''hoofdbaas'' pakken en daarnaast allemaal nieuwe badguys![]()
Maar ik vraag me af hoe ze het deze keer gaan doen. Weer een eiland idee zodat het een beetje free-roam wordt. Of gewoon van level naar level of helemaal free-roam in een stad
De box:quote:
We willen edwinnus terugquote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef Pimsterr het volgende:
Sackboy vs Edwinnes was tenminste nog vermakelijk
Damn dat meisje op de voorgrond heeft grote ogen!quote:
quote:Prince of Persia: Forgotten Sands details, images
See what the new Prince is all about
Monday 14-Dec-2009 5:18 PM
Ubisoft's released the first details and images of Prince of Persia: Forgotten Sands, following on from the teaser trailer released this weekend.
Forgotten Sands - which is due out in May next year - will "expand the Prince of Persia universe with a new storyline, the introduction of new characters, and new powers over nature and time," says Ubisoft.
The game takes place between Prince of Persia The Sands of Time and Prince of Persia Warrior Within and has the Prince visiting his brother's kingdom following his adventure in Azad, only to find the royal palace under siege from a mighty army bent on its destruction.
"When the decision is made to use the ancient power of the Sand in a desperate gamble to save the kingdom from total annihilation, the Prince will embark on an epic adventure in which he will learn to bear the mantle of true leadership, and discover that great power often comes with a great cost," Ubi says.
Game features include (in the publisher's words:
* "Classic Gameplay Reinvented: From huge-scale multi-enemy combat to dizzying feats of acrobatic prowess in gigantic environments enhanced by the Prince's ability to control nature and time, Prince of Persia: The Forgotten Sands will push the Prince's prodigious abilities to unseen levels.
* "A Blockbuster Experience: Prince of Persia: The Forgotten Sands will offer players unforgettable set pieces made possible by the advanced technology offered by the award-winning Anvil engine. With all-out war at the gates of the kingdom, the Prince's abilities will be challenged like never before through the course of epic wow moments.
* "Mastery Over Nature: Wielding powers of nature and time, the Prince will have unparalleled mastery over his environment and his enemies. The Prince will discover that harnessing the forces of nature itself will prove to be a devastating companion to his ability to rewind time.
* "Return of a Fan-Favourite Franchise: Set between Prince of Persia The Sands of Time and Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: The Forgotten Sands will provide fans a new chapter in the Prince of Persia universe and deepen their understanding of the Sands of Time series.
Wii, Nintendo DS and PSP system versions will feature "a different gaming experience" from the versions for Xbox 360 and PlayStation3 system, Ubisoft adds.
Doe maar liever niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We willen edwinnus terugleven in de brouwerij
Yeah dat is zeker zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is niet heel vreemd, er komt een PoP film over de Sands of Time. Maar goed, zoals in het PoP topic al gezegd wordt, als de gameplay tof is, is het niet heel erg...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Als het aan mij ligt wordt zijn ban van 3 maanden direct omgezet in een permanente.
Kvond het wel grappig om te kijken bij die lijsten van de gebaande mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Als het aan mij ligt wordt zijn ban van 3 maanden direct omgezet in een permanente.
De politie is niet kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kvond het wel grappig om te kijken bij die lijsten van de gebaande mensen.
Staat er als reden bij zo'n gast : voor het ontkennen van de holocaust![]()
Moet wel zeggen dat ik de meeste mods hiero een beetje kk lijers vind die zichzelf wel erg fantastisch vinden, en dat daarmee de kwaliteit van het forum omlaag gaat ipv omhoog.
Ze zijn nog kutter dan de politie, en meer bijdehand dan edwinnus
Dat is zelfs strafbaar in NL, dan lijkt een ban me niet meer dan terecht...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat er als reden bij zo'n gast : voor het ontkennen van de holocaust![]()
Tof! Two-Face is een kleurrijk personage, dan komt wel goed dusquote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Spaulding het volgende:
Nieuwe Batman!![]()
Waarschijnlijkt met Two-Face als bad-guy.
[ afbeelding ]
I rest my casequote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
-edit-
-edit- doe normaal.
Plaats deze post even in Feedback, dit hoort hier niet thuis. Je geeft je mening niet over mods, je scheld ze uit met een vreselijke ziekte. Op dat moment stop ik met lezen, zo ga je niet met elkaar om. Als je er verder over wil praten, dan in het FB topic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
I rest my case![]()
Ik snap best dat dat ene niet mag, maar ik vond het ook grappig gewoon dat iemand dat deed. Mijn oprechte excuses ik was het niet met die man eensch en van mij mag die ook een jaar een ban krijgen!
Maar het lijkt verdomde wel een dictatuur hiero, mag dus ook niet mijn mening geven over mod's, want die zijn blijkbaar onschendbaar???? das toch typisch, dat je als poster rekening moet gaan houden of een mod het wel met je eensch is?
Ik wil niet elke mod aanvallen maar komop ik ben toch niet de enige die dit opmerkt??????
Aan de trailer te zien is de Joker ook weer de main-villain maar Two-Face zit er dus zeker in. Ik hoop trouwens dat er meer bad guys van deel 1 op komen draven zoals Killer Croc, Scarecrow en Zsasz. Sowieso komen Penguin en Black Mask erbij getuige de trailer.quote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon de Joker weer als ''hoofdbaas'' pakken en daarnaast allemaal nieuwe badguys![]()
Maar ik vraag me af hoe ze het deze keer gaan doen. Weer een eiland idee zodat het een beetje free-roam wordt. Of gewoon van level naar level of helemaal free-roam in een stad
Volgens mij staat het zelfs in de planning voor een Q1 release?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Het spel is al voor 75% af dus ik gok op een Q2 release. April 2010.
Markeer 'm maar.
Wat Crackdown 2? April? Ga me niet zo in de maling nemen Cybje! Doe geen beloftes die je niet na kan komen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Het spel is al voor 75% af dus ik gok op een Q2 release. April 2010.
Markeer 'm maar.
laat ms je maar niet horen,want de nieuwe halo moet volgens hun het worden in 2010.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef kepler het volgende:
Podver, Crackdown 2 wordt echt de leukste game van 2010!
Zie ik wel gebeuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
laat ms je maar niet horen,want de nieuwe halo moet volgens hun het worden in 2010.
ik zie het al voor me
"if you dont like the new halo, you will get a xbl ban"
Halo Reach wordt de beste game van 2010quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
laat ms je maar niet horen,want de nieuwe halo moet volgens hun het worden in 2010.
ik zie het al voor me
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs in de planning voor een Q1 release?
Wel goed lezen druiloor. Hij zegt leukste!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zie het al voor me
zo een gevoel heb ik ook, halo 1 gespeeld volgens mij niet verder gekomen dan level 1 ( op de pc).quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Halo Reach wordt de beste game van 2010
Hmm, jammer. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het in Q1 uitkomtquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laatste seconden: ''2010''.
That's all.
Veel te vroeg ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het in Q1 uitkomt
geef nou gewoon aan je lusten toequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik voorlopig ook geen 360 te kopen
als je 250 euro naar mij overmaakt sta ik morgenochtend voor de mediamarktquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
geef nou gewoon aan je lusten toe
Nee ricko.. deze zijn van halo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OMFG DAT ZIJN DIE ALIENS VAN PERFECT DARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Covenant is meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Red dead redemption wordt ook een goede 2010 release...
Trouwens wat is Halo ODST baggerIk kan het maar niet leuk vinden... Heb het spel geleend van een vriend die hem tweedehands had gekocht voor 15 euro
![]()
Maar echt... zo'n dramatisch verhaal over hoe de wereld wordt aangevallen door 'the covenant' en dat we uitgemoord worden... en dan begin je te spelen en dan zijn 'the covenant' van die lieve driehoekige alientjes die baby geluidjes maken... Hoe moet ik dat serieus nemen?
Verdomme als de wereld naar de kanker gaat dan gebeurt het door zulke monsters:
[ afbeelding ]
Niet door dit:
[ afbeelding ]
Oh noes nog meer kleurrijke monsters die baby geluidjes makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef kepler het volgende:
[..]
De Covenant is meer hoor
[ afbeelding ]
Clockwise from left: a Covenant Hunter, Brute, Jackals, and Grunts as they appear in Halo 3
Misschien moet je de Halo games eens op een hogere moeilijkheidsgraad spelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh noes nog meer kleurrijke monsters die baby geluidjes maken...
Omdat je het moeilijker zet wordt het geen beter verhaal... Het ziet er ook gewoon niet mooi uit....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien moet je de Halo games eens op een hogere moeilijkheidsgraad spelenDie Hunters en Brutes zijn echt moeilijk te verslaan op Hard/Legendary, de AI is dan ook stukken beter. Boeiend hoe ze eruit zien
Tja, dan is het echt puur persoonlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat je het moeilijker zet wordt het geen beter verhaal... Het ziet er ook gewoon niet mooi uit....
Je hoort mij hier niet zeuren over de gameplay trouwens...
Shiiiit, nog eentje voor op mn lijstjequote:
Ik vind het gewoon heel irritant dat ze heel erg apocalytisch aan het praten zijn over hoe de wereld vergaat en dan komen er van die schattige alientjes die je met 1 tik op hun kop dood hebt... (ik rende op 10 van die mormels af en heb ze allemaal gekilled met een meleequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, dan is het echt puur persoonlijkIk vind wat meer kleur niet erg, maar ik vind Gears er ook tof uit zien. Halo heeft gewoon geheel zijn eigen stijl, en dat moet je inderdaad liggen
Maar die Brutes en Hunters zijn toch een stuk minder schattig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel irritant dat ze heel erg apocalytisch aan het praten zijn over hoe de wereld vergaat en dan komen er van die schattige alientjes die je met 1 tik op hun kop dood hebt... (ik rende op 10 van die mormels af en heb ze allemaal gekilled met een melee) op normal.
Ze zijn nog steeds schattig als je ze vergelijkt met monsters uit elk ander spelquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar die Brutes en Hunters zijn toch een stuk minder schattig?Die krijg ik echt niet simpel neer
Ik snap dat ook niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Red dead redemption wordt ook een goede 2010 release...
Trouwens wat is Halo ODST baggerIk kan het maar niet leuk vinden... Heb het spel geleend van een vriend die hem tweedehands had gekocht voor 15 euro
![]()
Maar echt... zo'n dramatisch verhaal over hoe de wereld wordt aangevallen door 'the covenant' en dat we uitgemoord worden... en dan begin je te spelen en dan zijn 'the covenant' van die lieve driehoekige alientjes die baby geluidjes maken... Hoe moet ik dat serieus nemen?
Marioquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds schattig als je ze vergelijkt met monsters uit elk ander spel
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
saved dat kutspel ook niet bij elke checkpoint die je haalt.. kan ik weer helemaal overnieuw beginnen
'2010'quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dead rising 2?
Ziet er geweldig uit! Heb echter niks met het wilde westen en cowboys.quote:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ziet er geweldig uit! Heb echter niks met het wilde westen en cowboys.
En ik allesquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb er ook niks op tegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |