Yep, en wat Rossdale zegtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Nee,... geweldig zelfs. Fantastische platformers in HD. Banjo Tooie had op de N64 serieus last van framerate problemen dus die heb ik nooit helemaal afgespeeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?quote:
Naja, ik kan daar vaak slecht tegen, omdat het genre inmiddels vaak al is doorontwikkelt en enkele irritante features eruit zijn gehaald. Is een beetje alsof je nu Dune II gaat spelen, dan verwacht je ook automatisch dat je meerdere units tegelijkertijd kunt selecteren maar dat kan dan niet. Toendertijd was dat heel normaal en helemaal niet erg, maar door de ontwikkeling is het nu wel irritant. Merk je nu bijvoorbeeld ook met racegames, als die geen flashback-achtig iets hebben is het schijtvervelend als je daaraan gewend bent (dus als je bv overstapt van Dirt 2 naar 1, best lastig)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
Sommige games moet je gewoon niet meer spelen, dan is het hele nostalgie wegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
Goldeneye mag voor mij ook wel arcade worden! vond ik leuker dan perfect dark.
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geldquote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Volgende week wil ik weer een toffe deal of the week
Shadow Complex !quote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geld
perfect dark , de arcade versie van de ouwe n64 hitquote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
Van welk spel zijn die screen shots in de OP?
die staat zeker op mijn lijstjequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Rogue Warrior![]()
![]()
![]()
Die game is bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut Quila:D;:::::;DDDDDD
verhuur hem dan, dan kan je zo een nieuwe voor 150 euro kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Pffffffff. Nieuwe Elite en nu al stuk. Het lijkt wel alsof ie de netwerkkaart niet kan vinden.
Hoereding.
Waar krijg ik een Elite voor 150 euro?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
verhuur hem dan, dan kan je zo een nieuwe voor 150 euro kopen.
zie net dat de elite voor 150 uitverkocht zijn by bart en eplaza. bij eplaza verkopen ze wel een arcade voor 140 euro.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Bart Smit
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
die staat zeker op mijn lijstje
Hij is de nieuwe mij !!quote:
Ja de overworld is echt een doolhofquote:Op donderdag 10 december 2009 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Banjo ook tegenvallen, ziet er prima uit en hij was gratis voor mij, maar de overworld is een chaos en er is geen doel in de level. Doe mij maar Mario 64!
Maar dat komt omdat je gewoon niet kan racenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja, ik kan daar vaak slecht tegen, omdat het genre inmiddels vaak al is doorontwikkelt en enkele irritante features eruit zijn gehaald. Is een beetje alsof je nu Dune II gaat spelen, dan verwacht je ook automatisch dat je meerdere units tegelijkertijd kunt selecteren maar dat kan dan niet. Toendertijd was dat heel normaal en helemaal niet erg, maar door de ontwikkeling is het nu wel irritant. Merk je nu bijvoorbeeld ook met racegames, als die geen flashback-achtig iets hebben is het schijtvervelend als je daaraan gewend bent (dus als je bv overstapt van Dirt 2 naar 1, best lastig)
Ook datquote:Op donderdag 10 december 2009 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je gewoon niet kan racen
rofl, wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd wat dit wordt.
[ afbeelding ]
2009 was zeer houterig!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Weet niet deel 1 was ook wel lachu.
Millenium2009 vielw at tegen.
Vetquote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd wat dit wordt.
[ afbeelding ]
Omdat Dragon Age er is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
Wrom speelt eigenlijk niemand Divinity II
Dat schijnt een toffe rpg te zijn
2009 was niet greg hastings. en had de nadruk op grafische gedeelte.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2009 was zeer houterig!
Deel 1 nooit gezien!
En lol @ AQ met dat plaatje!
Bij deze:quote:Op donderdag 10 december 2009 18:17 schreef koei het volgende:
Lennie! 21 tot en met 27 december is Shadow Complex in de aanbieding voor 800 punten!1!11 Dan kan je heel het 360-topic onderspammen!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens Koei is over 2 weken Shadow Complex de deal of the week
Hoe vet![]()
![]()
![]()
Ik ga hem wel kopen in elk geval
Aah mooi dan koop ik die over 2 weken!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens Koei is over 2 weken Shadow Complex de deal of the week
Hoe vet![]()
![]()
![]()
Ik ga hem wel kopen in elk geval
http://majornelson.com/quote:We’ve got a lot of stuff coming up this month. I am happy to share the latest schedule for the Xbox LIVE Deal of the Week, Xbox LIVE Arcade and Games on Demand and more.
Xbox LIVE Deal of the week*
Week of December 14:
Lips: Coldplay Track Pack for 240 Microsoft Points
Pinball FX (Japan) for 400 Microsoft Points
December 21 through December 27:
Shadow Complex for 800 points
Week of December 28:
The Maw for 400 Microsoft Points
Here is the schedule for the next couple of weeks for Xbox LIVE Arcade:
December 16: Alien Breed Evolution (Episode 1) for 800 Microsoft Points
December 23: Trials HD BIG PACK! for 400 points
Games on Demand:
December 15: Viva Piñata: Party Animals
December 22: Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition and Devil May Cry 4
December 29: Gears of War
And of course, it’s Holiday Time…so we’ve got some special stuff lined up for you as well, starting with today’s release of Holiday items and tokidoki gear to the Avatar Marketplace. On December 24th, we’ll be releasing Disney Classic items to the Avatar Marketplace.
Finally, starting December 18th and continuing through the 31st we’ll be having a new Xbox LIVE Holiday Deal every single day. We’re not posting that schedule in advance so you’ll need to check back each day to see what the offer is. You can find out what each deal is by signing into Xbox LIVE and checking the dashboard. Plus each day, I’ll post the Holiday Daily deal to my Twitter account so you may want follow me so you can find out what the deal is even if you are not in front of your console.
Ik doe het ook in het echt, maar dan is het wel leuk dat van je sport een game is!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
een paintball spel spelen op de xboxga het of in het echt doen of speel een echt oorlogsspel.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die misschien meer info heeft over Rogue Warrior?
Wordt dat een beetje een game als Rainbow Six Las Vegas qua gameplay? Of meer een ander soort shooter/sniper/firstperson game?
quote:Closing Comments
Whatever you do, do not buy this game, even if you happen to have the spare cash lying around. The gameplay is poorly done, the visuals are substandard and the profanity is laughable. The only reason anyone would ever want this title is for achievement/trophy farming, but even then you should rent it or look for a bargain basement sale. Even then, it’s hard to justify polluting your game account with this detritus. I will say it again: do not buy this game.
lijkt me duidelijk tochquote:2.0 Presentation
Soldier sent behind enemy lines disregards orders and practically starts an international incident on his own. The plot is laughable and barely existent.
3.0 Graphics
Screen tearing, slowdown and stiff character animation are only some of the visual issues packed within this horrendous game.
2.0 Sound
The only amusement that you’ll find is laughing at how idiotic the cursing of Mickey Rourke is throughout the game.
1.5 Gameplay
Hit detection is hit or miss, enemy AI is dumber than rocks, and the cover system is useless.
1.0 Lasting Appeal
No one is playing this online, and you won’t play this either after beating it in less than two hours. Full price for this? You’ve got to be kidding.
1.5
Abysmal OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:December 10, 2009 - Turns out Microsoft had a lot to be thankful for in November. According to data released today by the NPD Group, which tracks game industry figures, the Xbox 360 had its best November on record last month. The system outsold the PlayStation 3 by more than 100,000 units, despite Sony's new ad campaign, price cut and slimmed-down look.
bronquote:Wii - 1.26M
Xbox 360 - 819.5K
PlayStation 3 - 710.4K
PlayStation 2 - 203.1K
Nintendo DS - 1.70M
PSP - 293.9K
quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die misschien meer info heeft over Rogue Warrior?
Wordt dat een beetje een game als Rainbow Six Las Vegas qua gameplay? Of meer een ander soort shooter/sniper/firstperson game?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:19 schreef DJ_ het volgende:
Xbox 360 Beats PS3 in November
[..]
[..]
bron
bron 2
quote:Assassin’s Creed II, Left 4 Dead 2, and Dragon Age: Origins rounded out 360 versions on the NPD top ten and it was the company’s “best-ever November for game sales, reaching $514 million in total sales”.Consumers also spent a whopping $838 million on 360 hardware, software and accessories, adding to the stellar month for Microsoft
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor wie GOW2 nog speelt:
Nieuw event:
We're planning a 12 days of Xmas event. Each day of the event we will do one special thing for that day only. Please post your suggestions on what you would like to see each day. Bonus points if your idea somehow ties into the song.
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=711302
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef Wessiej het volgende:
Quila kap is met die Timoveef, is niet grappig en storend.
wellesquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten![]()
wat een logicaquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef KneusTeun het volgende:
Al die voetbal hooligans spelen toch ook fifa en pes?!?!?!
ik wel, Bigore nie meer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel jij dat nog met Bigore ??
Dat weet je wel!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |